quote:Op maandag 19 mei 2014 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks voor de opmerking.
Eens kijken naar wat accu's voor mijn DSLR. Kijken wat leuke exemplaren zijn; China, Amazon o.i.d.
Ga geen f*cking ¤40+ betalen voor een officiële accu.
De DSTE BG-E13 is een batterygripquote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mweh.Ik had weleens research gedaan naar accu's. Toen leken me DSTE accu's ook het meest legit. Toen ging ik ze halen en uitproberen. Opeens valt m'n camera uit, haal de accu eruit, stinkt waanzinnig.
Overheated waarschijnlijk. Mja, sindsdien durf ik alleen nog origineel spul in m'n GH2 en GoPro te mikken.
[..]
Tik tak... tik... tak...
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef roflcat het volgende:
Bedankt voor de snelle reactie!
Heb m'n gedachte al veranderd! Kabel haal ik uit Nederland, en ik trek te Ethernetkabel wel een keer door, om de router op een andere plek te krijgen. Misschien dan wel gelijk even een nieuwe router halen (Uit NL maar)
Dat weet ik, maar het bracht me toch weer even op het idee.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef shiznuts het volgende:
Mweh.Ik had weleens research gedaan naar accu's. Toen leken me DSTE accu's ook het meest legit. Toen ging ik ze halen en uitproberen. Opeens valt m'n camera uit, haal de accu eruit, stinkt waanzinnig.
Overheated waarschijnlijk. Mja, sindsdien durf ik alleen nog origineel spul in m'n GH2 en GoPro te mikken.
En toch lees ik op bijvoorbeeld Tweakers prima of zelfs lovende ervaringen over clones. Soms van een paar euro.quote:Accu's voor mijn camera's komen alleen van Canon, Hama of Jupio!
Abramtek v3 alleen te krijgen via taobao?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:44 schreef shiznuts het volgende:
Goffer. Waarom ben ik nu weer 's nachts aan het kijken naar bluetooth speakers?![]()
Gevaarlijk, dat Zol.com.cn afstruinen:
http://sound.zol.com.cn/more/3_1463.shtml / http://detail.zol.com.cn/bluetoothspeaker/50-500/
[ afbeelding ]
Geinig dingetje wel.Lafine F11.
Waanzinnig populair in China, Abramtek v3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh. Zulk spul is vaak ook te vinden op AliExpress. Daar onder de noemer ' Kumgang 3 ' ( e.g. ).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 03:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
Abramtek v3 alleen te krijgen via taobao?
Vast een stomme vraag, maar waarom staat het alfabet erop?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:55 schreef Downstar het volgende:
of je moet even voor de webcam komen bij monkeybrain..
mogelijk krijg je dan net als mij ook wel een setje 18650 toegestuurd
hij heeft net een nieuwe voorraad binnen:
Dat is telkens de voorletter van wie hij nog graag voor de webcam ziet verschijnen..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:17 schreef Dromer het volgende:
[..]
Vast een stomme vraag, maar waarom staat het alfabet erop?
Wat kost die ?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:12 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld. Met NFC.Ff kijken of die ook wat is.
Naast Titanium grijs ook in roze en blauw:
[ afbeelding ]
Ik heb 3 jaar geleden 2 vervangende accu's voor een Olympus compact camera gekocht op dealextreme, die kostten samen ¤12 en waren een stuk beter dan de originele accu's die ¤40 per stuk kosttenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:34 schreef Iemand91 het volgende:
En toch lees ik op bijvoorbeeld Tweakers prima of zelfs lovende ervaringen over clones. Soms van een paar euro.
Vind persoonlijk ¤40 voor een fucking batterijtje de reinste geldklopperij.
Heb een bruiloft aankomende (augustus) en zit m'n gear even te bekijken en een extra accu is wel welkom.
Zelfde ervaring hier. Voor een wat oudere camera en voor mijn eigen camera een paar DSTE (en nog een ander merk) batterijen gekocht. Prima dingen voor een prima prijs (¤5 per batterij betaald).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar geleden 2 vervangende accu's voor een Olympus compact camera gekocht op dealextreme, die kostten samen ¤12 en waren een stuk beter dan de originele accu's die ¤40 per stuk kosttenVoor m'n nieuwe Sony Cybershot en Canon spiegelreflex heb ik in China een extra accu besteld, ook daar ben ik bijzonder tevreden over
Nu maar hopen dat al die personen die jij oproept om voor de cam te komen niet minderjarig zijn. Trekken ze ons straks om 5 uur in de ochtend met getrokken pistolen uit bedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is telkens de voorletter van wie hij nog graag voor de webcam ziet verschijnen..
D van Downstar is dus al geweest, die andere D moet ongetwijfeld Dromer zijn..
Dus ik zou niet reageren op vreemde DM's en PM's van monkeybrain
Nee ik denk dat hij ze gewoon als paren gebruikt en zodoende weet welke hij in welke set heeft gehad, en welke dus leeg etc. zijn.
http://item.taobao.com/it(...)00516033&ns=1#detailquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Volgens mij is het weer een Earson. Hier in het roze
Dank ! enig idee of dit vergelijkbaar is met een logitech UE of een JBL Charge ? kan namelijk bar weinig vinden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/it(...)00516033&ns=1#detail
Mits hij met China post kan heb je hem voor +-$36 in huis
De voorganger was zeker waar voor zijn geld. Hoe deze is weet ik niet natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:20 schreef -Tommy- het volgende:
[..]
Dank ! enig idee of dit vergelijkbaar is met een logitech UE of een JBL Charge ? kan namelijk bar weinig vinden.
Dat zijn we inmiddels toch wel gewend... de douane die je van je bed licht voor een paar LED-pigs etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat al die personen die jij oproept om voor de cam te komen niet minderjarig zijn. Trekken ze ons straks om 5 uur in de ochtend met getrokken pistolen uit bedFOK seks ring opgepakt.
Stickers zijn inderdaad om alle accu's te kunnen herkennen. De Panasonic accu's zijn presteren 1:1 gelijk, de Sanyo's lijken minder gelijk te werken. Ik ga dus even goed alle info noteren om patronen te ontdekken
Ik ben nogal een perfectionist
Verwisselen in welke zin? het is gewoon een interne accu die je door middel van USB (en eventuele usb-muuradapter) oplaadt. Valt weinig aan te verwisselen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:52 schreef relativity het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die batterij van die Earson speakers? Kan je die gemakkelijk verwisselen?
Jammer dat er geen is met AA batterijen o.i.d.
Waarom zou je in godsnaam losse batterijen verkiezen boven een interne accuquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:52 schreef relativity het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die batterij van die Earson speakers? Kan je die gemakkelijk verwisselen?
Jammer dat er geen is met AA batterijen o.i.d.
Me wel quoten, maar dan niet zien dat ik twee links in die post verstopt had.quote:
De Conchita's zullen vast niet meer te houden zijn, nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:04 schreef BillsGate het volgende:
Heb iets besteld wat gegarandeerd mijn sex-appeal moet verhogen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klik
Mocht je het nog niet weten, conchita betekent in het spaans 'kut' en wurst komt van de duitse uitdrukking 'das ist wurst' (maakt niks uit), dus conchita wurst betekent dus 'Kut maakt niks uit'quote:De Conchita's zullen vast niet meer te houden zijn, nee.
Werken die dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Me wel quoten, maar dan niet zien dat ik twee links in die post verstopt had.
Ik zie het nu ook. Is dit een goede combi of is die 3400 een overkill? Kan die batterij gewoon alle zaklampen op 18650 batterijen aan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Catch22- het volgende:
Koop batterijen en laders gewoon bij Nkon.nl joh. Zoveel duurder is dat niet, beetje 18650 heb je daar voor 5-6 euro. Ladertje 12 euro
http://www.nkon.nl/rechargeable/18650-size.html
http://www.nkon.nl/charger/multichemistry.html
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:42 schreef J.B. het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden 2 vervangende accu's voor een Olympus compact camera gekocht op dealextreme, die kostten samen ¤12 en waren een stuk beter dan de originele accu's die ¤40 per stuk kosttenVoor m'n nieuwe Sony Cybershot en Canon spiegelreflex heb ik in China een extra accu besteld, ook daar ben ik bijzonder tevreden over
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:53 schreef RobertNL het volgende:
Zelfde ervaring hier. Voor een wat oudere camera en voor mijn eigen camera een paar DSTE (en nog een ander merk) batterijen gekocht. Prima dingen voor een prima prijs (¤5 per batterij betaald).
Zojuist 3 stuks DSTE accu's gewonnen op een Ebay veiling voor een heel leuk bedrag.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:00 schreef Downstar het volgende:
Ik heb destijds ook met een bid van ¤0.80 een accu gewonnen voor mijn camera
Stond in de advertentie dat het een genuine was.. maargoed het is en blijft china he..
kwam dus ook gewoon netjes in doosje aan van panasonic en was dan ook
identiek aan de originele die ik al had. Namaak batterijen zouden met mijn huidige firmware versie niet werken, maar deze deed het dus perfect! Mogelijk toch genuine of de ze hebben een trucje toegepast zodat hij als echt wordt herkend..
Roze?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:04 schreef BillsGate het volgende:
Heb iets besteld wat gegarandeerd mijn sex-appeal moet verhogen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klik
Augustus moet toch lukken he.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
Zojuist 3 stuks DSTE accu's gewonnen op een Ebay veiling voor een heel leuk bedrag.
Als die maar wel opschieten; die moet ik hebben voor augustus...
Zuurstokroze inderdaad. Ik heb binnenkort een bruiloftsfeest met als thema A touch of pinkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Roze?
Kijken wat ik bij een komende bruiloft moet/ga dragen; afhankelijk daarvan misschien ook een paar van deze eerder genoemde setjes bestellen.
Hoe kom je daar nou bij...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:52 schreef l0lownkill het volgende:
Mocht je het nog niet weten, conchita betekent in het spaans 'kut'
Dat zou je denken jaquote:
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:36 schreef BillsGate het volgende:
Zuurstokroze inderdaad. Ik heb binnenkort een bruiloftsfeest met als thema A touch of pink
Moet wel kunnen op een zwart overhemd toch?
Sanyo goed, bang for buck.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:36 schreef Skiet het volgende:
Wil weer even een goede 18650 set hebben welke betrouwbaar is. Dus liever niet dat ik wordt opgeblazen. Heb wat moois uitgekozen voor een redelijke prijs. Wat denken de "experts" hiervan. Huis in de fik of veilig?
2X Sanyo protected 18560 batterijen 2800mah
$11.01
http://www.fasttech.com/p(...)50-2800mah-protected
1X Nitecore charger intellicharge
$15.27
http://www.fasttech.com/p(...)on-ni-mh-ni-cd-smart
Prijs misschien? Een hoop unprotected, begin hier niet aan in de zaklamp.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:48 schreef Catch22- het volgende:
Koop batterijen en laders gewoon bij Nkon.nl joh. Zoveel duurder is dat niet, beetje 18650 heb je daar voor 5-6 euro. Ladertje 12 euro
http://www.nkon.nl/rechargeable/18650-size.html
http://www.nkon.nl/charger/multichemistry.html
Eagletac 3400 is gewoon Panasonic 3400. Zover ik weet maakt alleen Panasonic 3400, tenzij de info alweer oud is geworden. 3400 is geen overkill als je echt langere brandtijd nodig hebt MAAR je betaalt een hoop extra geld voor dat laatste beetje. Je haalt overigens die 3400 alleen met een speciale lader met hogere voltage. Ik heb liever een veilige margequote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook. Is dit een goede combi of is die 3400 een overkill? Kan die batterij gewoon alle zaklampen op 18650 batterijen aan?
http://www.nkon.nl/rechar(...)etac-18650-3400.html
http://www.nkon.nl/nitecore-intellicharger-i4-v2.html
Lees nu op Eagletac site:
Only 68mm in height
We are the first to offer protected 3400mAh 18650 li-ion with only 68mm in height. That makes it highly compatible with all 18650 flashlights and chargers in the market.
Button top design
The protruded button top design makes it work with any flashlight that uses hardware anti-reversed battery polarity protection. It also ensure good conductivity when multiple batteries are used in series.
Als je 3 weken wil wachten voor 6 euro voordeel met het risico dat je inferieure meuk krijgt, moet je dat doen. Ik zou niet snel batterijen en laders in China bestellen. Dat ze "waarschijnlijk" hetzelfde zijn is voor mij niet voldoende.quote:
Voordeel is wel meer dan 6 euro. De Sanyo's zijn ook de grote aanrader voor $11 voor 2 stuks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je 3 weken wil wachten voor 6 euro voordeel met het risico dat je inferieure meuk krijgt, moet je dat doen. Ik zou niet snel batterijen en laders in China bestellen. Dat ze "waarschijnlijk" hetzelfde zijn is voor mij niet voldoende.
Blijkbaar spaanse straattaal, zoek maar eens op google. Google vertalen vertaalt hrt overigens zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij...
Zou lekker zijn voor al die vrouwen die zo heten in Spanje en elders.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:39 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Blijkbaar spaanse straattaal, zoek maar eens op google. Google vertalen vertaalt hrt overigens zo
quote:So Conchita = pussy in Spanish, and Wurst = sausage in German. Pussy Sausage. It gets better and better.
Thanks voor de updatefotosquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef roflcat het volgende:
Vandaag nog een Earson binnen, vorige weggegeven aan een vriend voor z'n verjaardag (aanrader!)
Ze hebben het ontwerp een beetje vernieuwd!
Dat vervelende flapje is nu een stuk beter geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie verbetering dus! Bij de vorige zat een Engelse handleiding, en nu een Chinese, dat dan weer wel. Ook valt de eerste (ik gok) halve seconde van het opstart-, koppel- en aflsuitgeluid weg, maar dat maakt ook niks uit eigenlijk.
Het klepje sluit inderdaad beter, en een stuk makkelijker ook!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thanks voor de updatefotos
Dat is inderdaad een hele verbetering zo te zien! klepje lijkt nu veel beter te sluiten..
Deze heb je bij banggood vandaan?
Dat zou hélemaal fantastisch zijn, want dan heb ik straks 2 nepperds. Eén via Aliexpress en één via Chinabuye. Kan ik ze wel mooi vergelijken: welke is het nepst.quote:Iemand ook de Xiaomi Power Bank bij Chinabuye besteld?
Ik heb mijn bestelling binnen van Chinabuye maar deze begint al met de verpakking dat dit een imitatie is. Korte vergelijking met een origineel die ik al had bevestigt het alleen maar meer.
Dat is dan pas onlangs gewijzigd, want ik heb een week of 2/3 geleden een van Banggood binnen en die heeft nog een niet goed passend flubbertje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef roflcat het volgende:
Vandaag nog een Earson binnen, vorige weggegeven aan een vriend voor z'n verjaardag (aanrader! )
Ze hebben het ontwerp een beetje vernieuwd!
Dat vervelende flapje is nu een stuk beter geworden
24 april hier, en nog niet binnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef roflcat het volgende:
[..]
Het klepje sluit inderdaad beter, en een stuk makkelijker ook!
Banggood ja, 9 mei besteld, dus over de snelheid ook niks te klagen.
Als hij op is, nieuwe erin... niet opnieuw opladen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef N22 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam losse batterijen verkiezen boven een interne accu?
De earson is te groot?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:22 schreef sanboederij het volgende:
Heeft iemand nog ervaringen met een goede kleine bluetooth-speaker die lekker goedkoop is ( uit china)?
Ik was er even naar aan het zoeken maar ja, de geluidskwaliteit zeggen ze natuurlijk niet
Niet met vage shops in zee gaan, ik krijg nagenoeg geen mail van toko's. En bij een aantal heb ik me weer afgemeld gewoon in die mail zelf, werkte prima.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef bierjoost het volgende:
Even iets anders. Ik gebruik PayPal met mijn 'echte' emailadres, maar blijf hierdoor die spammailtjes krijgen van al die shops. Gebruiken jullie een spamemailadres voor PayPal om dit te voorkomen of hebben jullie andere tips?
Hmm. Zijn gewoon de normale grote shops, maar zal me nog eens afmelden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet met vage shops in zee gaan, ik krijg nagenoeg geen mail van toko's. En bij een aantal heb ik me weer afgemeld gewoon in die mail zelf, werkte prima.
Ik krijg ze graag, maar ik weet dan ook nooit wat ik nu weer zal kopen en kan alle inspiratie gebruiken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet met vage shops in zee gaan, ik krijg nagenoeg geen mail van toko's. En bij een aantal heb ik me weer afgemeld gewoon in die mail zelf, werkte prima.
Inderdaad, we kopen ze ter vervanging van vuurwerk..quote:
Heeft toch weinig met je paypal account te maken.. Eerder met het emailadres waarmee je je account hebt geactiveerd/geregistreerd bij 1 van de shops..quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef bierjoost het volgende:
Even iets anders. Ik gebruik PayPal met mijn 'echte' emailadres, maar blijf hierdoor die spammailtjes krijgen van al die shops. Gebruiken jullie een spamemailadres voor PayPal om dit te voorkomen of hebben jullie andere tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |