Dat is echt de meest onbetrouwbare renner van het peloton.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Nog geen Duarte in de uitslag te vinden.
Die ga ik nooit meer opstellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, die teringleijer stel ik ook nooit meer op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Goed duo. Twee fantastische klimmers die veel te weinig uit hun carrière halen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
39 Anton Igor Movistar Team 7:12
40 Duarte Fabio Team Colombia ,,
Die laatste klim is maar tweede categorie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Ziet er morgen ook leuk uit..
[ afbeelding ]
18:00quote:
Ik ben gefrustreerd bij Tourcoach.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Roceco het volgende:
Damn, balen dat Arredondogod het niet heeft gered... Ulissi maakt veel goed gelukkig! (ben 'Het Nieuw Wielrennen' in Tourcoach)
Ik zie geen 'gefrustreerdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
18:00
[..]
Ik ben gefrustreerd bij Tourcoach.
Ulissi zat gewoon heel de dag vooraan. Moreno daarentegen hele dag niet gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef Mykonos het volgende:
Toch jammer van Arredondo, ik had het hem wel gegund.
Ulissi verder hele dag niet gezien, maar zijn timing is wel weer perfect, gaat precies op het goede moment, in tegenstelling tot Moreno.
Giro heeft geen buitencategorie (behalve de Cima Coppi, maar dat is maar 1 klim in de hele ronde), 2e categorie in de Giro is dus 1e categorie in de Tour of Vuelta.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die laatste klim is maar tweede categorie?
Maar dan is de grote vraag: wie wel? Quintana moet echt nog verbeteren wil hij zijn achterstand goedmaken.quote:
Keldermanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Maar dan is de grote vraag: wie wel? Quintana moet echt nog verbeteren wil hij zijn achterstand goedmaken.
Quintana overtuigde totaal niet.... Open Giro, jeej.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Maar dan is de grote vraag: wie wel? Quintana moet echt nog verbeteren wil hij zijn achterstand goedmaken.
Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Klopt, Quintana viel vandaag vies tegen...net als z'n ploeg trouwens.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Quintana z'n diesel is net op gang als we op dit soort klimmetjes aan de streep zijn, al is zijn vorm inderdaad een beetje een vraagteken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd naar zijn tijdrit, heeft er pas 1 gereden dit seizoen en dat was in z'n 1ste koers van het jaar (in Algarve)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:29 schreef baggerbaas het volgende:
Benieuwd waar Kelderman staat na de tijdrit van donderdag.
In de Tour was Quintana wel heel goed in de 1ste bergritquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Net als vorig jaar in de Tour gaat Quintana pas tegen het eind pieken. In de derde week gaat hij iedereen verpulveren, dat geef ik je op een briefje.
Weinig tijdritgoden in de top v/h klassement, in zijn voordeel! (of Evans het nog kan is de vraag)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:29 schreef baggerbaas het volgende:
Benieuwd waar Kelderman staat na de tijdrit van donderdag.
Was ie nu slecht dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de Tour was Quintana wel heel goed in de 1ste bergrit
Nee, maar wel duidelijk minder dan hij vorig jaar tijdens de volledige Tour was. Eigenlijk het hele jaar lijkt hij al 10% minder dan vorig jaar.quote:
Was wel na die aanval toen hij Gesink oppeuzelde...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was ie nu slecht dan?
En wat is heel goed, in de eerste bergrit kwam hij samen met Anton over de streep. Dat is de laatste jaren niet echt heel goed.
Ik las ook dat Quintana (i.v.m. verwondingen) nog niet zo goed slaapt. Het valt dus idd wel te verwachten dat hij beter gaat rijden als hij een beetje hersteld van zijn val.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:35 schreef Mercurial het volgende:
Quintana wss nog last van valpartij, ik verwachtte hem vandaag niet als winnaar en denk pas in de 3de week dat hij z'n slag slaat.
Toen had hij ook eigenlijk de hele tijdrit een mikpunt, zijn tijdrit is daardoor een beetje overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk teert Kelderman nog steeds op die ene tijdrit in de Dauphiné...zou mooi zijn als hij weer 's zo'n prestatie neer zet.
Wat uiteindelijk een vrij kansloze aanval was. Een week daarna was hij voor het eerst pas indrukwekkend, op de Mont Ventoux.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was wel na die aanval toen hij Gesink oppeuzelde...
Ja, maar wel na een hele lange aanval, toen vond ik hem meer indruk maken dan hij vandaag deed. Maar goed, zie hem nog altijd als dé topfavoriet hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was ie nu slecht dan?
En wat is heel goed, in de eerste bergrit kwam hij samen met Anton over de streep. Dat is de laatste jaren niet echt heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |