SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Leave Zhano alone!quote:
Ohquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had "Zhano vangt schoenen bij de subway"
En dat denkt/zegt iedereen en zo blijft de situatie bij wat het isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben geen pacehoer. Heb wel snelle spelers want anders kom je niet mee met de rest
zou eens een beetje een knappe verdediging nemen, en anders misschien een leuke hybrid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Heb 130k te besteden en op dit moment dit team:
De gea
Richards, Skrtel, Kaboul, Cole
Sandro
Schurle Nani
de Bruyne
Benteke Jovetic.
Met welke speler(s) zal ik m'n team gaan versterken?
Kompany, Clichy en Cech. En evt. TIF Caulker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Heb 130k te besteden en op dit moment dit team:
De gea
Richards, Skrtel, Kaboul, Cole
Sandro
Schurle Nani
de Bruyne
Benteke Jovetic.
Met welke speler(s) zal ik m'n team gaan versterken?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben geen pacehoer. Heb wel snelle spelers want anders kom je niet mee met de rest
Zoals Kompany bijv? Wat is een hybrid?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou eens een beetje een knappe verdediging nemen, en anders misschien een leuke hybrid.
Weet ik, is m'n eerste team met Fifa 14, heb het even standaard gehoudenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kompany, Clichy en Cech. En evt. TIF Caulker.
Daarnaast sowieso een betere CDM, maar dat hoeft niet duur te zijn tenzij je Yaya wil. Leroy Fer is een eindbaas daar.
Wel een standaard saai team heb je verder.
Een hybrid is een team waarin 2 of meet competities en nationaliteiten vertegenwoordigd zijn. En dat terwijl iedere speler wel 10 chem haalt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zoals Kompany bijv? Wat is een hybrid?
[..]
Weet ik, is m'n eerste team met Fifa 14, heb het even standaard gehoudenGa eens kijken naar fer!
8-0-0 hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
Aah Barca in H2H speelt zo goddelijk he
[ afbeelding ]
Deze opstelling, record : 12-1-1
Divisie 9 zeker. Kneusjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
Aah Barca in H2H speelt zo goddelijk he
[ afbeelding ]
Deze opstelling, record : 12-1-1
Dan ben jij er ook gewoon een. Jammer dat niemand het wil toegeven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:18 schreef Lastpost het volgende:
Hehe wil mezelf ook geen pacehoertje noemen, maar moet toch minstens 1 CB hebben met minstens 70 pace en wingers met minstens 80 pace want anders is het amper speelbaar joh.![]()
En geef die gasten ongelijk, speelt toch veel makkelijker.
Hoeveel teams heb jij gehad waarin beide CB's minder dan 70 pace hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan ben jij er ook gewoon een. Jammer dat niemand het wil toegeven.
Hehe, moet de eerste nog tegenkomen online die niet voldoet aan die 'eisen' hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan ben jij er ook gewoon een. Jammer dat niemand het wil toegeven.
Ik ben dan ook gewoon een pacehoer, ik ga niet spelen met verdedigers die minder dan 70 pace hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoeveel teams heb jij gehad waarin beide CB's minder dan 70 pace hebben
Jij bent echt achterlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoeveel teams heb jij gehad waarin beide CB's minder dan 70 pace hebben
Dante ook wel vind ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een pacehoer, ik ga niet spelen met verdedigers die minder dan 70 pace hebben.Hummels is de enige uitzondering.
Berbatofffff?quote:
Villa ook een hele tijd gebruikt, maar toen waren de finesses nog OP en niet generved door EA.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dante ook wel vind ik.
Als winger is David Villa zeker baas en onder 80 pace, dus er zijn wel uitzonderingen, maar die komen zelden voor
Ik genoeg maar ik verlies ook altijd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:20 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoeveel teams heb jij gehad waarin beide CB's minder dan 70 pace hebben![]()
Verdedigend staat het niet eens zo slecht bij jou.quote:
Heb je zitten fappen op het team van je tegenstander ja?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:31 schreef Lastpost het volgende:
Heb hier ook al een keertje tegen mogen aantreden, dat is pas een goede training voor de hand-spiertjes.![]()
[ afbeelding ]
Niet bepaald. 500 keer zo'n lobbal en er maar als een blinde achterin blijven rennen inclusief de hoge druk tactiek natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je zitten fappen op het team van je tegenstander ja?
Vertel mij watquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niet bepaald. 500 keer zo'n lobbal en er maar als een blinde achterin blijven rennen inclusief de hoge druk tactiek natuurlijk.
Je komt met ieder team constant tegen Ibarboteamsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:57 schreef nickhguitar het volgende:
Ik wil trouwens wel eens met een eredivisie team spelen, maar moet ik dan constant tegen de standaard ibarbo teams? Of tegen gelijke tegenstanders?
Nee niet tegen Ibarbo maar meer tegen Auba + Kuba teams.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:57 schreef nickhguitar het volgende:
Ik wil trouwens wel eens met een eredivisie team spelen, maar moet ik dan constant tegen de standaard ibarbo teams? Of tegen gelijke tegenstanders?
Ga er maar vanuit dat je tegen Ibarbo/Sturridge/Benteke/Auba teams komt met een bronzen bank.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:57 schreef nickhguitar het volgende:
Met de huidige lage prijzen kan je daar best wat leuks mee fabriceren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:01 schreef nickhguitar het volgende:
Heb geen zin maar in m'n BPL teamWat is voor ongeveer 150k een leuk team?
Budget?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt hier een leuke shizzle team van?
200/300k (buiten deze spelers om)quote:
Zag er goed uitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Bohh Kelderman 3e, gewoon voor Quintana en Evans. Die kan nog voor de eindzege gaan rijden
meh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:21 schreef Ozz-03 het volgende:
Fenerbahce heeft de onderhandelingen met Diego Ribas gestart.![]()
![]()
quote:
Vertrekt hij nu alweer bij Atleti?quote:
Was op huurbasis en zijn contract loopt over 2 weken af.quote:
TOTS De Rossi zie ik ook weg gaan voor ongeveer 75K in open bid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Candreva 80kStaan er ook 230 op, niet normaal hoeveel er gepulld zijn.
En dit weer
Benz heeft ook 4/4quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:49 schreef Zhano het volgende:
Heb Benzema non-tradeable maar vind Welliton beterVooral vanwege z'n 4/4 en Pace.
Maar is traag en slap imho ondanks dat ie nog wel aardig pees heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Benz heeft ook 4/4Ik vond hem echt enorm goed overigens.
Benzema is goed manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Benzema is een virtuele vorm van aids.
Dan loop je voor op mij want ik zit nu in de 13dequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:13 schreef DutchSL het volgende:
Lol Pique (hoe ver loopt mijn stream achter, ik zit nu in de 11e minuut)
Dan was er dus nog een lol Pique momentje voor geweestquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan loop je voor op mij want ik zit nu in de 13de
Die overtreding op Kokequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan was er dus nog een lol Pique momentje voor geweest
Want?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:19 schreef Ozz-03 het volgende:
Zou wat zijn als Diego Costa het WK mist zo.
hamstring weer kapoetquote:
Ach, is hij er niet bij tegen NL.quote:
Geen transfer naar Chelsea?quote:
twitter:Yayasanogoal22 twitterde op zaterdag 17-05-2014 om 16:54:43Last tweet bfore history, who would have guess we wld be in this position 1 month ago ? So José how much trophy did you get this year ? #AFC reageer retweet
Geen idee..zo lang is hij niet speelgerechtigd. Hij zal toch wel als basisspeler bedoeld zijn denk ik, anders had hij zich niet laten nationaliseren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Maar hij staat toch niet in de basis bij Spanje?
Had hij toch beter bij Brazilie kunnen blijven. Wie staat daar in de punt? Die man van Wilma.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee..zo lang is hij niet speelgerechtigd. Hij zal toch wel als basisspeler bedoeld zijn denk ik, anders had hij zich niet laten nationaliseren.
Gaat nergens over nee. Perfecte spits voor dit Brazilië ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Had hij toch beter bij Brazilie kunnen blijven. Wie staat daar in de punt? Die man van Wilma.
Tja, hij werd structureel niet geselecteerd door Scolari, dus dan zal Costa ook zoiets gehad hebben van zak maar in de stront kut vent met je tyfes Fred.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat nergens over nee. Perfecte spits voor dit Brazilië ook.
campiones de los armoedosquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]echt ongelooflijk. Net zo'n aids kampioenschap als City
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En iedereen wilde juist dat Atletico en Liverpool kampioen werden
Sowieso Spaanse scheidsrechtersquote:
okquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:40 schreef nickhguitar het volgende:
Als die Ibarbo in het echt half zo goed was als hij in Fifa is dan zat hij al lang bij Real ofzo
Want Chelsea had het meer verdiend?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]echt ongelooflijk. Net zo'n aids kampioenschap als City
Lees ff verder vetkeesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:40 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Want Chelsea had het meer verdiend?
hjbquote:
City heeft toch een aantal keren geweldig voetbal laten zien.quote:
Of jij bent gewoon kutslecht....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef nickhguitar het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hier zei dat de Bruyne goed was, maar die jongen kan er dus geen kut van.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef nickhguitar het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hier zei dat de Bruyne goed was, maar die jongen kan er dus geen kut van.
Jij kan er zelf geen reet van. Draak. Moe je een stomp?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:43 schreef nickhguitar het volgende:
Ha ha, je maakte een grap omdat hij ook rood haar heeft...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maxim > De Bruyne
Gisteren Arnold Djeetje gehaald.. die moet ik nog wel een keer testen.
Arnold lijkt ook echt op die foto van Dreetje..los van zijn haar zelfs.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ha ha, je maakte een grap omdat hij ook rood haar heeft...
Ga PES spelen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Echt, veel te licht, slechte balcontrole, geen schot, matige passing.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ha ha, je maakte een grap omdat hij ook rood haar heeft...
Serieus, ga een geit pijpen. Of ga naar xboxworld.quote:
Jij kan er zelf geen reet van. Draak. Moe je een stomp?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Hey Reemi, vanmiddag postte ik nog dat mijn middenveld een jizzfest was, maar nu ben ik er eigenlijk al veel minder tevreden over
Mis wat dynamiek. Aanvallers staan teveel op een eiland. Gooi er denk ik een high/med of high/high bij ten koste van De Rossi.
quote:
gespeeltquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:48 schreef Grandesco het volgende:
Ik denk dat de Bruyne de beste CAM is waar ik mee heb gespeelt....
Sterk, 4* skills, 5* weakfoot.. Passing is altijd op de stropdas maar het schot kan idd beter...
aangepasd*quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Sorry, ben limburger, heb het voor jou aangepast.
TR gemaaktquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij kan er zelf geen reet van. Draak. Moe je een stomp?
wel Belgquote:
Ja, daar dubde ik dus ook over. Allemaal wat logge middenvelders.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Hey Reemi, vanmiddag postte ik nog dat mijn middenveld een jizzfest was, maar nu ben ik er eigenlijk al veel minder tevreden over
Mis wat dynamiek. Aanvallers staan teveel op een eiland. Gooi er denk ik een high/med of high/high bij ten koste van De Rossi.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij kan er zelf geen reet van. Draak. Moe je een stomp?
In elk geval goed om te weten dat onze keeper echt beter is dan die van Atletico. Gevalletjes als zojuist gaan ons dus nooit overkomen tegen Chili.quote:
Ik zit hieraan te denkenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, daar dubde ik dus ook over. Allemaal wat logge middenvelders.Wie gooi je erbij, Nainggolan?
Misschien een rare optie, maar Di Natale als CM?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit hieraan te denken
[ afbeelding ]
Vond Marchisio andere jaren wel fijn. Nainggolan is idd ook wel een optie, maar Marchisio met zijn high/high is ook wel een leuke optie. En dan kan ik Criscito ook kwijt.
Nicequote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit hieraan te denken
[ afbeelding ]
Vond Marchisio andere jaren wel fijn. Nainggolan is idd ook wel een optie, maar Marchisio met zijn high/high is ook wel een leuke optie. En dan kan ik Criscito ook kwijt.
Maakt iets met Valderrama joh veel coolerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit hieraan te denken
[ afbeelding ]
High/low vind ik wat teveel van het goede. Ook wel wat klein en slap voor die plek.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien een rare optie, maar Di Natale als CM?
Klopt, dat is het risico. Maar de rest van het middenveld heeft al best wel wat kracht en verdedigend vermogen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
High/low vind ik wat teveel van het goede. Ook wel wat klein en slap voor die plek.
Beetje zoals bij Isaksson destijdsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef DutchSL het volgende:
Hele stadion in paniek als Pinto aan de bal komt
Barzagli vond ik erg goed in 1 van mijn eerste teams, Ogbonna ook wel. IF Bonucci vond ik niet beter dan die andere twee en Chiellini niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef Reemi het volgende:
Chiellini mag opzouten met z'n constante blunders. Bonucci echt zo goed?
Gewoon erg degelijk. En kost geen fuck.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:20 schreef Reemi het volgende:
Chiellini mag opzouten met z'n constante blunders. Bonucci echt zo goed?
Ogbonna is nog wel een goede ja, ook linkspoot. Thanksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Barzagli vond ik erg goed in 1 van mijn eerste teams, Ogbonna ook wel. IF Bonucci vond ik niet beter dan die andere twee en Chiellini niet geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft in die 20 minuten dat hij nu op het veld staat, meer op de grond gelegen dan wat anders... wat een zeikwijf is dat toch...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef DutchSL het volgende:
Wat zit Neymar nou te kutten met die muur, kut Braziliaan.
niet zo stoer doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef ThadCastle het volgende:
Santtiiii Kossss Oxxxxxx Olivierrrrr
/gay86
Dat noemen ze daggerenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef DutchSL het volgende:
Wat zit Neymar nou te kutten met die muur, kut Braziliaan.
bek dicht kutjongquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
feli met arenals eerste prijs sinds 8 jaar
Ben jij dat bij onsball in de chat, die neymar slechter vindt dan boetius?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:37 schreef Grandesco het volgende:
Neymar mag daar best een rode kaart krijgen...
Skraper.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde dus even een potje doen maar dan moet ik weer Xbox Live kopen
Koop dan gewoon.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bal die van de voet afschoot zeker? Daarom IF Bonucciquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Reemi het volgende:
Ogbonna maakt in z'n eerste potje meteen dezelfde blunder als Chiellini in het potje ervoor, waardoor ik gelijkspeelTyfesspel.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bal die van de voet afschoot zeker? Daarom IF Bonucci
Daarom TOTS Mertesacker. 88 ball controlquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:46 schreef Reemi het volgende:
Ogbonna maakt in z'n eerste potje meteen dezelfde blunder als Chiellini in het potje ervoor, waardoor ik gelijkspeelTyfesspel.
Eaids dus.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uiteraard.
En zo slecht is Ogbonna's balcontrole helemaal niet.
oh lordquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daarom TOTS Mertesacker. 88 ball control
Scheelt niet zoveel met Bonucci idd. Maar die heeft daar nooit last van hierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uiteraard.
En zo slecht is Ogbonna's balcontrole helemaal niet.
Dit had ik wel echt heel mooi gevonden, hoe erg ik het atleti ook gunquote:
Netjes ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
Mooi dat al die barca fans gewoon klappen
Klopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zie ik in Nederland niet gebeuren na zon wedstrijd ...
Die is pas over een half uur. Dan is Arsenal ongeveer afgelopen ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En DE BONDSCOACH zijn wedstrijd dan?
Des keizers baard.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En DE BONDSCOACH zijn wedstrijd dan?
Spanje is dat altijd al geweest. Jammer dat de competitie niet de status heeft van de Premier League.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
Spanje is wel echt HET voetballand de afgelopen 5 jaar ofzo zeg
Nu zelfs een EL en een CL winnaar.
Sneijder geojen wide camquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Drogba en Burak in de spits aub.
Je komt alleen op kut spelers uit helaas, maar Sneijder moet daar toch prima kunnen. Lekker veel ruimte om gebruik te maken van zijn schot.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder geojen wide cam
En nu moet je een NL spits of een NL linksback. Of die kneus van Gala.
NL spits gaat niet lukken, want dan moet je weer een perfect link hebben..en dat zijn alleen kneuzen. Schiet lekker op dus. En met random perfect link spitsen kom je achterin ook weer in de problemen.
10 jaar terug was dat echt nog niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Spanje is dat altijd al geweest. Jammer dat de competitie niet de status heeft van de Premier League.
Zat ook al even te kijken. Kom er ook niet echt uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder geojen wide cam
NL spits gaat niet lukken, want dan moet je weer een perfect link hebben..en dat zijn alleen kneuzen. Schiet lekker op dus. En met random perfect link spitsen kom je achterin ook weer in de problemen.
hou je fucking bek dicht kutventquote:
Zombibiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Er is nu ook een film met Gigi Ravelli op TV, iets met zombies ofzo
Jep.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Benzema slecht vinden is net zoiets als Chiellini nog slechter vinden dan Thiago Silva
daarom 352.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijder geojen wide cam
Random Benzema is randomquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
daarom 352.
RVP - Hernandez
Amrabat - Sneijder - Nani / McGeady / Mirallas / Benzema etc
Melo - Fer
Nounkeu - IF Bassong - David Luiz
Cech
jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
GOLLLLLLL Giroudddddddddd
Heeft iemand de pace downgrade van hem gezien in H2H
Onverdiend dit. Arsenal speelt alleen maar op pingels net als tegen Wigan en nu een lucky goalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Zo zwaar verdiend dit. Na die snelle 0-2 had Arsenal er echt wel 6 moeten maken
Yo litmanen, je post al de hele dag op je verkeerde account.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Onverdiend dit. Arsenal speelt alleen maar op pingels net als tegen Wigan en nu een lucky goal
ik ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lette niet op, ik dacht dat Giroud scoorde maar het was Ramsey.
twitter:JeanPaulRison twitterde op woensdag 09-04-2014 om 22:38:04Conclusie: Toby Alderweireld heeft de mooiste seizoenkaart ter wereld. reageer retweet
5 minuten filmpje... in die tijd kan ik een ei bakken.quote:
Maar niet bakken, koken en pocheren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
5 minuten filmpje... in die tijd kan ik een ei bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |