Ik nietquote:Op zondag 18 mei 2014 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij zou het beter doen?
Ik zou na 1 minuut al helemaal kapot zijn.
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Ween wint de etappe, hier hoorde je het voor het eerst.
Ik weet niet. Gesink heeft wel de GP Montréal en de GP Quebec op zijn naam, en de ronde van Californië. Ik vind dat niet per definitie slechter dan 2 etappes in grote rondes.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk de Nederlander met de mooiste erelijst...(afgezien van Terpstra natuurlijk)
Dan zal jij wel heel blij zijn met deze situatie wbt je Tourcoach!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Ween gaat winnen, dat heb ik gehoord van een kenner.
[..]
Weening heeft de ronde Van Polen gewonnen...dat schat ik hoger in dan Californië.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet niet. Gesink heeft wel de GP Montréal en de GP Quebec op zijn naam, en de ronde van Californië. Ik vind dat niet per definitie slechter dan 2 etappes in grote rondes.
TOC is wel een veel mooiere koers om te winnen zo op Mt Baldy. Polen is toch een beetje een niemendalletje.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weening heeft de ronde Van Polen gewonnen...dat schat ik hoger in dan Californië.
Met topklasseringen erbij is Gesink duidelijk de coureur met het betere CV... maar qua erelijst is het twijfelachtigquote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet niet. Gesink heeft wel de GP Montréal en de GP Quebec op zijn naam, en de ronde van Californië. Ik vind dat niet per definitie slechter dan 2 etappes in grote rondes.
Normaal draaien ze daar muziek waar Frans Bauer zich nog voor schaamt.quote:
Kan mij dat nou verrotten, ik gooi mijn Tourcoach zo weg voor een overwinning van de Ween.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zal jij wel heel blij zijn met deze situatie wbt je Tourcoach!
Grote klasse johannesGOD.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten, ik gooi mijn Tourcoach zo weg voor een overwinning van de Ween.
Dat zijn teksten!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotten, ik gooi mijn Tourcoach zo weg voor een overwinning van de Ween.
Eens, ik vind Californië wel iets mooier/belangrijker dan Polen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
TOC is wel een veel mooiere koers om te winnen zo op Mt Baldy. Polen is toch een beetje een niemendalletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |