abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140051730

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 13:59:47 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140052496
Vanavond uit eten :o
pi_140052566
Vanavond batsen :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 17 mei 2014 @ 14:05:00 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140052588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met wie? :o
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 mei 2014 @ 14:17:45 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_140052859
quote:
Met yats? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_140052891
quote:
Oh verdomd, is er al een week voorbij? Geniet voor twee :9.
pi_140052990
Lol, vandaag nog een app gekregen van de date van gister met excuses en of ik haar wat tijd wilde gunnen en over een paar weken wil afspreken. Hell no. :')
Burning bridges gives you so much more
  Moderator / Redactie FP zaterdag 17 mei 2014 @ 14:27:56 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_140053146
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:22 schreef Gatenkaas het volgende:
Lol, vandaag nog een app gekregen van de date van gister met excuses en of ik haar wat tijd wilde gunnen en over een paar weken wil afspreken. Hell no. :')
Can't blame her for trying :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 17 mei 2014 @ 14:33:42 #9
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_140053286
quote:
doe gewoon (en sms me ff waar je heen gaat)
pi_140053298
quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ze heeft wel ballen. Denk dat de meeste vrouwen na zo'n voorval dat echt niet zouden vragen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140053342
quote:
Ik snap dat je geen relatie wil met zo iemand; maar waarom zou je haar geen kans willen geven om haar verhaal te doen ofzo?
pi_140053402
Ik zou vana een date hebben maar ze heeft sinds gisteren al niks van zich laten horen terwijl ze mij zou laten weten hoe laat en waar. Reageert niet op berichtjes van mij. Nog maar 2 hoor, dus niet dat ik haar gek maak met berichtjes :')

NEXT!
pi_140054051
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik zou vana een date hebben maar ze heeft sinds gisteren al niks van zich laten horen terwijl ze mij zou laten weten hoe laat en waar. Reageert niet op berichtjes van mij. Nog maar 2 hoor, dus niet dat ik haar gek maak met berichtjes :')

NEXT!
1. Waarom laat je haar zoveel bepalen?
2. Bellen!? Je weet wel, waar je telefoon eigenlijk voor bedoeld is :)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 16:10:41 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140055346
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met yats? :o
*Kijkt in zijn agenda....Ja, ik heb nog wel een gaatje tussen 7 en 8, red je dat Phoebe?*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140055467
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:10 schreef yats het volgende:

[..]

*Kijkt in zijn agenda....Ja, ik heb nog wel een gaatje tussen 7 en 8, red je dat Phoebe?*
Alsof jij niet je hele agenda leeg zou halen voor een beurt nu. :P
  zaterdag 17 mei 2014 @ 16:40:43 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140056037
He, even een sukkelige vraag :+
Quizmaster komt me straks ophalen en ik woon in een flat.

Als hij aanbelt, laat ik hem dan eerst binnen, en als ie boven is kan ie gelijk weer naar beneden, wantja we gaan ergens eten.
Of zeg ik gewoon dat ik eraan kom en zie hem beneden.

(en eerst een kop koffie ofzo, daar ben ik niet zo van)
:')
pi_140056058
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee, want er moet wel een klik zijn.
pi_140056074
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:

Als hij aanbelt, laat ik hem dan eerst binnen, en als ie boven is kan ie gelijk weer naar beneden, wantja we gaan ergens eten.

Een echte vent haalt z'n meissie op aan de deur toch ;)
pi_140056132
Gewoon even naar boven laten komen. Mits je huisje geen totale ravage is nu :P
pi_140056137
quote:

Hem naar boven laten komen onder het mom van dat je nog even wat dingen moet pakken. Dan haalt hij je aan de deur op en als hij daar staat heb je net je jas aan. Awkwardness averted. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_140056433
quote:
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140056615
quote:

Als ik nog niet klaar ben: 'hey, kom je nog even naar boven? het is de 7e'

Als ik klaar ben: 'ik kom er aan!'

:+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:33:38 #23
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_140057464
Gewoon gelijk naar boven, sla dat eten en die bullshit over. En vraag of hij nog iets te drinken lust.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 20:11:07 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140063959
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:16 schreef habitue het volgende:

[..]

:D Maar nee, gek genoeg ben ik toch nog enigszins kritisch. Al geef ik toe dat de lat niet extreem hoog ligt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140065691
quote:
13s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.

Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent. :')
Prachtig verhaal. Ga je nog vaak vertellen op feestjes _O- _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef PeterPastoor het volgende:

NEXT!
Heeft vast een oom op sterven liggen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')