tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een datequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Inodder het volgende:
Kom maar op! Ik heb het goede voorbeeld reeds gegeven...
Nee gewoon Grote mond klein hartje...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een date![]()
ik zeg het je, het is een player.
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een date![]()
ik zeg het je, het is een player.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaan
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee gewoon Grote mond klein hartje...Een player had al lang op je stoep gestaan toen hij de kans kreeg
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaan
redelijk voorspelbaar jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wist dat deze TT geilneven aan zou trekken
En hij is er nog trots op ook gezien zijn reactie....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort niet
quote:
mij allemaal beetje aan het lijntje houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
En hij is er nog trots op ook gezien zijn reactie....
[..]
Dat is een dromedaris, die heeft maar één bultquote:
patience my love! True love won't diequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort niet
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een dromedaris, die heeft maar één bult
Altijdquote:
The dromedary (/ˈdrɒmədɛri/ or /-ədri/) also called the Arabian camel or the Indian camelquote:
Camelus dromedarius = de kameel met 1 bultquote:
nee tochquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee hoor een drommetjedaris is gewoon een kameel
ok dan, en weer wat nieuws geleerdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Camelus dromedarius = de kameel met 1 bult
Camelus bactrianus = de kameel met 2 bulten
Het is dus duidelijk dat de dromedaris gewoon kameel is. Want we noemen de 2-bultigen toch ook niet ‘bactrianus’?
En het gaat tenslotte om de tenenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
die met dat masker kan joezi niet aan tippen
ik zie al dat joezi dikke competitie heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik zie al dat joezi dikke competitie heeft
mis alleen nog de bobbels maar die komen straks wel met de strakke korte broekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
cm er bij pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mis alleen nog de bobbels maar die komen straks wel met de strakke korte broekjes![]()
neuh daar zitten die broekjes te strak voorquote:
dit soort mannen wel jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:
vrouwen behandelen mannen alleen maar als een stuk vlees
hoe behandel jij mij dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:
ik wil er ook geen sex mee, ik wil er alleen naar kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
Die kerels zijn allemaal impotent van de anabolenSommige zijn zelfs gecastreerd
ik ook niet, ik wil er ook alleen naar kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef isax het volgende:
ik hou niet van zulke mannen![]()
ik heb misschien alleen maar bad boy vriendjes gehad
maar probeer het nu anders te doen!
en worstelen
Geen probleemquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:
Dan was ik nu ook eten gaan maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
ik bedoel. wat zouden de heren nu doen als daar 20 playboy bunnies zouden rondlopen
ik denk niet veel meer dan![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ook een Isa X-maal dus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef isax het volgende:
ik hou niet van zulke mannen![]()
ik heb misschien alleen maar bad boy vriendjes gehad
maar probeer het nu anders te doen!
en worstelen
Zo de spaghetti staat op.quote:
ik krijg frietjesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo de spaghetti staat op.
Maar eerlijk waar hoor... Om de een of andere reden loop ik niet echt warm voor dat soort onbereikbare vrouwen/meisjes....
wel roeren anders plakt de spaghetti aan elkaarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo de spaghetti staat op.
Maar eerlijk waar hoor... Om de een of andere reden loop ik niet echt warm voor dat soort onbereikbare vrouwen/meisjes....
ja ja los gemaakt met vork... scheutje olie er in zorgt dat het minder plakt en straks even afspoelen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel roeren anders plakt de spaghetti aan elkaar![]()
en dat ken natuurlijk, ik probeerde ook maar een punt te maken![]()
ik hou ook van dom lullen
grote jongenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja ja los gemaakt met vork... scheutje olie er in zorgt dat het minder plakt en straks even afspoelen...
ik kapsalonquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg frietjes![]()
zulke vrouwen zijn zo fake
oud klasgenoten ziet er uit alsof ze uit een strafkamp komtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik kapsalon![]()
ja duh, van top tot teen alles nep
ja ik heb het gezien van de weekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:18 schreef isax het volgende:
[..]
oud klasgenoten ziet er uit alsof ze uit een strafkamp komt
zo dun![]()
bij der playboy shoot hebben ze gewoon die ribben enzo gephotoshopped
absoluut niet gezond neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef isax het volgende:
[..]
ander oud klasgenootje staat op non actief omdat ze 3 cm te veel heup heeft.![]()
niet gezond man.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg frietjes![]()
zulke vrouwen zijn zo fake
Een banquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen streams heeft?
denk het, waarom niet danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen streams heeft?
Daarom doen ze het nu ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit streams gehad.
waarom nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zuur zeikwijf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met COS... Iedereen roept maar wat hij ziet of hoort, of het gaat over iets in het verleden....
Een serieus commentaar is zinloos, die leest niemand, laat staan dat je tijd hebt voor een serieuze discussie dan zijn ze toch al weer een pagina verder...
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met COS... Iedereen roept maar wat hij ziet of hoort, of het gaat over iets in het verleden....
Een serieus commentaar is zinloos, die leest niemand, laat staan dat je tijd hebt voor een serieuze discussie dan zijn ze toch al weer een pagina verder...
ik dacht juist ik ga daar ff kijken want hier is het rustigquote:
Oh sorry...quote:
klopt. ik kan daar ook echt niet serieus doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het doet me denken aan twitter.
Ik zie jou probleem niet zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh sorry...
stap ik in jouw territorium natuurlijk....
Sorry ik was even eten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
ik dacht juist ik ga daar ff kijken want hier is het rustig
Daarom kom ik daar weinig. Als ik iets schrijf wil ik wel dat het gelezen wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
I rest my casequote:
geeft niet hoor heb vanmorgen vroeg ook een paar uur alleen hier gezetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sorry ik was even eten.![]()
Spaghetti was overigens wat weinig... zit te denken om nog even een hamburgertje te bakken
Is dan ook geen probleem enkel een opmerking...quote:
of dat er op gereageerd word zodat je weet dat mensen het lezenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daarom kom ik daar weinig. Als ik iets schrijf wil ik wel dat het gelezen wordt.
ooohh daarom nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit betaald voor internetdiensten en daar ga ik niet aan beginnen ook.
Doe mij even de naam van je provider... Gratis internet past mij ook wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit betaald voor internetdiensten en daar ga ik niet aan beginnen ook.
lol en dan volg je het wel? Ik wil je wel een abbo kado doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb net een kilo shoarma gehaald bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sorry ik was even eten.![]()
Spaghetti was overigens wat weinig... zit te denken om nog even een hamburgertje te bakken
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niet hoor heb vanmorgen vroeg ook een paar uur alleen hier gezeten![]()
had nu alleen zin om weer ff te tikken
en tja, ligt eraan wat je normaal eet. ik zou het wel snel doen want het gaat heel snel gebeuren in utopia nu
Dat moest toch juist?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
eetse alvast en kooksequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb net een kilo shoarma gehaald bij de supermarkt.
Er is zat te zien zonder abonnement en het gaat niet om het geld. Er is zoveel gratis vermaak op internet waarom zou ik er dan voor betalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol en dan volg je het wel? Ik wil je wel een abbo kado doen?
Hoe kom je ddar bij het is een Forum, een discussie platform....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat moest toch juist?serieuze discussies mochten toch niet
Omdat je het wel lijkt te willen volgen, of kijk je de tv uitzendingen wel?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er is zat te zien zonder abonnement en het gaat niet om het geld. Er is zoveel gratis vermaak op internet waarom zou ik er dan voor betalen.
Ik moest even terugscrollen.. maar dan heb ik ook watquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
In het begin altijd, nu sla ik wel eens een uitzending over omdat ik de streamverslagen lees en af en toe een filmpje bekijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat je het wel lijkt te willen volgen, of kijk je de tv uitzendingen wel?
Volgens mij moet er juist gemeld worden wat er te zien is, de meeste mensen willen het terug te lezen om alles te weten wat er gebeurd is begreep ik. Discussie wordt off topic genoemd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoe kom je ddar bij het is een Forum, een discussie platform....
Het is de bedoeling dat je een discussie voert over wat er op de streams te zien is...
Sommigen denken geloof ik dat je moet melden wat er te zien isMaar ja achterlijke figuren hou je toch....
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest even terugscrollen.. maar dan heb ik ook wat![]()
Blij je mening te lezen.. de COS is ook véél te druk, hoe meer posters daar oprotten hoe beter.. thx
Ik zou je zelfs herkennen in een burka, bij echte liefde voel je dat gewoon.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:10 schreef isax het volgende:
als ik naar utopia zou gaan
zou ik zo gaan dat niemand me herkent
Tsja het is een vrij forum gelukkig..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:11 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik zou ook liever anderen er uit schoppen en zelf blijven maar ja
hoe stel je me nu dan wel niet voor?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou je zelfs herkennen in een burka, bij echte liefde voel je dat gewoon.
Je bent aan het Trollen natuurlijk, maar goed ik zal je wel een plezier doen en happen... heb toch nog wel wat honger...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij moet er juist gemeld worden wat er te zien is, de meeste mensen willen het terug te lezen om alles te weten wat er gebeurd is begreep ik. Discussie wordt off topic genoemd.
ps de giffies motten terug inderdaad
hier voel ik me niet zo alleen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja het is een vrij forum gelukkig..
Maar ja SC'en zijn er zát binnen FOK
Maar deze heet verdorie ook nog UTOPIA-SC
laat nog een keer je broek zien schatjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je bent aan het Trollen natuurlijk, maar goed ik zal je wel een plezier doen en happen... heb toch nog wel wat honger...
Je weet donders goed dat dat niet de bedoeling is van de cos... Maar omdat velen er wel posten wat er te zien is gebruiken anderen het weer als naslagwerk.... Als iedereen hun 1 op 1 weergaves van de stream gewoon in de SV zou doen (en liefst er dan ook nog een moor verhaaltje/verslag van zou maken) zou niemand de COS nog gebruiken om op de hoogte te geraken van de recente ontwikkelingen... Daar is dan de SV de aangewezen plek voor. De COS is dan een pracht plek om mooie ontopic discussies te voeren.
Yep de COS gaat ten onder aan zijn populariteit. Ben ook een aantal jaren niet hier op Fok! geweest maar op een kleiner forum... dan gaat het een stuk relaxter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
er is nu wel meer gezeur over alles wat we fout doen in de cos dan bij voorgaande rlsen
ik wijt dat voornamelijk aan het feit dat fok behoorlijk gegroeid is de afgelopen jaren en het daardoor wat onoverzichtelijker word in de cos omdat het gewoon heel druk is als er wat te doen is
voor fok goed voor de sfeer niet altijd
dus blijf ik maar zo vaak mogelijk hier
Het gaat in deze niet erg opquote:
Nee hoor, in Utopia is alles prima geregeld, daar zijn we de afgelopen maanden meer dan eens achter gekomen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef isax het volgende:
[..]
hier voel ik me niet zo alleen.
in utopia loopt iedereen voor schut.
is geen troll, maar jij hebt weer een andere mening dan de zure teruglezers. Maar wat is in godsnaam een goede ontopic discussie over dit bagger programmae?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je bent aan het Trollen natuurlijk, maar goed ik zal je wel een plezier doen en happen... heb toch nog wel wat honger...
Je weet donders goed dat dat niet de bedoeling is van de cos... Maar omdat velen er wel posten wat er te zien is gebruiken anderen het weer als naslagwerk.... Als iedereen hun 1 op 1 weergaves van de stream gewoon in de SV zou doen (en liefst er dan ook nog een moor verhaaltje/verslag van zou maken) zou niemand de COS nog gebruiken om op de hoogte te geraken van de recente ontwikkelingen... Daar is dan de SV de aangewezen plek voor. De COS is dan een pracht plek om mooie ontopic discussies te voeren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik denk dat jij rood haar heb maar dat komt natuurlijk door je vorige Ul.
had niet verwacht dat je zo zou zijn, minpuntje hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef isax het volgende:
[..]
laat nog een keer je broek zien schatje![]()
dan word joezi jaloers
dat zal hem leren
Slowchat of commentaren op de streams?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik stuur je wel via DM wat leukersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef isax het volgende:
[..]
laat nog een keer je broek zien schatje![]()
dan word joezi jaloers
dat zal hem leren
dat zal hij je niet vergevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik stuur je wel via DM wat leukers![]()
Dat zal hem vast nog meer krenken
pff ik vind juist leuk als het helemaal losgaat, die prachtige vloedgolf in de COS.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep de COS gaat ten onder aan zijn populariteit. Ben ook een aantal jaren niet hier op Fok! geweest maar op een kleiner forum... dan gaat het een stuk relaxter.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
had niet verwacht dat je zo zou zijn, minpuntje hoor
Weinig... Daarom zie je me er ook amper...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
is geen troll, maar jij hebt weer een andere mening dan de zure teruglezers. Maar wat is in godsnaam een goede ontopic discussie over dit bagger programmae?
Ga je zo met maten om?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik stuur je wel via DM wat leukers![]()
Dat zal hem vast nog meer krenken
Doe maar Yvonne... Die kan ze namelijk wel zienquote:
ik kom alleen op fok tijdens een rls of als ik iets wil wetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep de COS gaat ten onder aan zijn populariteit. Ben ook een aantal jaren niet hier op Fok! geweest maar op een kleiner forum... dan gaat het een stuk relaxter.
Nee dat zou niet leuk zijn voor Joez...quote:
ik dacht nu zal ik het te zien krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee dat zou niet leuk zijn voor Joez...
ps Isax, hoop niet dat ik je teveel teleurgesteld heb sorry
ik krijg nietsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
stuur je het wel ff door aan mij dan, ik wil ook graag kijken
ik dacht al hoe weet jij dat ruud en dennis elkaar omarmde, je hebt toch geen streams, maar je leest denk ik mee in de cos, veraaierquote:
kijk wel uitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:34 schreef Inodder het volgende:
Laten jullie dames hier eerst in dit topic nog maar eens wat zien...
Nee, ik had het filmpje gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht al hoe weet jij dat ruud en dennis elkaar omarmde, je hebt toch geen streams, maar je leest denk ik mee in de cos, veraaier
Ik wou zeggen dat die slapjanussen nog geeneens een fatsoenlijke tijd boos op elkaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht al hoe weet jij dat ruud en dennis elkaar omarmde, je hebt toch geen streams, maar je leest denk ik mee in de cos, veraaier
oooohhhhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik had het filmpje gezien.
ik ben alleen een beetje sarcastischquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. en daar gaat die hele SC-COS discussie nu steeds over..
dus tik ik het hier, want daar zijn het er al genoeg die het doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. en daar gaat die hele SC-COS discussie nu steeds over..
had je moeten doen gewoon en klopt ook helemaal, maar ja tv hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat die slapjanussen nog geeneens een fatsoenlijke tijd boos op elkaar kunnen zijn.
Ik ga hier geen COS-discussie meer voerenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dus tik ik het hier, want daar zijn het er al genoeg die het doen
ik ook niet, helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga hier geen COS-discussie meer voeren
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga hier geen COS-discussie meer voeren
Ik wilde ook eigenlijk alleen maar even melden dat ik er weer even klaar mee was... en dus hier zit...quote:
ik ken dat, ik trap er ook wel eens inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk alleen maar even melden dat ik er weer even klaar mee was... en dus hier zit...
Maar liet me door Joez toch weer verleiden er meer over te zeggen....
met je geile jogging broekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk alleen maar even melden dat ik er weer even klaar mee was... en dus hier zit...
Maar liet me door Joez toch weer verleiden er meer over te zeggen....
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
met je geile jogging broek![]()
wacht hoe oud ben je?
ik ga losquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ja is wel geil een joginbroek, hangt alles lekker los
![]()
maar ik dacht ik hou me in, maar isax niet hoor![]()
![]()
Dat dus... maar dan met die pyjamadinges van jullie.... kan dus ook opwindend zijn..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ja is wel geil een joginbroek, hangt alles lekker los
![]()
maar ik dacht ik hou me in, maar isax niet hoor![]()
![]()
Let jij wel eens op hier in de SC...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:42 schreef isax het volgende:
[..]
met je geile jogging broek![]()
wacht hoe oud ben je?
kom gewoon in de COS met je bagger!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dus... maar dan met die pyjamadinges van jullie.... kan dus ook opwindend zijn..
ik zit inderdaad al heel de dag in mijn pyjama broek, zit heerlijk en zijn erg leuk tegenwoordigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat dus... maar dan met die pyjamadinges van jullie.... kan dus ook opwindend zijn..
Voel je niets vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
zover ik weet is bijna iedereen boven de 30 hier, behalve isax
iedereen was haas van '81quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Let jij wel eens op hier in de SC...
Ik was ook van '81
ik uit '74quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:49 schreef isax het volgende:
[..]
iedereen was haas van '81
moest wel even zeker weten
Maar als ik het dan toch voor het kiezen heb dan doe maar '89quote:
Toen deed ik eindexamen HAVO.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar als ik het dan toch voor het kiezen heb dan doe maar '89![]()
ja ja geeft niets hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar als ik het dan toch voor het kiezen heb dan doe maar '89![]()
daarom wil joezi geen foto laten zienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Over flikkers gesproken, de mannen hier zijn er stil van, van de half ontblote worstelaars.
Hij bijt niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:15 schreef isax het volgende:
[..]
daarom wil joezi geen foto laten zien
hij is een dragqueen
helemaal hun dingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien komen ze nou terug naar de SC.
[ afbeelding ]
meldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien komen ze nou terug naar de SC.
[ afbeelding ]
Toverkol..gódkolere wat was je lang weg. en já het is hier geen COSquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:08 schreef Toverheks het volgende:
oh zit verkeerd moest in de COS zijn excuus
ik ben toevallig steeds als laatstequote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
isax, je bent behoorlijk aan het topic hunten zie ik in de cos![]()
moet er wel om lachen, dadelijk versla je joezi en babu en nog wel een paar
ik heb die drang gelukkig niet
gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toverkol..gódkolere wat was je lang weg. en já het is hier geen COS
daarom gooi ik er ook wodka doorheenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
brrrr alleen de lucht al van zo'n drankje, ik kan er niet tegen. veeeeeels te zoet
oooohhhh dan is het goedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
daarom gooi ik er ook wodka doorheen
Human leaquequote:
had je mijn reactie vanmorgen daar op ook nog gezien?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
ik kan het ook sinds vanmorgen vroeg, helemaal alleen uitgezocht, niet dat het nou zo heel erg moeilijk was, maar toch![]()
![]()
volgens mij niet, ik ga gelijk terugkijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
had je mijn reactie vanmorgen daar op ook nog gezien?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:38 schreef ChocoFan het volgende:
ik kan het ook sinds vanmorgen vroeg, helemaal alleen uitgezocht, niet dat het nou zo heel erg moeilijk was, maar toch![]()
![]()
Vind die bullit overigens wel de beste van die budget drinks... minder koolzuur als de restquote:
ik bedenk ze ook altijd binnen een halve minuutquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geeft niet hoor veel plezier ermee en met namen verzinnen
jaha, ik had ook nooit echt de behoefte om het te doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wel een beetje laat na 5 jaar.
vond het al raar dat je meende dat je uren alleen was vanmorgen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij niet, ik ga gelijk terugkijken
daarom wil ik niet meerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik bedenk ze ook altijd binnen een halve minuut
daarom zijn ze zo wazig
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
vond het al raar dat je meende dat je uren alleen was vanmorgen...
pfff waarom je voor zoiets verontschuldigen!quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daarom wil ik niet meer![]()
kreeg er de laatste keer geen leuk commentaar op terwijl ik toegaf dat ie klote was
Kut muziekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Human Leaque, jeugdsentiment, wat is er mis mee?
maar net zo slechtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vind die bullit overigens wel de beste van die budget drinks... minder koolzuur als de rest
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
pfff waarom je voor zoiets verontschuldigen!
Ik was er niet maar ff hoor... maar er reageerde verder helemaal niemand....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
en trouwens je was er maar ff en rond half 9 storte ik echt in en dacht fuck it, ik ga toch ff slapen
kan ook hoor, ben vaak net als billy, dan weet ik het ff niet meer allemaal en zeker niet als ik moe ben zoals nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Je was meer jezelf in de put aan het praten. Volgens mij zei niemand er wat van.
Ik probeerde laatst een ander merk. Na 2 blikjes voelde ik me super zenuwachtig. Ik hou het wel bij Bullit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vind die bullit overigens wel de beste van die budget drinks... minder koolzuur als de rest
ik weet het soms ook niet, zover ik weet was ik rond die tijd ook bezig met muziek aan het ordenen op mijn pc en ik was moe dus tja ik weet het echt niet meerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik was er niet maar ff hoor... maar er reageerde verder helemaal niemand....
oh die laatste zin zie ik nu pas en he he dus bij jullie vallen de kwartjes ook wel eens laterquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
pfff waarom je voor zoiets verontschuldigen!
tenzij je gewoon een reden zocht me een kusje te geven![]()
Ik was ook vroeg wakker he (5.30).... en het gaat normaal al niet super vlot bij mijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh die laatste zin zie ik nu pas en he he dus bij jullie vallen de kwartjes ook wel eens later
houden we er rekening mee dat ik wakker ben zonder koffie of energie drankjes en erg weinig slaap heb gehad de afgelopen 24 uur
ja das waarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik was ook vroeg wakker he (5.30).... en het gaat normaal al niet super vlot bij mij
Heb vaak wel een blikje in huis voor "noodgevallen"quote:
quote:
Ik koop die wel eens per ongeluk, ze lijken nogal op mekaar. Ik vind hem iets minder.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb vaak wel een blikje in huis voor "noodgevallen"![]()
Wel de sugarfree variant overigens...
Ik type idd ook blind (10 vingers) niet op school, maar een scheidegger opleiding geloof ik (wel weer in basisschooltijd).... ook op phone trouwens praktich blind met (x)T9quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja das waar![]()
en ik heb het voordeel dat ik nog heb leren typen op school, blind leren typen, dus ik ben redelijk rap met mijn toetsenbord, geef me niet een telefoon want dan bak ik er niet zoveel van
op de phone ben ik echt niet handig, ik heb pas sinds 5 maanden een modern toestel, ik heb mezelf bewust dom gehouden op dat gebied zodat ik ook niet de drang had om een mooi toestel te hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik type idd ook blind (10 vingers) niet op school, maar een scheidegger opleiding geloof ik (wel weer in basisschooltijd).... ook op phone trouwens praktich blind met (x)T9
Zorg jij eens voor het entertainment dan!quote:
Ik ben ook maar eens aan het kokenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zorg jij eens voor het entertainment dan!![]()
had jij die shoarma of was dat Brain?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
had jij die shoarma of was dat Brain?
pfffff sjezus he, bijna weer een naam fout, geloof dat mijn hersens minder functioneren nu![]()
nog slechterquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb vaak wel een blikje in huis voor "noodgevallen"![]()
Wel de sugarfree variant overigens...
Mij doet het allemaal weinig moet ik eigenlijk bekennen... Maar als ik echt ingekakt ben en moet nog op stap... Heb ik iig het idee dat ik er nog het beste van heb proberen te makenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:06 schreef isax het volgende:
[..]
nog slechter![]()
ik kan zo slecht tegen caffeine dat ik niet eens tegen thee kan
ik had bubble tea gehaaldquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mij doet het allemaal weinig moet ik eigenlijk bekennen... Maar als ik echt ingekakt ben en moet nog op stap... Heb ik iig het idee dat ik er nog het beste van heb proberen te maken
Heftig....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:10 schreef isax het volgende:
[..]
ik had bubble tea gehaald
niet doorhebbende dat die asiaat echte thee gebruikte
dus heel de nacht wakker gelegen![]()
een keer de huisartsenpost bezogt omdat mijn venti starbucks niet decaf was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |