tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een datequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Inodder het volgende:
Kom maar op! Ik heb het goede voorbeeld reeds gegeven...
Nee gewoon Grote mond klein hartje...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een date![]()
ik zeg het je, het is een player.
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
tja ik heb nog niets van joezi gezien en die beloofd me een date![]()
ik zeg het je, het is een player.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaan
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee gewoon Grote mond klein hartje...Een player had al lang op je stoep gestaan toen hij de kans kreeg
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, een echte player had allang voor je deur gestaan
redelijk voorspelbaar jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol wist dat deze TT geilneven aan zou trekken
En hij is er nog trots op ook gezien zijn reactie....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort niet
quote:
mij allemaal beetje aan het lijntje houdenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
En hij is er nog trots op ook gezien zijn reactie....
[..]
Dat is een dromedaris, die heeft maar één bultquote:
patience my love! True love won't diequote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:23 schreef isax het volgende:
[..]
dan weet ik nog niet wat je bent maar je spoort niet
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een dromedaris, die heeft maar één bult
Altijdquote:
The dromedary (/ˈdrɒmədɛri/ or /-ədri/) also called the Arabian camel or the Indian camelquote:
Camelus dromedarius = de kameel met 1 bultquote:
nee tochquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee hoor een drommetjedaris is gewoon een kameel
ok dan, en weer wat nieuws geleerdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Camelus dromedarius = de kameel met 1 bult
Camelus bactrianus = de kameel met 2 bulten
Het is dus duidelijk dat de dromedaris gewoon kameel is. Want we noemen de 2-bultigen toch ook niet ‘bactrianus’?
En het gaat tenslotte om de tenenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:35 schreef isax het volgende:
[..]
die met dat masker kan joezi niet aan tippen
ik zie al dat joezi dikke competitie heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik zie al dat joezi dikke competitie heeft
mis alleen nog de bobbels maar die komen straks wel met de strakke korte broekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
cm er bij pakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mis alleen nog de bobbels maar die komen straks wel met de strakke korte broekjes![]()
neuh daar zitten die broekjes te strak voorquote:
dit soort mannen wel jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:
vrouwen behandelen mannen alleen maar als een stuk vlees
hoe behandel jij mij dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:
ik wil er ook geen sex mee, ik wil er alleen naar kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef Joezi het volgende:
Die kerels zijn allemaal impotent van de anabolenSommige zijn zelfs gecastreerd
ik ook niet, ik wil er ook alleen naar kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef isax het volgende:
ik hou niet van zulke mannen![]()
ik heb misschien alleen maar bad boy vriendjes gehad
maar probeer het nu anders te doen!
en worstelen
Geen probleemquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Joezi het volgende:
Dan was ik nu ook eten gaan maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
ik bedoel. wat zouden de heren nu doen als daar 20 playboy bunnies zouden rondlopen
ik denk niet veel meer dan![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ook een Isa X-maal dus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:56 schreef isax het volgende:
ik hou niet van zulke mannen![]()
ik heb misschien alleen maar bad boy vriendjes gehad
maar probeer het nu anders te doen!
en worstelen
Zo de spaghetti staat op.quote:
ik krijg frietjesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo de spaghetti staat op.
Maar eerlijk waar hoor... Om de een of andere reden loop ik niet echt warm voor dat soort onbereikbare vrouwen/meisjes....
wel roeren anders plakt de spaghetti aan elkaarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo de spaghetti staat op.
Maar eerlijk waar hoor... Om de een of andere reden loop ik niet echt warm voor dat soort onbereikbare vrouwen/meisjes....
ja ja los gemaakt met vork... scheutje olie er in zorgt dat het minder plakt en straks even afspoelen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel roeren anders plakt de spaghetti aan elkaar![]()
en dat ken natuurlijk, ik probeerde ook maar een punt te maken![]()
ik hou ook van dom lullen
grote jongenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja ja los gemaakt met vork... scheutje olie er in zorgt dat het minder plakt en straks even afspoelen...
ik kapsalonquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg frietjes![]()
zulke vrouwen zijn zo fake
oud klasgenoten ziet er uit alsof ze uit een strafkamp komtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik kapsalon![]()
ja duh, van top tot teen alles nep
ja ik heb het gezien van de weekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:18 schreef isax het volgende:
[..]
oud klasgenoten ziet er uit alsof ze uit een strafkamp komt
zo dun![]()
bij der playboy shoot hebben ze gewoon die ribben enzo gephotoshopped
absoluut niet gezond neequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:20 schreef isax het volgende:
[..]
ander oud klasgenootje staat op non actief omdat ze 3 cm te veel heup heeft.![]()
niet gezond man.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik krijg frietjes![]()
zulke vrouwen zijn zo fake
Een banquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen streams heeft?
denk het, waarom niet danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben ik de enige hier die geen streams heeft?
Daarom doen ze het nu ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit streams gehad.
waarom nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit streams gehad.
Zuur zeikwijf.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met COS... Iedereen roept maar wat hij ziet of hoort, of het gaat over iets in het verleden....
Een serieus commentaar is zinloos, die leest niemand, laat staan dat je tijd hebt voor een serieuze discussie dan zijn ze toch al weer een pagina verder...
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met COS... Iedereen roept maar wat hij ziet of hoort, of het gaat over iets in het verleden....
Een serieus commentaar is zinloos, die leest niemand, laat staan dat je tijd hebt voor een serieuze discussie dan zijn ze toch al weer een pagina verder...
ik dacht juist ik ga daar ff kijken want hier is het rustigquote:
Oh sorry...quote:
klopt. ik kan daar ook echt niet serieus doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het doet me denken aan twitter.
Ik zie jou probleem niet zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Oh sorry...
stap ik in jouw territorium natuurlijk....
Sorry ik was even eten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
ik dacht juist ik ga daar ff kijken want hier is het rustig
Daarom kom ik daar weinig. Als ik iets schrijf wil ik wel dat het gelezen wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:55 schreef Inodder het volgende:
I rest my casequote:
geeft niet hoor heb vanmorgen vroeg ook een paar uur alleen hier gezetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sorry ik was even eten.![]()
Spaghetti was overigens wat weinig... zit te denken om nog even een hamburgertje te bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |