SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U mad bro? LFC heeft 2 jaar geleden nog een prijs gewonnen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:10 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met jullie kampioenschap. 20 jaar geleden.
Mag het hopen voor jullie ja, demente debiel.quote:
twitter:Yayasanogoal22 twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 16:54:43Last tweet bfore history, who would have guess we wld be in this position 1 month ago ? So José how much trophy did you get this year ? #AFC reageer retweet
Ze verdienen 't ook gewoon niet, altijd maar net-niet en net naast een prijs grijpen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef alors het volgende:
Jezus Christus. Ik mag hopen dat ze dit goedmaken anders kom ik met de giertank naar Londen om ze een strontdouche te geven. Wat een mongolen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dat podium wat PSV opbouwde voor de bekerfinale tegen AZ.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
Thanks, mijn stream kapte er net voor de 1-2 mee, dus de kool gemist.quote:
Baasquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Thanks, mijn stream kapte er net voor de 1-2 mee, dus de kool gemist.
Mooi begin van de finale.
Idd. ze hebben het volledig aan zichzelf te wijten, laat ze dan maar verliezen ook, en dan nog zal het niet doordringen in de koppies en verprutsen ze volgend seizoen weer elk mogelijke prijs.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:49 schreef Bosscielny het volgende:
Zoals Arsenal speelt gun je het ze bijna om te verliezen en Hull om te winnen bah bah bah
Wat voor eten ga je maken?quote:
Gewoon wat aardappeltjes gebakken en roerbakgroenten erbij gepleurd. Kipje erbij en gaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat voor eten ga je maken?
Godver wat een saai begin van de tweede helft, laatste stuk van de eerste helft was ook al niet om aan te zien.
Niets mis mee ouwe reuzin, klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon wat aardappeltjes gebakken en roerbakgroenten erbij gepleurd. Kipje erbij en gaan.
Een eigenaar die de naam van de club wil veranderen maakt jou fan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sinds dat gedoe met die naamwisseling ben ik wel een beetje Hull fan geworden
Elf tegen elf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sanogo erin voor Podolski. Aparte wissel
Nee niet zoquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een eigenaar die de naam van de club wil veranderen maakt jou fan?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:27 schreef Bosscielny het volgende:
Arsenal had al een paar penals mogen hebben.
Koscielny staat er nog gewoon inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef alors het volgende:
Staat ie alweer? Mijn stream is zo brak. Ik zet hem zo over op de kabel, dat gaat hopelijk beter dan via wifi.
Hopelijk kost hem dit niet het WK... zou zuur zijn.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
3 penalties gegeven hadden moeten worden nu
Hoeft minder te bewegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Giroud speelt wel beter nu met Sanogo erin
Hij speelt sowieso lekkerder met een 2de spits in de buurt. Zag ik eerder ook al met Walcott.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
Giroud speelt wel beter nu met Sanogo erin
Beetje Pantelic.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij speelt sowieso lekkerder met een 2de spits in de buurt. Zag ik eerder ook al met Walcott.
Jij ziet ook alles. Waarom word jij geen trainer?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij speelt sowieso lekkerder met een 2de spits in de buurt. Zag ik eerder ook al met Walcott.
Heb jij ooit een Chinese trainer gezien?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jij ziet ook alles. Waarom word jij geen trainer?
Wie denk je dat Van Gaal alles influistert!?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jij ziet ook alles. Waarom word jij geen trainer?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fu_Boquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:51 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Chinese trainer gezien?
Ah, daarom gedraagt hij zich zo als een idioot.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wie denk je dat Van Gaal alles influistert!?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:51 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Heb jij ooit een Chinese trainer gezien?
Nou nee, dat doet ie zelf...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, daarom gedraagt hij zich zo als een idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:55 schreef alors het volgende:
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar al dat gezeik van mensen omdat je liever de Engelse Cup Final kijkt dan naar die Spaanse zeikwijven![]()
La Liga, je weet wel met van die wijven met kort haar en een baardje die bij elk contact vallen alsof hun benen ter plekke geamputeerd zijn.quote:
Je weet wel, lekker zeuren over schwalbes voor er ook maar iets is gebeurd en dan als een speler getorpedeerd wordt janken dat het komt omdat het La Liga is.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
La Liga, je weet wel met van die wijven met kort haar en een baardje die bij elk contact vallen alsof hun benen ter plekke geamputeerd zijn.
Dat is wel triest idd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet wel, lekker zeuren over schwalbes voor er ook maar iets is gebeurd en dan als een speler getorpedeerd wordt janken dat het komt omdat het La Liga is.
Ik zou het wel doen, anders ga je jezelf achteraf verwijten maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef alors het volgende:
Misschien moet ik mijn broekje ook uit doen. Wellicht helpt het.
Volgens mij is Tchock sarcastisch, en bedoelt hij niet hetzelfde als Alors of wel?quote:
Goed gelezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij is Tchock sarcastisch, en bedoelt hij niet hetzelfde als Alors of wel?
DeHovenier moet nog wat aan begrijpend lezen doen, de bakles-oefeningen op de basisschool zijn nog niet voldoende.quote:
Gedaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen, anders ga je jezelf achteraf verwijten maken.
De titel kan Arsenal nu niet meer ontgaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
GedaanGelukkig zijn mijn benen vanmiddag een beetje bijgebruind.
Zit er nog wat bruikbaars op de bank dan? Alleen Jack en Rozza toch?quote:
Flamini. Heeft veel scorend vermogenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Zit er nog wat bruikbaars op de bank dan? Alleen Jack en Rozza toch?
Zal wel rood pakken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Flamini. Heeft veel scorend vermogen
Ja maar die zijn nu beter dan die kapotte andere middenvelders denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Zit er nog wat bruikbaars op de bank dan? Alleen Jack en Rozza toch?
Ik kan heul goed bakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
DeHovenier moet nog wat aan begrijpend lezen doen, de bakles-oefeningen op de basisschool zijn nog niet voldoende.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk dat een penaltyreeks voor een hartinfarct gaat zorgen ergens bij de Arsenal fans.
Vorige keer welquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik denk dat een penaltyreeks voor een hartinfarct gaat zorgen ergens bij de Arsenal fans.
Wenger is ook wel op een leeftijd dat hij daar last van kan krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Vorige keer welik denk dat het nu wel mee zal vallen.
Zou toch een absolute tragedie zijn om de beslissende te missen als Ozilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:17 schreef alors het volgende:
Hehe Ozil mag geen penals meer nemen na die faal tegen Bayern.
Goed punttwitter:dannykellywords twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 20:10:53Given that Arsenal haven't left London in this year's FA Cup, shouldn't Hull have won this on away goals? #:))) #justeasin' reageer retweet
Zelfs Balotelli heeft gemist na lange tijd nooit gemist te hebben, maar ik heb hoop op een goede afloop. Het moet Arsenal toch ook een keer meezitten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
Cazorla kan wel goed penalties nemen toch?
Eh, nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:18 schreef beantherio het volgende:
Goed punttwitter:dannykellywords twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 20:10:53Given that Arsenal haven't left London in this year's FA Cup, shouldn't Hull have won this on away goals? #:))) #justeasin' reageer retweet
Nu is je stoel wel viesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:21 schreef alors het volgende:
Met het broekje uitBedankt voor de tip, Johannes
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:22 schreef alors het volgende:
Dit is Ramsey wel echt gegund na zo'n seizoen en dan die blessure.
Bovendien lijkt dit een zeer sympathieke man.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, hoeft dat dan?
Heb gewoon niets met Arsenal.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, hoeft dat dan?
Heb gewoon niets met Arsenal.
Ze zijn allang blij dat ze de finale hebben gehaald.quote:
Neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze zijn allang blij dat ze de finale hebben gehaald.
Gaat wel 8/9 jaar duren denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:26 schreef alors het volgende:
Sanogo.. zo vaak dichtbij, nog steeds zijn eerste goal niet gemaakt...
Volgens mij worden allebei namen erin gezet en daarbij de stand pas later.quote:
Waarom doen ze dat dan niet al voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij worden allebei namen erin gezet en daarbij de stand pas later.
Omdat je nu mooie beelden hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan niet al voor de wedstrijd
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
De man van het graveren heeft pas in de 115e minuut door welke clubs er spelen?
quote:
Leuk voor het beeld toch? De wedstrijd had ook gestaakt kunnen worden als er bv gekkies vuurwerk hadden gegooid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat je dan elke keer de verliezend finalist door moet krassen, dat staat zo slordigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan niet al voor de wedstrijd
Oh ze stonden ook nog met 2-0 voor? Heb de wedstrijd pas gevolgd vanaf de 85e minuut.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeAls je daar staat als klein clubje en je komt 0-2 voor ben je niet blij als je verliest.
Bengaals vuur.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk voor het beeld toch? De wedstrijd had ook gestaakt kunnen worden als er bv gekkies vuurwerk hadden gegooid.
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh ze stonden ook nog met 2-0 voor? Heb de wedstrijd pas gevolgd vanaf de 85e minuut.
echt hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij dacht eerst dat ze een grapje maakte toen ze zeiden dat arsenal een prijs kon winnenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja leuk, ze spelen op Wembley.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
Dit wordt de eerste prijs in het Emirates Stadium.
Ze spelen op Wembley.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
Dit wordt de eerste prijs in het Emirates Stadium.
Wie zei dat ook al weer?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt heel erg op Anfield.
Dit heb ik een jaar geleden geleerd op FOK!
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:34 schreef Grifte het volgende:
Hmmm.
Gefeliciteerd Alors. Dat je toch nog eens een club support die een prijs wint, wat een ongekende weelde
Als je nou vaker je broekje had uitgedaan. Maar nee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
ThanksJa dat was alweer een tijd geleden
Het leek wel een vloek
Vanaf nu gaat ie altijd uitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nou vaker je broekje had uitgedaan. Maar nee.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
quote:Deze webpagina is niet beschikbaar
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |