Het zou zo maar New England kunnen zijn idd, maar probeer een ander continent.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:58 schreef flipsen het volgende:
Kut, ben ik te laat voor LuikEn indi er snel vandoor met mijn antwoord
![]()
Nieuwe, ergens in de VS?
Hehe, daarom, Indi had hem goed. Even als bewijs dat er wel kerken zijn in sharialanden...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:25 schreef Speculant. het volgende:
Ja, volgens mij wel. Ik zat al in het midden oosten. Ben benieuw of ik nu gevlagd ben met het zoeken van kerken in islamitische landen
Dat is niet te hopen, ik ga niet zoeken op rode gebouwen in Scandinaviequote:
[1] niet skan, maar de zuidelijke oostzee rand ;quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:30 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, ik ga niet zoeken op rode gebouwen in Scandinavie![]()
Ik dacht eigenlijk gewoon aan Nederland?
Ik denk dat je dat toch wel moet doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:30 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, ik ga niet zoeken op rode gebouwen in Scandinavie![]()
Nou nou, een rood gebouw in het noorden te zien op streetview. Eigenlijk ben ik daar niet zoveel meequote:
Het goede land, maar verkeerde stad. Fogel zal het vast weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:10 schreef flipsen het volgende:
Toch maar gewoon Bergen roepen dan, ook al kan ik nergens een gelijkende foto vinden.
quote:
Eigenlijk niet. Je zei dat het in Noorwegen lag dus ik ging is nadenken over welke stad het zou kunnen zijn in het zuiden waar je geen bergen ziet. Het was mijn eerste keusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:17 schreef Individual het volgende:
[..]
Alle rode huizen in Noorwegen nu gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |