Waar dacht jij dat die dikke in moest dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Waar dacht jij dat die dikke in moest dan?
ja hoor ik roep wel ffquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:28 schreef Inodder het volgende:
Waarschuwt iemand ff als het toneel van Emile begint? dat wil ik dan toch wel ff zien....
wat? hij is al bezig hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:28 schreef Inodder het volgende:
Waarschuwt iemand ff als het toneel van Emile begint? dat wil ik dan toch wel ff zien....
niet eerder dan dat het donker/half 10 was toch....quote:
nee want ze gaan iets met de lampjes doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet eerder dan dat het donker/half 10 was toch....
zullen we dan ook vuurwerk ofzo krijgen of een lichtshow of gaat mijn fantasie op hol nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet eerder dan dat het donker/half 10 was toch....
dat dusquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef isax het volgende:
[..]
nee want ze gaan iets met de lampjes doen
doe datquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:31 schreef Inodder het volgende:
Ik ben weer ff nieuwe biertjes halen [ afbeelding ]
dronken in je joggingbroekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:31 schreef Inodder het volgende:
Ik ben weer ff nieuwe biertjes halen [ afbeelding ]
Hooguit aangeschoten.... hij doet het nu nog prima hoorquote:
door die strakke broekjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hooguit aangeschoten.... hij doet het nu nog prima hoor
Ik ben traag maar niet zo traagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga je bier nou maar halen, dadelijk mis je geile emil nog
woon je naast de winkelquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik ben traag maar niet zo traag[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:42 schreef Joezi het volgende:
Even wat tipitent kweek materiaal voor Innertje Odder
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nice!
Echt gaaf spul!
Ook voor tijdens het skieen enzo...
GoPro is echt DE naam in dat wereldje....
Die motoren mogen er ook wel wezen!
Lekkere meiden ook btw
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja echt he, maar ze heeft denk ik niets gedronken hoor
Isa zong een achtergrond deuntje en lot komt er nog niet overheenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:00 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
lot overschreeuwd zich zelf, vreselijk
te schoor voor woordenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:00 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
lot overschreeuwd zich zelf, vreselijk
zie je wel, als het er op aan komt willen de meeste mannen toch echt wel wat extra vleesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:59 schreef Inodder het volgende:
Isa is nog wel om aan te horen... En ik vind dr ook best wel lekker stiekem
nou nou inderdaad jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:04 schreef Inodder het volgende:
Fuck ik moet alweer lopen.... Kan ook wel iets rustiger aan![]()
[ afbeelding ]
geile praatjes in de SC !quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
en dan schuif ik hem langzaam op en neer
Heb ik nooit ontkend.... heb je mijn posts daarover laatst niet gelezen dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zie je wel, als het er op aan komt willen de meeste mannen toch echt wel wat extra vlees![]()
mmm zo teder schatjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:05 schreef isax het volgende:
[..]
en dan schuif ik hem langzaam op en neer
weet ik niet meer eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend.... heb je mijn posts daarover laatst niet gelezen dan?
Isa heeft een leuk figuur! Lot kan er ook nog wel mee door...
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Even gefacetimed met mijn zus en nichtjes.
aaaahhhh schattigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Even gefacetimed met mijn zus en nichtjes.
Ze woont in Ohio.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaaahhhh schattigja dat moet ook gebeuren he
oeh das minder, en wel fijn dat er dan internet is en dat nu inmiddels kan en je elkaar kan zien nu. ach techniek, ik hou ervanquote:
heb je daar gewoond?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:14 schreef isax het volgende:
[..]
because my heart is in ohioooo!!
wat een jeugdtraumas
mooie staat
Ja zeker, wat dat betreft is internet een geweldige uitvinding.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oeh das minder, en wel fijn dat er dan internet is en dat nu inmiddels kan en je elkaar kan zien nu. ach techniek, ik hou ervan
nee ben een keer in cleveland geweest. 2 daagjes geloof ik.quote:
moet er alleen niet iets fout gaan waardoor je 3 weken zonder zit ofzo. dat is dan weer rete irritant en dan besef je hoe afhankelijk je eigenlijk bent ervan. ikke wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja zeker, wat dat betreft is internet een geweldige uitvinding.
die laura ook, die is ervoor gemaakt om langs de kant te schreeuwenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:17 schreef Inodder het volgende:
Doe mij maar een goede pot K1.....
Maar dit is ook wel vermakelijk voor een keer...
Soms ligt internet wel eens een uur eruit. Dat vind ik al vervelend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
moet er alleen niet iets fout gaan waardoor je 3 weken zonder zit ofzo. dat is dan weer rete irritant en dan besef je hoe afhankelijk je eigenlijk bent ervan. ikke wel in ieder geval
Isax lijkt me ook zon type.... met haar groupie verleden...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die laura ook, die is ervoor gemaakt om langs de kant te schreeuwen
ja echt he, mensen willen mij niet meemaken als er wat mis is met internetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Soms ligt internet wel eens een uur eruit. Dat vind ik al vervelend.
Dat valt bij mij nu wel mee, maar dat was wat toen ik nog WOW speeldequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja echt he, mensen willen mij niet meemaken als er wat mis is met internet![]()
dat zou best wel eens kunnen ja die isaxquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Isax lijkt me ook zon type.... met haar groupie verleden...
Wel tof als je dat kan... lekker schaamteloos in de spotlights
nerdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat valt bij mij nu wel mee, maar dat was wat toen ik nog WOW speelde
En met pokeren. Zit je in een pot van 1000+ dollar en verbreekt je internetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat valt bij mij nu wel mee, maar dat was wat toen ik nog WOW speelde
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En met pokeren. Zit je in een pot van 1000+ dollar en verbreekt je internet
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En met pokeren. Zit je in een pot van 1000+ dollar en verbreekt je internet
Poker is geen gokken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]das niet leuk dan nee, moet je maar niet gokken
Poker is een game of skill, tenminste als je je verstand erbij gebruikt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel als er geld bij komt kijken![]()
wel lullig hoor dat jullie in de cos zitten
ik heb mezelf er nog steeds niet in verdiept, had het onlangs bijna goed geleerd maar er kwam wat anders tussenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Poker is een game of skill, tenminste als je je verstand erbij gebruikt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel als er geld bij komt kijken![]()
wel lullig hoor dat jullie in de cos zitten
brain heb geen streams....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij niet, jij bent wel hier en brain ook, ik vergeet jullie echt niet hoor
klopt, toch raar dat ie dan deze sc uitkiestquote:
Hij kijkt/keek de uitzendingen wel en volgt utopia via fok...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, toch raar dat ie dan deze sc uitkiest![]()
ben wel nieuwsgierig naar de reden daar achter
oh wacht, hij had het in het begin wel gekeken geloof ik
ik kijk al vanaf BB1 naar dit soort programmas gratis, dan ga ik er nu opeens niet voor betalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, toch raar dat ie dan deze sc uitkiest![]()
ben wel nieuwsgierig naar de reden daar achter
oh wacht, hij had het in het begin wel gekeken geloof ik
O echt...quote:
oh ja dat was hetquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij kijkt/keek de uitzendingen wel en volgt utopia via fok...
ik ook vanaf BB1 maar ik vind het niet zo erg voor die 2.50quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik kijk al vanaf BB1 naar dit soort programmas gratis, dan ga ik er nu opeens niet voor betalen.
Was altijd gewoon gratis... en er waren sites die mooi wat streams op 1 pagina plaatsten enzo... (o.a. die van onze HIDI hier)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Vroeger waren er toch mirrors ofzo, toen kon je gratis naar rls kijken. Hoe zat dat ook al weer met DGK? Dat is de laatste rls die ik gezien heb.
ja klopt, die vond ik altijd via fok, altijd wel iemand die een linkje hadquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Vroeger waren er toch mirrors ofzo, toen kon je gratis naar streams kijken. Hoe zat dat ook al weer met DGK? Dat is de laatste rls die ik gezien heb.
Oeh... spannendquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef isax het volgende:
utopia is te voorspelbaar. ben inmiddels maar naar me slaapkamer verhuist
isax, lijd je ze gelijk weer af met uitzicht op spannende praat, zou er bijna boos om wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:38 schreef isax het volgende:
utopia is te voorspelbaar. ben inmiddels maar naar me slaapkamer verhuist
doe meequote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isax, lijd je ze gelijk weer af met uitzicht op spannende praat, zou er bijna boos om worden
ik kan ook gewoon meedoen, zeg het maar
ok, maar ik begin niet maar als andere weer beginnen dan ga ik ook meedoenquote:
Eigenlijk he.... Wil ik helemaal niet mee doen aan die pseudo sexueel getinte virtuele flirts ....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
isax, lijd je ze gelijk weer af met uitzicht op spannende praat, zou er bijna boos om worden
ik kan ook gewoon meedoen, zeg het maar
ik ook maar bij gebrek aan echt momenteel vind ik het wel grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Eigenlijk he.... Wil ik helemaal niet mee doen aan die pseudo sexueel getinte virtuele flirts ....
Maar ik ben een beetje zwak...
Ben meer van the real deal zeg maar.
Als iets serieus was geweest ging het wel via dm of whatsapp ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar bij gebrek aan echt momenteel vind ik het wel grappig
en ik wil eigenlijk ook helemaal niet.
stoppen jullie dan eens met zwichten ervoor
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
even dat iedereen het weet: ik ben een preuts lief meisje![]()
voordat iedereen denkt dat ik een geile kinky stoeipoes ben
weet je wat het is, als ik dat zou zien zou ik wel willen weten met wie ik zit te praten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als iets serieus was geweest ging het wel via dm of whatsapp ofzo
ook dat jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als iets serieus was geweest ging het wel via dm of whatsapp ofzo
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou heb ik allemaal dit soort beelden in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Zo leuk vind ik het niet meer als je zijn zevenen tegen 2 man dik ingemaakt wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
ik stel niet voor niets haxbal voor
of een rondje met youtube filmpjes of gifjes, ik ken het nu en ineens doen jullie het niet meer.
en ja ik weet dat teveel niet mag, maar een paar toch wel en anders gewoon commentaar erbij zetten
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
eigenlijk wel ja
nee geintje dat snap ik nog wel, maar je doet af en toe wel heel erg je best
maar dan denk ik ach ze is nog geen 25
ik toch eigenlijk niet hoor. anoniem is toch wel redelijk fijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
weet je wat het is, als ik dat zou zien zou ik wel willen weten met wie ik zit te praten.
oefenen, was voor mij de eerste keer van de week, ik hou altijd wel van een rematchquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik het niet meer als je zijn zevenen tegen 2 man dik ingemaakt wordt.
dat kan toch ook prima...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
weet je wat het is, als ik dat zou zien zou ik wel willen weten met wie ik zit te praten.
en hoe het echt gaatquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:46 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou heb ik allemaal dit soort beelden in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
blijkbaar bestaat hier een term die clowns heet want joezi vroeg of ik dat wasquote:
lol kloons was datquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
blijkbaar bestaat hier een term die clowns heet want joezi vroeg of ik dat was
nu weet ik niet wat dat is maar klinkt fucking eng
ik ook wel aan de buitenkant maar ik heb heel lang tussen heel veel mannen gewerkt dus mijn gedachten gang is redelijk mannelijk, ik denk behoorlijk door altijd, dat vinden mannen ook altijd leuk bij mij en verwachten het niet als ik een dubbele opmerking maak, ik vind dat altijd erg grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:48 schreef isax het volgende:
[..]ik ben eerlijk gezegt die fase al 5 jaar voorbij onderhand
maar ik ben dan ook mega serieus aangelegd. ben meer zo'n bibiotheek gevalletje.
Die term ken ik niet... wel Kloon....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
blijkbaar bestaat hier een term die clowns heet want joezi vroeg of ik dat was
nu weet ik niet wat dat is maar klinkt fucking eng
Maar nu je weet dat het Kloon was weet je wel wat er mee bedoelt wordt toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:55 schreef isax het volgende:
[..]
dat dus! ik heb heletijd een plaatje van een clown in mijn hoofd
aan iemand die faked?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar nu je weet dat het Kloon was weet je wel wat er mee bedoelt wordt toch?
hoe moest ik dat raden?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee joh die oude garde hier hebben dubbele accounts, waarmee ze je gaan pesten
Een kloon is niets meer en niets minder dan iemand die onder een andere naam dan zijn originele account post.quote:
dat vind ik dus irri, ik voel me ook oude garde omdat ik al zolang lid ben van fok maar omdat ik nooit reageerde hoor ik dus niet bij de andere oude garde en ben best wel eens beledigd danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee joh die oude garde hier hebben dubbele accounts, waarmee ze je gaan pesten
niet meer dat ik me kan herrineren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh was wel eens ter sprake gekomen toch
Maar je mag dus best een Kloon hebben waarmee je in UTO post, en bv een om je lichamelijke klachten en of geestelijke klachten elders op het forum de posten, of b.v. het keldertje mee in te duiken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Een kloon is niets meer en niets minder dan iemand die onder een andere naam dan zijn originele account post.
Dat hoeft niets verkeerds te zijn... Een kloon zou meer zichzelf kunnen zijn als zijn/haar eerste account.
Vervelend word het als een kloon word gebruikt om te trollen en dat is dan ook verboden... Posten met een kloon terwijl je andere account een ban heeft levert een permban op.
lol het is geen scheldwoord toch, de oude garde is best okayquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat vind ik dus irri, ik voel me ook oude garde omdat ik al zolang lid ben van fok maar omdat ik nooit reageerde hoor ik dus niet bij de andere oude garde en ben best wel eens beledigd dan![]()
dat hele kloon gedoe vind ik gewoon een gemeen iets, of je wat te verschuilen heb of iemand wil treiteren en dat vind ik nog irritanter en gemeen
ja maar ik hoor niet bij de oude garde die jij bedoeltquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het is geen scheldwoord toch, de oude garde is best okay
Ja dat snap ik ook nog wel.. maar ik heb geleerd dat je nooit met je klachten op een forum moet gaan zittenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar je mag dus best een Kloon hebben waarmee je in UTO post, en bv een om je lichamelijke klachten en of geestelijke klachten elders op het forum de posten, of b.v. het keldertje mee in te duiken.
nee die noemen we de starre garde!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja maar ik hoor niet bij de oude garde die jij bedoelt![]()
ik ken de meeste wel maar niemand kent mij, niet dat ik dat erg vind hoor
want hoe checken ze dat dan, is daar een programmaatje voor die ip adressen checkt ofzo. en ja soms ben ik dan best wel weer dom op bepaalde gebiedenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar je mag dus best een Kloon hebben waarmee je in UTO post, en bv een om je lichamelijke klachten en of geestelijke klachten elders op het forum de posten, of b.v. het keldertje mee in te duiken.
Ja een admin zou het wel kunnen zien, maar ze staan het dus wel toe als je maar niet gaat kloten.. maar dat gebeurde of gebeurt nog wel steeds.. Je ip kun je ook afschermen natuurlijk, dan kunnen ze niks bewijzenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
want hoe checken ze dat dan, is daar een programmaatje voor die ip adressen checkt ofzo. en ja soms ben ik dan best wel weer dom op bepaalde gebieden
Kloon hoeft helemaal niet verkeerd te zijn, en niemand hoeft er iets van te merken natuurlijk....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat vind ik dus irri, ik voel me ook oude garde omdat ik al zolang lid ben van fok maar omdat ik nooit reageerde hoor ik dus niet bij de andere oude garde en ben best wel eens beledigd dan![]()
dat hele kloon gedoe vind ik gewoon een gemeen iets, of je wat te verschuilen heb of iemand wil treiteren en dat vind ik nog irritanter en gemeen
pfff dat mensen er zoveel moeite insteken om een ander te sarren snap ik dan echt nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja een admin zou het wel kunnen zien, maar ze staan het dus wel toe als je maar niet gaat kloten.. maar dat gebeurde of gebeurt nog wel steeds.. Je ip kun je ook afschermen natuurlijk, dan kunnen ze niks bewijzen
Weet ik niet ben ik nooit geweest...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog wel.. maar ik heb geleerd dat je nooit met je klachten op een forum moet gaan zittenHoe is het keldertje dan? is dat swinger gedoe enzo?
Je hebt ook héle lange benen, je komt ook op de cover van een glossy. Sexy achternaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef isax het volgende:
even dat iedereen het weet: ik ben een preuts lief meisje![]()
voordat iedereen denkt dat ik een geile kinky stoeipoes ben
ehh wat is het verschil tussen KPD en het Keldertje?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Weet ik niet ben ik nooit geweest...
Kijk wel soms eens in het Dames topic in KPD
Mooi hekjequote:
lol Soury leest alles mee en is erg jaloers!! Korte muizenpootjes, op de cover van freaks, afstotelijke achternaam, maar toch een foboquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt ook héle lange benen, je komt ook op de cover van een glossy. Sexy achternaam.
Je bent enorm vol van jezelf en geen fobo.![]()
Je lult uit je nek
ik weet niet eens of ik in het verleden een andere account had of alleen de naam, er staat me alleen iets van bij dat er in 2009 iets was fout gegaan en ik een nieuwe naam moest kiezen of een andere account moest aanmaken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kloon hoeft helemaal niet verkeerd te zijn, en niemand hoeft er iets van te merken natuurlijk....
Zelf vind ik het gewoon onhandig, en heb er al jaren geen meer.... Maar als je heel theoretisch wilt zijn. is Inodder een kloon.... Het was niet mijn eerste en enige account... Nu heb ik geen ander account meer.
De sitebeheerder (admins dus waarschijnlijk) kan volgens mij idd gewoon zien welk IP word gebruikt....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
want hoe checken ze dat dan, is daar een programmaatje voor die ip adressen checkt ofzo. en ja soms ben ik dan best wel weer dom op bepaalde gebieden
noteer je alles?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt ook héle lange benen, je komt ook op de cover van een glossy. Sexy achternaam.
Je lult uit je nek
Souryquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je lult uit je nek
Tjaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Soury leest alles mee en is erg jaloers!! Korte muizenpootjes, op de cover van freaks, afstotelijke achternaam, maar toch een fobo
juist ja, best veel werk als je er iets vervelends mee wilt doen om een ander te ergeren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
De sitebeheerder (admins dus waarschijnlijk) kan volgens mij idd gewoon zien welk IP word gebruikt....
Dit is natuurlijk te omzeilen... en je logd natuurlijk vaker via vierschillende in.... (mobiel werk school thuis) werk/school ip's zullen dus wel vaker bij verscillende users voorkomen. Dus heel makkelijk zal het niet zijn.... een progje die er naar scant zal er vast voor te schrijven zijn....
KPD is een Subforum (zoals UTO)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehh wat is het verschil tussen KPD en het Keldertje?
interessante gedachtegangquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
dus als er kloons bestaan
kan soury ook liesje zijn
dat zou wel heel veel werk zijn en betekenen dat je niet echt een leven heb volgens mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol Soury leest alles mee en is erg jaloers!! Korte muizenpootjes, op de cover van freaks, afstotelijke achternaam, maar toch een fobo
dat kan ik me dan weer wel inbeeldenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ik denk dat elke mod sowieso wel een kloon heeft, met de kloon zitten ze zelf gifjes te plaatsen enzo![]()
En dan snel op de andere account. "Kan het nu eens ophouden met al die gifjes .. "quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ik denk dat elke mod sowieso wel een kloon heeft, met de kloon zitten ze zelf gifjes te plaatsen enzo![]()
tuurlijk anders kunnen ze niet klote.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ik heb wel een kloon btw.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:13 schreef isax het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan snel op de andere account. "Kan het nu eens ophouden met al die gifjes .. "
lol ja, kan ook niet anders.. lekker fitties aanwakkeren en dan bans uitdelenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En dan snel op de andere account. "Kan het nu eens ophouden met al die gifjes .. "
Waarom denk je dat ik die hebquote:
Zelden in gebruik, maar veel mensen kennen mij persoonlijk. Dan is het soms wel eens handig.quote:
het mag dus wel blijkt, als je er niet meer klootquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
door dit onderwerp de afgelopen dagen ben ik er wel over na gaan denken![]()
gewoon voor bepaalde onderwerpen inderdaad wat niemand geen reet aangaat
maar ik ben een mietje dan en heb geen zin om ook maar enige reden voor een ban te geven
Dat is ook geen reden voor een ban. Als je bijv. over iets persoonlijks wil posten in R&P kun je gewoon een kloon maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
door dit onderwerp de afgelopen dagen ben ik er wel over na gaan denken![]()
gewoon voor bepaalde onderwerpen inderdaad wat niemand geen reet aangaat
maar ik ben een mietje dan en heb geen zin om ook maar enige reden voor een ban te geven
dat snap ik dan wel en inderdaad zolang je er niet meer trolt zou er niets aan de hand moeten zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelden in gebruik, maar veel mensen kennen mij persoonlijk. Dan is het soms wel eens handig.
Ik trol er niet mee
ik hou het in gedachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
het mag dus wel blijkt, als je er niet meer kloot
Gaat die links omquote:
En waar kom jij nu pas vandaanquote:
ok dan snap ik het nu. thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook geen reden voor een ban. Als je bijv. over iets persoonlijks wil posten in R&P kun je gewoon een kloon maken.
Wat Mootie zegt dus. Dat is voor mij de reden, nogal persoonlijke dingen die niemand aangaan. Zo anoniem ben ik niet (meer)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat snap ik dan wel en inderdaad zolang je er niet meer trolt zou er niets aan de hand moeten zijn
ik snap alleen de mensen niet die dat dus aanmaken, juist om te trollen
kunnen die oude hersens het nog aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ok dan snap ik het nu. thanks
sjezus nog meer geleerd vandaag, het houd niet op voor mij
tering ik weet niet hoor en dan beweren ze ook nog dat wiet je hersens kapot maakt, nou bij mij echt niet hoor. lijk soms wel een fucking olifant en dan heb ik het niet alleen over de buitenkantquote:
Leven... Heb helemaal van alles gemist geloof ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
En waar kom jij nu pas vandaanOns hier helemaal in de steek laten
![]()
o en
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leven... Heb helemaal van alles gemist geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee als je een fobo heb niet neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat Mootie zegt dus. Dat is voor mij de reden, nogal persoonlijke dingen die niemand aangaan. Zo anoniem ben ik niet (meer)
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:27 schreef isax het volgende:
[..]/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:31 schreef Persefoneia het volgende:
Nee hoor, het is hier soms ook heel gezellig en eens wat andere teut.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schattig hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
zo zit ik op een zaterdag avond
It's so fluffyquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
zo zit ik op een zaterdag avond
ik ben zo moe vandaagquote:
aaahhhh ook schattigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben zo moe vandaag![]()
zit dan ook zonder mijn astma medicatie
vandaag was de pup even rustig. toen zijn we samen op de bank in slaap gevallen
ik ben nooit moe normaalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahhhh ook schattig
en van je medicatie is kut natuurlijk
en niet zo raar dat je moe bent, ik ben de laatste dagen ook moe, te laat naar bed iedere keer
ik heb een oude ziel met een krakkemikkig lichaam dus laat maar komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je bent nog onder de 30, wacht maar af
Die ziet er al 20 jaar uit alsof hij op water en brood leeft,een sort van Dolf Jansen, alleen dan minder grappig en met minder kleur in zn haar.quote:
en nu heeft die de afgelopen 137 uur ook nog maar 6 uur geslapenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die ziet er al 20 jaar uit alsof hij op water en brood leeft,een sort van Dolf Jansen, alleen dan minder grappig en met minder kleur in zn haar.
je ging toch naar bedquote:
Ik wilde op tijd naar bedquote:
Ik was vandaag even dood en heb UTO gevolgdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leven... Heb helemaal van alles gemist geloof ik
dat ken ik, blijf dan inderdaad nog maar ffquote:Op zondag 18 mei 2014 00:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik wilde op tijd naar bedIk ontdekte dat ik mijn medicijnen nog niet gehad had.
Dan lig ik nog zo'n tijd wakker. Dus blijf nog ff zitten.
das nou weer jammer dat je een shirtje aanhadquote:Op zondag 18 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja gedaan en ff buiten gelopen in tshirtje
wel broek aan hoop ik toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja gedaan en ff buiten gelopen in tshirtje
ja echt hequote:Op zondag 18 mei 2014 00:08 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die blijft leuk. Helemaal strak staat ie.
ok ik danquote:Op zondag 18 mei 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Wil niemand hem hebben? ik heb geen inspiratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |