Dat is ook geen reden voor een ban. Als je bijv. over iets persoonlijks wil posten in R&P kun je gewoon een kloon maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
door dit onderwerp de afgelopen dagen ben ik er wel over na gaan denken![]()
gewoon voor bepaalde onderwerpen inderdaad wat niemand geen reet aangaat
maar ik ben een mietje dan en heb geen zin om ook maar enige reden voor een ban te geven
dat snap ik dan wel en inderdaad zolang je er niet meer trolt zou er niets aan de hand moeten zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelden in gebruik, maar veel mensen kennen mij persoonlijk. Dan is het soms wel eens handig.
Ik trol er niet mee
ik hou het in gedachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
het mag dus wel blijkt, als je er niet meer kloot
Gaat die links omquote:
En waar kom jij nu pas vandaanquote:
ok dan snap ik het nu. thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook geen reden voor een ban. Als je bijv. over iets persoonlijks wil posten in R&P kun je gewoon een kloon maken.
Wat Mootie zegt dus. Dat is voor mij de reden, nogal persoonlijke dingen die niemand aangaan. Zo anoniem ben ik niet (meer)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat snap ik dan wel en inderdaad zolang je er niet meer trolt zou er niets aan de hand moeten zijn
ik snap alleen de mensen niet die dat dus aanmaken, juist om te trollen
kunnen die oude hersens het nog aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ok dan snap ik het nu. thanks
sjezus nog meer geleerd vandaag, het houd niet op voor mij
tering ik weet niet hoor en dan beweren ze ook nog dat wiet je hersens kapot maakt, nou bij mij echt niet hoor. lijk soms wel een fucking olifant en dan heb ik het niet alleen over de buitenkantquote:
Leven... Heb helemaal van alles gemist geloof ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
En waar kom jij nu pas vandaanOns hier helemaal in de steek laten
![]()
o en
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leven... Heb helemaal van alles gemist geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee als je een fobo heb niet neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Mootie zegt dus. Dat is voor mij de reden, nogal persoonlijke dingen die niemand aangaan. Zo anoniem ben ik niet (meer)
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:27 schreef isax het volgende:
[..]/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:31 schreef Persefoneia het volgende:
Nee hoor, het is hier soms ook heel gezellig en eens wat andere teut.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |