hoe stel je me nu dan wel niet voor?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou je zelfs herkennen in een burka, bij echte liefde voel je dat gewoon.
Je bent aan het Trollen natuurlijk, maar goed ik zal je wel een plezier doen en happen... heb toch nog wel wat honger...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij moet er juist gemeld worden wat er te zien is, de meeste mensen willen het terug te lezen om alles te weten wat er gebeurd is begreep ik. Discussie wordt off topic genoemd.
ps de giffies motten terug inderdaad
hier voel ik me niet zo alleen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja het is een vrij forum gelukkig..
Maar ja SC'en zijn er zát binnen FOK
Maar deze heet verdorie ook nog UTOPIA-SC
laat nog een keer je broek zien schatjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je bent aan het Trollen natuurlijk, maar goed ik zal je wel een plezier doen en happen... heb toch nog wel wat honger...
Je weet donders goed dat dat niet de bedoeling is van de cos... Maar omdat velen er wel posten wat er te zien is gebruiken anderen het weer als naslagwerk.... Als iedereen hun 1 op 1 weergaves van de stream gewoon in de SV zou doen (en liefst er dan ook nog een moor verhaaltje/verslag van zou maken) zou niemand de COS nog gebruiken om op de hoogte te geraken van de recente ontwikkelingen... Daar is dan de SV de aangewezen plek voor. De COS is dan een pracht plek om mooie ontopic discussies te voeren.
Yep de COS gaat ten onder aan zijn populariteit. Ben ook een aantal jaren niet hier op Fok! geweest maar op een kleiner forum... dan gaat het een stuk relaxter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
er is nu wel meer gezeur over alles wat we fout doen in de cos dan bij voorgaande rlsen
ik wijt dat voornamelijk aan het feit dat fok behoorlijk gegroeid is de afgelopen jaren en het daardoor wat onoverzichtelijker word in de cos omdat het gewoon heel druk is als er wat te doen is
voor fok goed voor de sfeer niet altijd
dus blijf ik maar zo vaak mogelijk hier
Het gaat in deze niet erg opquote:
Nee hoor, in Utopia is alles prima geregeld, daar zijn we de afgelopen maanden meer dan eens achter gekomen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef isax het volgende:
[..]
hier voel ik me niet zo alleen.
in utopia loopt iedereen voor schut.
is geen troll, maar jij hebt weer een andere mening dan de zure teruglezers. Maar wat is in godsnaam een goede ontopic discussie over dit bagger programmae?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je bent aan het Trollen natuurlijk, maar goed ik zal je wel een plezier doen en happen... heb toch nog wel wat honger...
Je weet donders goed dat dat niet de bedoeling is van de cos... Maar omdat velen er wel posten wat er te zien is gebruiken anderen het weer als naslagwerk.... Als iedereen hun 1 op 1 weergaves van de stream gewoon in de SV zou doen (en liefst er dan ook nog een moor verhaaltje/verslag van zou maken) zou niemand de COS nog gebruiken om op de hoogte te geraken van de recente ontwikkelingen... Daar is dan de SV de aangewezen plek voor. De COS is dan een pracht plek om mooie ontopic discussies te voeren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik denk dat jij rood haar heb maar dat komt natuurlijk door je vorige Ul.
had niet verwacht dat je zo zou zijn, minpuntje hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef isax het volgende:
[..]
laat nog een keer je broek zien schatje![]()
dan word joezi jaloers
dat zal hem leren
Slowchat of commentaren op de streams?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik stuur je wel via DM wat leukersquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:18 schreef isax het volgende:
[..]
laat nog een keer je broek zien schatje![]()
dan word joezi jaloers
dat zal hem leren
dat zal hij je niet vergevenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik stuur je wel via DM wat leukers![]()
Dat zal hem vast nog meer krenken
pff ik vind juist leuk als het helemaal losgaat, die prachtige vloedgolf in de COS.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep de COS gaat ten onder aan zijn populariteit. Ben ook een aantal jaren niet hier op Fok! geweest maar op een kleiner forum... dan gaat het een stuk relaxter.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
had niet verwacht dat je zo zou zijn, minpuntje hoor
Weinig... Daarom zie je me er ook amper...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
is geen troll, maar jij hebt weer een andere mening dan de zure teruglezers. Maar wat is in godsnaam een goede ontopic discussie over dit bagger programmae?
Ga je zo met maten om?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik stuur je wel via DM wat leukers![]()
Dat zal hem vast nog meer krenken
Doe maar Yvonne... Die kan ze namelijk wel zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |