Dat is echt de meest onbetrouwbare renner van het peloton.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Nog geen Duarte in de uitslag te vinden.
Die ga ik nooit meer opstellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, die teringleijer stel ik ook nooit meer op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Goed duo. Twee fantastische klimmers die veel te weinig uit hun carrière halen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
39 Anton Igor Movistar Team 7:12
40 Duarte Fabio Team Colombia ,,
Die laatste klim is maar tweede categorie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Ziet er morgen ook leuk uit..
[ afbeelding ]
18:00quote:
Ik ben gefrustreerd bij Tourcoach.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Roceco het volgende:
Damn, balen dat Arredondogod het niet heeft gered... Ulissi maakt veel goed gelukkig! (ben 'Het Nieuw Wielrennen' in Tourcoach)
Ik zie geen 'gefrustreerdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
18:00
[..]
Ik ben gefrustreerd bij Tourcoach.
Ulissi zat gewoon heel de dag vooraan. Moreno daarentegen hele dag niet gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Mykonos het volgende:
Toch jammer van Arredondo, ik had het hem wel gegund.
Ulissi verder hele dag niet gezien, maar zijn timing is wel weer perfect, gaat precies op het goede moment, in tegenstelling tot Moreno.
Giro heeft geen buitencategorie (behalve de Cima Coppi, maar dat is maar 1 klim in de hele ronde), 2e categorie in de Giro is dus 1e categorie in de Tour of Vuelta.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die laatste klim is maar tweede categorie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |