quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:38 schreef Pandaplint het volgende:
"De oogjes worden kleiner, de hits worden groter"[ afbeelding ]
Giel had zelf wel zin om te gaan mixen, alleen lastige is dat hij elke plaat moet af en aankondigen dan.quote:
wat bedoel je met 4x4?quote:
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
wat bedoel je met 4x4?
Nee, geen 16![]()
Ja echtquote:
Gemistquote:
Ohquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zo heet dat liedje van Miley Cyrus.
Dat is toch Tove Lo?quote:
Ja?quote:
Doet ze dan wat? Ik zie haar alleen maar naar een scherm staren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:25 schreef ddx het volgende:
Ook bij Annemiek krijg ik echt het sidekick idee.
Ik luister al een poos maar heb hem niet opgemerkt de tweede keer..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:30 schreef ddx het volgende:
Hoorde het net op radio en dacht toen van eh die heb ik toch vrij recent gehoord ?
En tijden opgezocht op http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat/
Gewoon zelf plaatjes mixen naturlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe gaat giel dat programma van tiesto doen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef ddx het volgende:
[..]
Giel had zelf wel zin om te gaan mixen, alleen lastige is dat hij elke plaat moet af of aankondigen dan.
nja, freaknacht...volgens mij gaan Ramon en Tomas Delsing plaatsjes draaien als Giel mag slapenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:07 schreef NeoDweezil het volgende:
Er is vannacht weer een freak nacht had ik gelezen op Twitter
Het lijkt wel een gefotoshopte video met dat hoofd van Domienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef Holenmens het volgende:
http://instagram.com/p/oHNl99wRve/
Domien en mokkeltje video.
Zwevend hoofd op rechtsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:20 schreef Holenmens het volgende:
http://instagram.com/p/oHNl99wRve/
Domien en mokkeltje video.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een gefotoshopte video met dat hoofd van Domien
Tja wat mij betreft wel een van de mindere uitzendingen van Giel.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef Holenmens het volgende:
Deze 2 maken echt geweldige radioEn allebei de slappe lach.
wie weet hoe scherp Giel het stellenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
Vind het eigenlijk jammer dat het dinsdag al weer is afgelopen met de recordpoging
Volgens mij zei hij zo iets ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef rubbereend het volgende:
Maar die Thaise vrouwtjes lopen dus altijd over Ramon?
ik hoop voor de dames dat ze geen Nederlands kunnen, kan me voorstellen dat Ramon er wel wat woordgrapjes mee kentquote:
Ik hoop het laatste. Bij de dj meeting van deze week was al wel besproken van wat men gaat doen als Giel doorgaat. Dus ze houden er wel rekening mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie weet hoe scherp Giel het stellen
Is dat nou eigenlijk al zeker dat hij stopt bij 190, of gaat hij vanaf daar kijken hoever hij komt?
ja die 190 uur is toch ergens in de loop van de ochtend?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:57 schreef ddx het volgende:
Denk dat hij iig z'n ochtendshow zal doen en niet midden in de nacht zal stoppen ?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:58 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik hoop het laatste. Bij de dj meeting van deze week was al wel besproken van wat men gaat doen als Giel doorgaat. Dus ze houden er wel rekening mee.
4u 's nachts toch ?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die 190 uur is toch ergens in de loop van de ochtend?
Zo iets vermoed ik wel, zoals Coen ook al eerder zei. Als hij toch bezig is kunnen die 10 uurtjes er ook nog wel bij.quote:
EEN ECHTE GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEL FANquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef sneakydesert het volgende:
Vind het eigenlijk jammer dat het dinsdag al weer is afgelopen met de recordpoging
quote:
ojaquote:Op zondag 18 mei 2014 00:01 schreef Holenmens het volgende:
Giel doet waarschijnlijk z'n ochtendshow, maar het zou me ook niks verbazen als hij voor de 200 uur gaat (tot dinsdag 14:00 uur).
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:05 schreef Paul het volgende:
Hallo deze smileys zouden standaard gebruikt moeten worden door jullie tot het einde vd recordpoging [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jij bent al begonnen met spammen posten voor de dag statistieken voor over 23 uur en 52 minuten?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:06 schreef Paul het volgende:
Meeeeee and youuuuuuuuuuu [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Happy ending?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:06 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
als 90% van de posts en het beeld jouw Giel-smilies en adoratie wordt dan wordt het topic er niet leuker opquote:
da's bij 3voor12 met Roosquote:
jaja niet huilenquote:Op zondag 18 mei 2014 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als 90% van de posts en het beeld jouw Giel-smilies en adoratie wordt dan wordt het topic er niet leuker op
Ohjaquote:
quote:
Herriequote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik geniet [ afbeelding ]
Of ben je de bekleding van een auto boven je glas aan het uitwringenquote:
speciaal-speciaalbier?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of ben je de bekleding van een auto boven je glas aan het uitwringen
Speciaal bier zal het dan zeker zijnquote:
Ik heb nog een flesje heel thuis weten te krijgen hè? Ik faalde niet volledigquote:Op zondag 18 mei 2014 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of ben je de bekleding van een auto boven je glas aan het uitwringen
minth maakt dingen al snel speciaalquote:Op zondag 18 mei 2014 00:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Speciaal bier zal het dan zeker zijn
Nice savequote:
KLB / Panda'squote:
quote:
WAT IS DEZE!quote:
nu heb ik alleen in KLB gepost ;')quote:
Sorryquote:
sjansquote:
quote:
quote:
quote:
Het topic escaleert nu wel uit de klauwenquote:
ja, waarom zit ik daar nog tussenquote:Op zondag 18 mei 2014 00:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het topic escaleert nu wel uit de klauwen
Geen ideequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op zondag 18 mei 2014 01:00 schreef Pandaplint het volgende:
Toen ik een ban had, had ik trouwens al een back-up... Pandapint![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Dit heeft ie elke keer na een lange slaap. Is straks weer voorbij.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:50 schreef CamelNLD het volgende:
Ja behoorlijk. Als je het zo ziet dan vermoed ik dat hij het toch wel een keer gaat opgeven.
Oké, wanneer kunnen we van jou een poging verwachten? Het is geen record zolang mogelijk wakker blijven he..quote:Op zondag 18 mei 2014 02:13 schreef inZanity het volgende:
oh hoorde het net inderdaad. Slaapt tot kwart voor 3. Zo kan ik ook een record neerzetten.
Doe het dan ook maar even met je grote bekquote:Op zondag 18 mei 2014 02:13 schreef inZanity het volgende:
oh hoorde het net inderdaad. Slaapt tot kwart voor 3. Zo kan ik ook een record neerzetten.
Toch ff nageluisterd, vanaf 23:48 :quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:34 schreef ddx het volgende:
Naja misschien vergis ik me dan wel en klopt info op 3fm site niet.
[ afbeelding ]Ik heb je toen helemaal niet meer gezien met een kloon. Durfde je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
[ afbeelding ]Oh ik zie nu pas dat dat een plint onder je panda is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even in een hoekje met mijn hoofd tegen de muur bonken.
Verdomme Ceequote:Op zondag 18 mei 2014 09:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat dat een plint onder je panda is.
Ik ga even in een hoekje met mijn hoofd tegen de muur bonken.
troost je...ik zag pas na jouw opmerking dat er een plint op die UI van Panda staat....quote:
Succes man! Sneller of langzamer. Het maakt niet uit. Zo lang je maar niet precies dezelfde tijd looptquote:Op zondag 18 mei 2014 10:00 schreef 3rdRock het volgende:
hallo
mijn broertje zit als t goed nu in de studio als jurylid bij de recordpoging en ik ga zo proberen mijn officieel getimede pr op de 5km te verbeteren![]()
Jezus jongensquote:Op zondag 18 mei 2014 10:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
troost je...ik zag pas na jouw opmerking dat er een plint op die UI van Panda staat....
*boks*quote:Op zondag 18 mei 2014 10:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
troost je...ik zag pas na jouw opmerking dat er een plint op die UI van Panda staat....
Succes!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:00 schreef 3rdRock het volgende:
hallo
mijn broertje zit als t goed nu in de studio als jurylid bij de recordpoging en ik ga zo proberen mijn officieel getimede pr op de 5km te verbeteren![]()
En de "gasten" presenteren gewoon te veel mee. In NRC werd Michiel Veenstra al "Co-presentator" genoemd, en gisteravond stelde Rámon steeds vragen aan de inbellende luisteraars. Maar dan natuurlijk niet langer dan 1 minuut aan het woord + Giel kondigde zelf af en - aan + Giel schoof zelf en nog dingen "binnen de regels".quote:Op zondag 18 mei 2014 09:15 schreef ddx het volgende:
[..]
Toch ff nageluisterd, vanaf 23:48 :
http://www.3fm.nl/a/ug/279060
Hij kondigt hem ook helemaal niet aan of af![]()
En nog zo'n 2 uur ervoor vanaf 54:00
http://www.3fm.nl/a/ug/279059
vanmiddag heb ik er niks meer aan...de start is om half 12 en ik hoop net iets over 12en binnen te lopenquote:Op zondag 18 mei 2014 10:02 schreef Cee het volgende:
[..]
*boks*
Succes vanmiddag, ren ze! Gewoon inbeelden dat Miss Montreal of Alain Clark of zo achter je aan rent met een gitaar, dan ga je sneller.
ja, de hond van Ma Flodder heeft een eigen dag??quote:
Gelukkig maar, want anders zou het in ieder geval een stuk saaier zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En de "gasten" presenteren gewoon te veel mee. In NRC werd Michiel Veenstra al "Co-presentator" genoemd, en gisteravond stelde Rámon steeds vragen aan de inbellende luisteraars. Maar dan natuurlijk niet langer dan 1 minuut aan het woord + Giel kondigde zelf af en - aan + Giel schoof zelf en nog dingen "binnen de regels".
Maar eigenlijk was het gewoon keiharde co-presentatie. En dat gaat al de hele week zo.
quote:Op zondag 18 mei 2014 10:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, de hond van Ma Flodder heeft een eigen dag??
[ afbeelding ]VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat wordt dus een strakke tijdquote:Op zondag 18 mei 2014 10:05 schreef 3rdRock het volgende:
oh, en ik loop in een bedrijfsshirt, maat xl. dat ding is mij al bijna te strak...en ik weet dat een collega van me, met ongeveer mijn postuur, een m besteld heeft![]()
![]()
![]()
Sowieso. Muziek uit veel bier reclamesquote:Op zondag 18 mei 2014 11:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik krijg wel ineens zin in een Grolsch
Fuckquote:
En dan ook draaienquote:Op zondag 18 mei 2014 12:19 schreef alors het volgende:
Blij met het mooie weer en dan een depressieve winterplaat aanvragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Bikkel!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa. 32.minuten en 58 seconden. ruim 3 minuten sneller dan vorig jaar. en ik kan (nu) nog lopen...
gz man en nu pootjes omhoog en uitrusten?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
hoppa. 32.minuten en 58 seconden. ruim 3 minuten sneller dan vorig jaar. en ik kan (nu) nog lopen...
neuh.valt wel mee. net gedoucht en vanmiddag de 10 aanmoedigenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gz man en nu pootjes omhoog en uitrusten?
Keurig Rock!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
Giel draaide een nummer van 1min32 ofzo. Te kort voor het record.quote:
eigenlijk stom dat een nummer niet te kort mag zijn. dat kost toch alleen maar meer moeite? een nummer van een kwartier verbieden is logisch, maar een te kort nummer vind ik apart....quote:Op zondag 18 mei 2014 13:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Giel draaide een nummer van 1min32 ofzo. Te kort voor het record.Dus toen moest hij als een malle een extended remix maken
![]()
Dit alles terwijl Timur en Ramon gilden "JE BENT AF!"
die jandino....die mogen ze wat mij betreft het land uitflikkeren. laat hem lekker in verweggistan z'n kutprogramma's over de mensen uitkotsen.quote:
willen jullie meer of minder Dino Show in Nederlandquote:Op zondag 18 mei 2014 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die jandino....die mogen ze wat mij betreft het land uitflikkeren. laat hem lekker in verweggistan z'n kutprogramma's over de mensen uitkotsen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga zo m'n bbq maar weer eens in de fik steken
Gister met wat vrienden gebbqed, maar er is nog wat vleesch overquote:Op zondag 18 mei 2014 16:54 schreef sneakydesert het volgende:
[..]![]()
Ik heb er voor gestreden, alleen de meerderheid hier wilt Chinees eten![]()
Net de hele tuin hier vernieuwd voor de zomer, eten we alsnog binnen![]()
Gelukkig komen er nog genoeg zomerse dagen
Lekker man!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister met wat vrienden gebbqed, maar er is nog wat vleesch overvanavond alleen bbqen haha
Chinees is ook lekkerecht zo'n zondag-ik-wil-niet-koken diner
Je bedoelt de Hoek van Holland?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
Barend "De Kaaklijn" van Deelen is gesignaleerd
Hoe krijg je dat voor mekaar johquote:Op zondag 18 mei 2014 19:54 schreef ChatGirl het volgende:
'navond.
Keihard verbrand, terwijl ik in de schaduw heb gezeten
Omdat ik niet zo goed tegen de zon kan.quote:
Voel mij bijna schuldig dat ik vandaag een uur op het strand heb gezeten en amper een kleurtje heb gekregenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed tegen de zon kan.
Ahhquote:Op zondag 18 mei 2014 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed tegen de zon kan.
Dat is ook wel jammer ja. Ik word alleen knalrood, en dan ben ik weer terug bij af.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voel mij bijna schuldig dat ik vandaag een uur op het strand heb gezeten en amper een kleurtje heb gekregen
Nee, de zon scheen iets te hard voor me.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:59 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ahh![]()
Niet jouw favoriete tijd van het jaar dan.
Oh wil je zeggen dat er niks meer is tussen ons????quote:Op zondag 18 mei 2014 20:46 schreef Zaktabak het volgende:
Ik las hier laatst trouwens iets dat ik een stelletje zou vormen met Wolf ofzo
Wat.?
Jama.. Jamaar...quote:Op zondag 18 mei 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh wil je zeggen dat er niks meer is tussen ons????
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Coen gaat morgen maar weer eens op vakantie
Van wie zijn centen?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Coen gaat morgen maar weer eens op vakantie
ik ga r vaniut dat giel dinsdagmorgen 10:00'uur aftaaitquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef Paul het volgende:
Wel slim om nu op vakantie te gaan idd. Giel zit er toch nog ff [ afbeelding ]
Inderdaad. En te duur.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ga r vaniut dat giel dinsdagmorgen 10:00'uur aftaait
Dat wilbert graag anders gaat het teveel luisteraars kosten
Hoezo te duur. Giel krijgt niet extra betaaldquote:Op zondag 18 mei 2014 22:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. En te duur.![]()
Wilbert managet het wel even kapot
Gewoon per uur dus dat tikt lekker aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo te duur. Giel krijgt niet extra betaald
Al die mensen er omheen. Arts, slaapcoach, verlichting etc etc etc.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo te duur. Giel krijgt niet extra betaald
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb dit 4x moeten lezen voordat ik hem begreep. Godverdomme kutgrap.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Pino en ik die grap niet al 4 tot 6 keer toegepast hierquote:Op zondag 18 mei 2014 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb dit 4x moeten lezen voordat ik hem begreep. Godverdomme kutgrap.![]()
![]()
Verbaast mij niks als daarom het record afgewezen wordt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef ddx het volgende:
Ze hebben dat gast zijn wel volledig losgelaten lijkt het wel.
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Verbaast mij niks als daarom het record afgewezen wordt.
ow, dan was ik verkeerd geïnformeerd. sorryquote:Op zondag 18 mei 2014 20:46 schreef Zaktabak het volgende:
Ik las hier laatst trouwens iets dat ik een stelletje zou vormen met Wolf ofzo
Wat.?
volgens het boek van Ekdom was het pijpincident destijds ook indirect in EO zendtijdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:17 schreef ddx het volgende:
[..]
Woensdagnacht (of Donderdag?) was het ook nachtegiel in EO zendtijd
hey hardloper zijn je benen nog heel?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dan was ik verkeerd geïnformeerd. sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |