quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Onbeperkt heen en weer op de roltrappen van de V&D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee geen A, 4 foutenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dacht gooi die er gelijk in
REM dan ook niet
ok een A
Nope, geef een hint, palingsound, want je hebt 6 fout nu al en ik weet niet hoeveel je fout moet hebben voor dat je hangt.quote:
oeps 7 maarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nope, geef een hint, palingsound, want je hebt 6 fout nu al en ik weet niet hoeveel je fout moet hebben voor dat je hangt.
dat gaat hem niet worden als de sc nog steeds galgje heetquote:
kwam je klaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhh, je garantie voor ieder apparaat die je onlangs gekocht hebt is niet 1 jaar maar minimaal 3 jaar geldig.,quote:
weer precies wat ik wilquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Uhh, je garantie voor ieder apparaat die je onlangs gekocht hebt is niet 1 jaar maar minimaal 3 jaar geldig.,
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:46 schreef isax het volgende:
[..]
kwam je klaar?nee slechts een kleine tintelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |