Ik snap je probleem niet. Laad je MBA niet op? Of geeft ie ook oranje als ie helemaal opgeladen is? Want het is normaal dat hij bij het inpluggen eerst groen wordt (detectie), vervolgens oranje (opladen) en daarna weer groen (volledig opgeladen).quote:
http://www.johnro.net/201(...)-airpro-wont-charge/quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij laadt niet en geeft 2 seconde groen en daarna oranje
Als een SMC reset niet gewerkt heeft is of je oplader of je batterij naar de klote. Hoe simpel wil je het uitgespeld krijgen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij laadt niet en geeft 2 seconde groen en daarna oranje
Dualboot of Parallels met W7/W8? Volgens mij is Fifa niet op OSX te krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:06 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand ervaring met FIFA of PES op hun MBP?
Waarom zou dat simpel moeten zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als een SMC reset niet gewerkt heeft is of je oplader of je batterij naar de klote. Hoe simpel wil je het uitgespeld krijgen?
Het is een oplader. die laadt een batterij op. Daar werkt niet meer. Waar oh waar zou het aan kunnen liggen als het NIET het regelcircuit (System Management Control) is?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom zou dat simpel moeten zijn?
Hmm jammer. Was al van plan om W7 te installeren maar het kwam er telkens niet van. Aangezien mijn PS3 net gestorven is, zoek ik een tijdelijke vervanger, dus wordt dat het maar.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:37 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dualboot of Parallels met W7/W8? Volgens mij is Fifa niet op OSX te krijgen.
Prima, zoek het lekker zelf uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, als ik het wist zou ik het niet vragen, en zeker niet aan onfatsoenlijke posters
Ik voel je pijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hmm jammer. Was al van plan om W7 te installeren maar het kwam er telkens niet van. Aangezien mijn PS3 net gestorven is, zoek ik een tijdelijke vervanger, dus wordt dat het maar.
Dat je überhaupt nog ingaat op DAMquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima, zoek het lekker zelf uit.
gewoon ps4 en Apple tv halen. Betaal je ook 500e maar dan heb je dingen die goed doen waar ze voor bedoeld zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 00:55 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop op een tegenhanger van de XboxOne van Apple.
Dus een soort van AppleTV met game functionaliteit.
Ik wil best gamen met een goede multimedia functionaliteit maar die mist de PS4 (en werkt niet met i-diensten) en de Xbox zit je weer aan Windows vast...
Misschien wens ik wat te veel maar hier kijk ik naast een iPad Pro (die voor mij iets van OSX zou mogen hebben) echt naar uit want beide dingen zou een redelijke revolutie zijn wat technologisch al mogelijk zou moeten kunnen zijn en de zoveelste iPhone update is niet heel spannend.
Wat voor games had je in gedachten? Casual of hardcore?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:55 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop op een tegenhanger van de XboxOne van Apple.
Dus een soort van AppleTV met game functionaliteit.
Ik wil best gamen met een goede multimedia functionaliteit maar die mist de PS4 (en werkt niet met i-diensten) en de Xbox zit je weer aan Windows vast...
Misschien wens ik wat te veel maar hier kijk ik naast een iPad Pro (die voor mij iets van OSX zou mogen hebben) echt naar uit want beide dingen zou een redelijke revolutie zijn wat technologisch al mogelijk zou moeten kunnen zijn en de zoveelste iPhone update is niet heel spannend.
Naja gezien de Xbox beide biedt is in mijn gedachten "beiden" een antwoord.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat voor games had je in gedachten? Casual of hardcore?
Ik denk persoonlijk niet dat Apple ooit gaat concurreren met Xbox of PS. Maar ik ben het wel met je eens, bijvoorbeeld dat de XBOX zogenaamd een entertainment device is en je kan er niet eens spotify op luisterenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Naja gezien de Xbox beide biedt is in mijn gedachten "beiden" een antwoord.
Vind de Xbox best een mooi apparaat maar al je i-diensten werken er niet op: films, muziek (in t geval van een apple console apps en games ook niet)
De TU Delft-shop is niet meer. De vervangende Surfspot-link staat in de OP.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef XxViperxX het volgende:
Weet iemand waar ik een TU Delft linkje kan vinden voor een nieuw appeltje?
Is Google geblokkeerd in jouw woonplaats? Wtf stel jij altijd voor domme vragen. Echt superirritant.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft den Bosch een officiële Apple winkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |