Ah toe doe eens uitleggen dan>?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je heb toch gewoon premium? Kan je gewoon cte.battlelog.com inloggen en de CTE checken (mot je wel extra client downloaden). Zit standaard een hoge boost op zodat dingen snel unlocken.
Wat best logisch is, druk maar eens met je arm langs je lijf hard tegen een deurpost, een paar minuten lang, en stap dan ineens weg. Je lijf heeft de neiging compensatie vol te houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:09 schreef VelitoX het volgende:
Blijf me ergeren aan het feit dat die gun de hele tijd omlaag gaat na het schieten lol.
Meer uitleg ga je niet krijgen denk ik...quote:
Ik weet niet wat het is, dus meer uitleg zou fijn zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer uitleg ga je niet krijgen denk ik...
Maar dat van boosten is nieuw voor me, vind ik ook enorm flauw om te lezen
in de CTE begin je weer op lvl 1 zonder unlocks. Ze komen je hierin tegemoet door een permanente XP boost, waardoor je sneller nieuwe wapens en gadgets unlocked.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, dus meer uitleg zou fijn zijnKan ik er ook een mening over vormen
Blijf het trouwens echt volkomen ruk vinden dat je met zó weinig wapens begint. Gisteren even wat engineer gedaan, en dan heb je de keuze tussen een PDW dat zó licht is dat het nog net niet gaat zweven, of een single shot carbine zonder enige vorm van attachment. Volgens mij had je bij BF3 al vanaf het begin meer keus
V.
Ahh, okeequote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:51 schreef rubbels het volgende:
[..]
in de CTE begin je weer op lvl 1 zonder unlocks. Ze komen je hierin tegemoet door een permanente XP boost, waardoor je sneller nieuwe wapens en gadgets unlocked.
Speel echt zeer regelmatig op die server, en zie volgens mij echt zelden mesnen gekicked worden daar, tenzij cheaten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:55 schreef Photomorti het volgende:
Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: amd4fun e.V. Gruss und viel Spass mit zu wenig Hirn !!!
wtf betekend dit?
Hij neemt dezelfde BF3 install meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:02 schreef Verbal het volgende:
Ik heb trouwens net ook een nieuw Origin-account geregged. Als je daaronder inlogt op je pc, pakt hij dan de bestaande BF3-install? Of plaatst hij die in de Origin-map onder een username, zodat ik hem nog een keer moet installeren?
V.
ik spamde de chat met DROP AMMO!!! ongeveer 3 minuten lang alleen niemand droptequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Speel echt zeer regelmatig op die server, en zie volgens mij echt zelden mesnen gekicked worden daar, tenzij cheaten.![]()
Laat ik het zo zeggen; ik vind het typisch dat jij online zoveel issues ervaart.![]()
Ik gister in bf3 squad chat "press 3 please" tegen een squadmaat, en tadaaaa dr kwam zowaar een ammo kit uitquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:51 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ik spamde de chat met DROP AMMO!!! ongeveer 3 minuten lang alleen niemand dropte![]()
die admins zouden al die support players moeten kicken inplaats van mij
Tsjah, daar is de chat dan ook niet voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:51 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ik spamde de chat met DROP AMMO!!! ongeveer 3 minuten lang alleen niemand dropte![]()
die admins zouden al die support players moeten kicken inplaats van mij
Als je ergens aan het verstoppen bent omdat je alleen bent terwijl er tien tegenstanders rondlopen, hoor je ineens "Ammo, here!" vanuit een hoekje. Denk niet dat dat erin zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 07:40 schreef Verbal het volgende:
Zouden ze eigenlijk gewoon een timer op moeten zetten. 2 minuten niks gedropt? Dan een autodrop (pun intended). Voor zowel assault als support.
Trouwens ook recons die geen spawnpoints maken op een goede, veilige plek op een punt waar mensen er ook nog wat aan hebbenKan niet altijd even goed, maar er zijn van die types...
V.
Weet ik. En dat is dan hun strafquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je ergens aan het verstoppen bent omdat je alleen bent terwijl er tien tegenstanders rondlopen, hoor je ineens "Ammo, here!" vanuit een hoekje.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Medics moet je gewoon verwonden tot ze zelf gaan healen...
Nu mis ik de minimap/compas en nose-cam in hardcore wel, maar regeneratie, 3D spotting en hele magazijnen leeg moeten knallen om iemand te omleggen vind ik dan helemaal triest.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef Verbal het volgende:
[..]ik ben met mijn back-to-zero-skills op BF4 in normal mode bezig om niet helemaal kansloos te zijn.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |