quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Onbeperkt heen en weer op de roltrappen van de V&D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee geen A, 4 foutenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dacht gooi die er gelijk in
REM dan ook niet
ok een A
Nope, geef een hint, palingsound, want je hebt 6 fout nu al en ik weet niet hoeveel je fout moet hebben voor dat je hangt.quote:
oeps 7 maarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope, geef een hint, palingsound, want je hebt 6 fout nu al en ik weet niet hoeveel je fout moet hebben voor dat je hangt.
dat gaat hem niet worden als de sc nog steeds galgje heetquote:
kwam je klaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhh, je garantie voor ieder apparaat die je onlangs gekocht hebt is niet 1 jaar maar minimaal 3 jaar geldig.,quote:
weer precies wat ik wilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Uhh, je garantie voor ieder apparaat die je onlangs gekocht hebt is niet 1 jaar maar minimaal 3 jaar geldig.,
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:46 schreef isax het volgende:
[..]
kwam je klaar?nee slechts een kleine tintelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weer precies wat ik wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zal ik er 1 verzinnen nu
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee slechts een kleine tintelingharder trekke danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Equote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]nee, omdat het kan, dan
![]()
8 letters en muziek vind ik een leuk onderwerp dus muziek
ik kan geen lettertjes meer zienquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
en iedereen mag van mij meedoen, als er nog anderen zijn dan tenminste
040quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ook die zit er niet in
eindhoven de gekste
goede tellen toch niet als puntquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
Nu jij weer
10 letters, muziek
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:09 schreef isax het volgende:
wacht kut ik slaap half![]()
![]()
laat maar ik trek me terug de o klopte ook niet
Probeer eens opnieuw dan ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
diazepam maar ik had oxazepam even in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:10 schreef isax het volgende:
[..]
diazepam maar ik had oxazepam even in mijn hoofd
Choco, jij nog ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ach maakt het uit, eindigt in ieder geval op pam
slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:12 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ga zo slapen
heb de hele dag alleen puppy dienst
watjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:12 schreef isax het volgende:
[..]
neuh ga zo slapen
heb de hele dag alleen puppy dienst
Doe jij een woord nu ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
zolang we in deze sc zitten kan het wel wat mij betreft en met de volgende trekken we wel de rest terug
ja joezi doe mee, dan mag jij het woord verzinnenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doe jij een woord nu ?
En Joezi, doe je mee ?
Zit je bij je ouders?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
let jij maar eens van 9 tot 5 op 3 honden
waarvan 1 het hele huis af breekt
ik snap het wel hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
let jij maar eens van 9 tot 5 op 3 honden
waarvan 1 het hele huis af breekt
Zijn er geen pammetjes voor honden?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor
zwaar vermoeiend soms
ja want moet een manquette maken en portofolioquote:
jawelquote:
Dierenbeulen, Andrea'squote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
jawel![]()
hier komt weer mijn haat voor showhonden:
die geven ze wel eens diazepam tegen de zenuwen
en sommige krijgen anti depresieva
ach gossie, ja waarom niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
jawel![]()
hier komt weer mijn haat voor showhonden:
die geven ze wel eens diazepam tegen de zenuwen
en sommige krijgen anti depresieva
Geen idee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]zo dom ben ik niet
nee geen rem en geen van de letters, is dat dan 1 fout of 3 fout
omdat het nergens goed voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ach gossie, ja waarom niet eigenlijk.
als wij het slikken waarom een hond dan niet
ik ben ook tegen show honden maar bv met oud en nieuw, dan is het soms wel handigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:24 schreef isax het volgende:
[..]
omdat het nergens goed voor.
als je een hond goed behandeld zijn ze standaard gelukkig.
ik weet al niet meer waarom ze dat allemaal precies doen
was nog in mijn dieren activisten tijd dat ik dat allemaal wist
Dieren kunnen ook depressief zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:24 schreef isax het volgende:
[..]
omdat het nergens goed voor.
als je een hond goed behandeld zijn ze standaard gelukkig.
ik weet al niet meer waarom ze dat allemaal precies doen
was nog in mijn dieren activisten tijd dat ik dat allemaal wist
oh god, een GHBer in de SC..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:25 schreef Baconbus het volgende:
watte? jullie moeten heel duidelijk praten nu.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dieren kunnen ook depressief zijn.
Ik ken een meisje die had een depressieve kat.
Die heeft ze zelf afgemaakt en ontveld.
En daar een tasje van gemaakt, zodat ie altijd bij haar bleef
je maakt een grapjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dieren kunnen ook depressief zijn.
Ik ken een meisje die had een depressieve kat.
Die heeft ze zelf afgemaakt en ontveld.
En daar een tasje van gemaakt, zodat ie altijd bij haar bleef
We spelen galgje, omdat ik veel te goed ben met dat voetbalspelletje ...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:25 schreef Baconbus het volgende:
watte? jullie moeten heel duidelijk praten nu.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
hmmm, heb weer eens chocoprinsen gekocht. Het is geloof ik 30 jaar geleden dat ik die het laatst op heb.
tuurlijk wel is toch heel normaal, een tasje van je kat maken, kan jij vast ook wel met een hondquote:
doe jij nooit een pammetje in je poepertje?quote:
jawel maar die vrouw met der vleugeltjes en gezichtsverfquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
doe jij nooit een pammetje in je poepertje?
Dat is de pammetjesfee ken je die niet? Leg maar eens een pammetje onder je kussenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
jawel maar die vrouw met der vleugeltjes en gezichtsverf
volgens mij nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik het, heeft het te maken met Left eye, ?
nee straks eet mijn hondje er een opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is de pammetjesfee ken je die niet? Leg maar eens een pammetje onder je kussen
Ik geef het op ... Lul ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
een eendagsvlieg uit de jaren 80 en een man
Een hond heeft andere doelenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tuurlijk wel is toch heel normaal, een tasje van je kat maken, kan jij vast ook wel met een hond![]()
sorry ben ook erg geshockeerd ff, maar ja er zijn ook mensen die truien maken van honden en katten haar
Dat waren er 2 ...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Phd zoek maar op
klein mannetje, loopt achter vrouw aan en een klein hondje
vet mooi nummer ook
nee, 2 in die groep...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee 3 toch gewoon alleen een punt er tussen dus eigenlijk 4 dan
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehoord vrouwen met pindakaas en een hondje ..
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:44 schreef Joezi het volgende:
Galgje en Gifje door elkaar, ik word fucking nuts!
Geef je een hint: Joan of arcquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ik hang bijna want ik heb geen idee en ik weet ook niets om te gokken
ik schreef vroeger gedichtjesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee hoor, vind het gewoon een lief gedichtje
nope zegt me ff niets, maar als jij het zegt zal ik vast zeggen oooooohhquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:48 schreef isax het volgende:
ik heb bij mijn 12 jarige ik gehackt![]()
dat was makkelijk
ja ja ff wachten ik weet het bijnaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
2 mensen, begin jaren tachtig, maid of orleans
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nope zegt me ff niets, maar als jij het zegt zal ik vast zeggen oooooohh
zo dat waren een hoop zegjes
ik geef op, wie is het
ik niet snap, het word echt al laat geloof ik of is het nou vroegquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:48 schreef isax het volgende:
ik heb bij mijn 12 jarige ik gehackt![]()
dat was makkelijk
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ja ff wachten ik weet het bijna
orgestra music in te dark ofzo omd
ook zo'n mooi nummerquote:
mijn eerste wachtwoord was: kutjekontquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:50 schreef isax het volgende:
[..]
nee mezelf![]()
mijn wachtwoord was heeel slecht
mijn fok wachtwoord is: liesdepiesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:50 schreef isax het volgende:
[..]
nee mezelf![]()
mijn wachtwoord was heeel slecht
Ik wil graag een gedicht van je op mijn lichaam laten tatoeëren, mits je toestemming geeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:56 schreef isax het volgende:
ik kan er eentje niet posten maar die was echt geniaal
zo geniaal dat google meteen naar mij linkt
mannen tochquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
volgens mij wil babu graag een andere sc openen
is goedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik wil graag een gedicht van je op mijn lichaam laten tatoeëren, mits je toestemming geeft.
inderdaad ja, het begint nu echt vervelend te wordenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga klagen bij de mods voor al die kutplaatjes en gifs hier
onbeperkt lijkt me bestand wordt alleen steeds groter. Je hebt ook full movie gifsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is eigenlijk het maximaal aan aantal beelden voor een gifje? Sommige duren best lang
Train spottingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
onbeperkt lijkt me bestand wordt alleen steeds groter. Je hebt ook full movie gifs
Enjoy!!
[ afbeelding ]
Daar word je wel gek van als je er lang naar kijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
onbeperkt lijkt me bestand wordt alleen steeds groter. Je hebt ook full movie gifs
Enjoy!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:07 schreef isax het volgende:
Joezi
Met Isax
Samen aan breezertjes
Heet mijn utopia
Fok
Je hebt ook de never ending gif, daar zijn mensen aan dood gegaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar word je wel gek van als je er lang naar kijk
das geen gifje sukkelquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[url]http://http://youtu.be/6iKFn8dlxX8[/url]
foto danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:11 schreef Joezi het volgende:
[..]lief doen tegen BDS, hij is mijn mattie
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[url]http://http://youtu.be/6iKFn8dlxX8[/url]
quote:
quote:
heb je al kriebels?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:12 schreef isax het volgende:
[..]
foto dan
ik zit allemaal gedichtjes voor je geschreven
heb ook een naamgedicht gemaakt
blussen met bierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Godverdegodver, asbakbrand, hij wil niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |