SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Leave Zhano alone!quote:
Ohquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had "Zhano vangt schoenen bij de subway"
En dat denkt/zegt iedereen en zo blijft de situatie bij wat het isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben geen pacehoer. Heb wel snelle spelers want anders kom je niet mee met de rest
zou eens een beetje een knappe verdediging nemen, en anders misschien een leuke hybrid.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Heb 130k te besteden en op dit moment dit team:
De gea
Richards, Skrtel, Kaboul, Cole
Sandro
Schurle Nani
de Bruyne
Benteke Jovetic.
Met welke speler(s) zal ik m'n team gaan versterken?
Kompany, Clichy en Cech. En evt. TIF Caulker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Heb 130k te besteden en op dit moment dit team:
De gea
Richards, Skrtel, Kaboul, Cole
Sandro
Schurle Nani
de Bruyne
Benteke Jovetic.
Met welke speler(s) zal ik m'n team gaan versterken?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:34 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben geen pacehoer. Heb wel snelle spelers want anders kom je niet mee met de rest
Zoals Kompany bijv? Wat is een hybrid?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zou eens een beetje een knappe verdediging nemen, en anders misschien een leuke hybrid.
Weet ik, is m'n eerste team met Fifa 14, heb het even standaard gehoudenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kompany, Clichy en Cech. En evt. TIF Caulker.
Daarnaast sowieso een betere CDM, maar dat hoeft niet duur te zijn tenzij je Yaya wil. Leroy Fer is een eindbaas daar.
Wel een standaard saai team heb je verder.
Een hybrid is een team waarin 2 of meet competities en nationaliteiten vertegenwoordigd zijn. En dat terwijl iedere speler wel 10 chem haalt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zoals Kompany bijv? Wat is een hybrid?
[..]
Weet ik, is m'n eerste team met Fifa 14, heb het even standaard gehoudenGa eens kijken naar fer!
8-0-0 hier.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
Aah Barca in H2H speelt zo goddelijk he
[ afbeelding ]
Deze opstelling, record : 12-1-1
Divisie 9 zeker. Kneusjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:13 schreef Kamikazie het volgende:
Aah Barca in H2H speelt zo goddelijk he
[ afbeelding ]
Deze opstelling, record : 12-1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |