Gisteren geen tijd voor gemaaktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:22 schreef Catkiller het volgende:
Nu toevallig wel een keer in ieder geval. Stond er gisteren al op.
Had ik gisteren ook heel veel last van. Gewoon spawnen op een teammate zonder op te letten: blijkt die zo ongeveer voor een vuurpeleton te staanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:23 schreef Catkiller het volgende:
Bij een hoop rondes die ik speel is het net alsof ik de slechtst mogelijke spawns uit kies elke keer, het is in ieder geval erg genoeg dat het gewoon opvalt.
Spawn protection.![]()
Geen Dice, css/cs:go in een battlefieldjasje: het kan werken. Maar niet van mijn geld waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:21 schreef robuust89 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=825964
gelukkig, begon me al zorgen te maken.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:23 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)y-trailer_videogames
Wat, voor Hardline?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef Verbal het volgende:
Je kunt trouwens sinds gisteren ook battlepacks kopen
V.
Een van de dingen die CS:GO interessant maakt, is de goeie netcode. Dus hou maar op met je battlefield engine.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:14 schreef Verbal het volgende:
Ik wacht het sowieso af. Aan de andere kant, CS:GO zou ik leuk kunnen vinden, als het er beter uitzag en betere physics zou gebruiken.
Dus een CS:GO met een Battlefield-jasje/engine zou ik niet a priori afkeuren.
Al is het geen Dice? Hmm.
V.
Grappig, ik speel wel meer spellen, maar dit is het enige spel wat me laat ragen jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Photomorti het volgende:
Volgens mij is dit spel echt super populair onder verstandelijk gehandicapten.
je kunt vragen om ammo wat je wilt maar er word gewoon niks aan gedaan.
En dan word je gekicked omdat je typ DROP SOME FUCKING AMMO
wat een vies goor kankermongolen spel , weer ff klaar mee voorlopig
Ja ik was supergoed bezig op metro ik stond 41-11 alleen mijn ammo was op en ik heb echt minuten lang om support poppetjes staan dansen en te typen ammo please maar mensen zijn zo ongelofelijk domquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Grappig, ik speel wel meer spellen, maar dit is het enige spel wat me laat ragen ja
Poging 666?quote:
ja ik snap niet dat ik het steeds toch weer probeerquote:
THC? Alcohol?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:13 schreef Photomorti het volgende:
[..]
ja ik snap niet dat ik het steeds toch weer probeerIk denk omdat het spel me 100 euro heeft gekost hehe
De makers van battlefield?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:06 schreef davedavy het volgende:
Welke koekwaus heeft bedacht om een politie vs boefje game te maken en daarbij de naam te gebruiken van de Battlefield serie?
De uitgevers, duh.quote:
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:40 schreef robuust89 het volgende:
https://www.origin.com/nl(...)ame/standard-edition
lulz
Zonder premium kom je toch geen server's tegenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:42 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Lol
Ja ze moeten wel een beetje aardig lijken
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:47 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]
Zonder premium kom je toch geen server's tegen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:47 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]
Zonder premium kom je toch geen server's tegen
Er zijn echt nog een heleboel servers voor BF3, en de meeste zijn non-premium / non-dlcquote:
Instant no buy. BF werkt nog niet eens foutloos en irritante, nieuwe bugs zoals de kill messages die random meer niet dan wel werken zijn na inmiddels alweer maanden nog steeds niet gefixt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef fyah het volgende:
DICE doet wel de MP voor hardline. Al jeukt het mij ook wel een beetej dat het cops vs thugs is. Dat militaire aspect is toch wel key voor BF. Krijg hier een beetje een MOH meets CS gevoel bij.
Binnenkort komt dr een 30 tickrate update uit, in de CTE merk ik dat dat echt een bizar groot verschil maakt in hoe de game aanvoeltquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:15 schreef Photomorti het volgende:
deze zal vast wel weer op 10 tickrate draaien , laat ze eerst bf4 maar fixen voor ik ooit nog een game van die prutsers koop
mooi om te horenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Binnenkort komt dr een 30 tickrate update uit, in de CTE merk ik dat dat echt een bizar groot verschil maakt in hoe de game aanvoelt.
Je heb toch gewoon premium? Kan je gewoon cte.battlelog.com inloggen en de CTE checken (mot je wel extra client downloaden). Zit standaard een hoge boost op zodat dingen snel unlocken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef Photomorti het volgende:
[..]
mooi om te horenMisschien dat ik dan weer plezier beleef aan bf4
Ja ik heb premium , zal het eens downloadenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je heb toch gewoon premium? Kan je gewoon cte.battlelog.com inloggen en de CTE checken (mot je wel extra client downloaden). Zit standaard een hoge boost op zodat dingen snel unlocken.
Ook andere dingen in die CTE, onder andere een stuk verminderde screen shake simulator 2014 enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja ik heb premium , zal het eens downloadenSteeds te lui voor geweest
Precies hierom tegen het zomaar gratis verdelen van titels die nog erg actief worden gespeeld...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ook andere dingen in die CTE, onder andere een stuk verminderde screen shake simulator 2014 enzo.
Overigens zit BF3 nu door die free shit vol met cheaters.... Beetje jammer, dat zijn meestal de enigen die me zowaar neer kunnen knallen.
Achja met mn hoofdaccount kan ik gewoon servers met dlc joinen natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Precies hierom tegen het zomaar gratis verdelen van titels die nog erg actief worden gespeeld...
wat is CTE?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Binnenkort komt dr een 30 tickrate update uit, in de CTE merk ik dat dat echt een bizar groot verschil maakt in hoe de game aanvoelt.
Goeie tipquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef VelitoX het volgende:
Extra Origin account aangemaakt en bf3 geactiveerd. Opnieuw levellen in bf3 is best vermakelijk, wel veel newbies (goed voor mn kd, zelfs zonder attachments).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |