Met yats?quote:
Can't blame her for tryingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Lol, vandaag nog een app gekregen van de date van gister met excuses en of ik haar wat tijd wilde gunnen en over een paar weken wil afspreken. Hell no.
doe gewoon (en sms me ff waar je heen gaat)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Lol, vandaag nog een app gekregen van de date van gister met excuses en of ik haar wat tijd wilde gunnen en over een paar weken wil afspreken. Hell no.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze heeft wel ballen. Denk dat de meeste vrouwen na zo'n voorval dat echt niet zouden vragen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik snap dat je geen relatie wil met zo iemand; maar waarom zou je haar geen kans willen geven om haar verhaal te doen ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
1. Waarom laat je haar zoveel bepalen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik zou vana een date hebben maar ze heeft sinds gisteren al niks van zich laten horen terwijl ze mij zou laten weten hoe laat en waar. Reageert niet op berichtjes van mij. Nog maar 2 hoor, dus niet dat ik haar gek maak met berichtjes
NEXT!
*Kijkt in zijn agenda....Ja, ik heb nog wel een gaatje tussen 7 en 8, red je dat Phoebe?*quote:
Alsof jij niet je hele agenda leeg zou halen voor een beurt nu.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
*Kijkt in zijn agenda....Ja, ik heb nog wel een gaatje tussen 7 en 8, red je dat Phoebe?*
Nee, want er moet wel een klik zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Alsof jij niet je hele agenda leeg zou halen voor een beurt nu.
Een echte vent haalt z'n meissie op aan de deur tochquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
He, even een sukkelige vraag
Quizmaster komt me straks ophalen en ik woon in een flat.
Als hij aanbelt, laat ik hem dan eerst binnen, en als ie boven is kan ie gelijk weer naar beneden, wantja we gaan ergens eten.
Of zeg ik gewoon dat ik eraan kom en zie hem beneden.
(en eerst een kop koffie ofzo, daar ben ik niet zo van)
Hem naar boven laten komen onder het mom van dat je nog even wat dingen moet pakken. Dan haalt hij je aan de deur op en als hij daar staat heb je net je jas aan. Awkwardness averted.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Als hij aanbelt, laat ik hem dan eerst binnen, en als ie boven is kan ie gelijk weer naar beneden, wantja we gaan ergens eten.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Als ik nog niet klaar ben: 'hey, kom je nog even naar boven? het is de 7e'quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Alsof jij niet je hele agenda leeg zou halen voor een beurt nu.
Prachtig verhaal. Ga je nog vaak vertellen op feestjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
Heeft vast een oom op sterven liggenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik zou vana een date hebben maar ze heeft sinds gisteren al niks van zich laten horen terwijl ze mij zou laten weten hoe laat en waar. Reageert niet op berichtjes van mij. Nog maar 2 hoor, dus niet dat ik haar gek maak met berichtjes
NEXT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |