Denk ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef capricia het volgende:
Dit kan nog wel eens heel vervelend uitpakken voor NL.
En als we uit de EU zijn, staan we er helemaal alleen voor.
Eens. Maar ik ben vast 1 van de weinigenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef capricia het volgende:
Dit kan nog wel eens heel vervelend uitpakken voor NL.
En als we uit de EU zijn, staan we er helemaal alleen voor.
Omdat ze op een denkbeeldige lijst staan? Kom op, je weet zelf wel beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik ontken het niet, hij had het over al-Qaeda, en ik zei dat KSA al-Qaeda niet steunt.
Geen enkel olieland heeft Nederland nodig om hun olie te verkopen. Landen staan in de rij hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:30 schreef vigen98 het volgende:
Maar effe serieus he, stop gewoon van S-A olie te kopen! Koop het liever van Irak! Dan help je ook eens Irak voor wat wij en onze bondgenoten met het land hebben gedaan. Irak verkoopt haar olie ook nog eens goedkoper!
Snap ik wel, alleen heeft Irak een enorm groot reserve aan olie, daar kunnen we mooi een dealtje mee sluiten! En dan helpen we ook eens de Irakezen voor al het leed van die illegale oorlogquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen enkel olieland heeft Nederland nodig om hun olie te verkopen. Landen staan in de rij hoor.
Alsof iemand in het Westen een fuck om Nederland geeft. En martelaar? Je lijkt zelf wel een jihadhist.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat wordt Nederland de martelaar van de hele vrije Westerse wereld.
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:07 schreef Peunage het volgende:
Omdat ze op een denkbeeldige lijst staan? Kom op, je weet zelf wel beter.
Misschien zijn de relaties op dit moment niet zo goed meer, maar het staat als een paal boven water dat ze goede relaties hebben gehad.
Volgens mij is het defensiebudget van Saoedi-Arabie een factor 8x hoger dan dat van Nederland.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Nintex het volgende:
Wat denken die zandbewoners wel, we maken er een kolonie van, leve de VOC!
In ieder geval in de periode tussen 2003 en 2008 ongeveer in Irak. Bekentenissen van terroristen. Wikileaks. Allerlei ander soort bewijs.quote:
Ze hebben na 911 al-Qaeda gesteund? Tussen 2003 en 2008 waren ze zelf bezig met het uitroeien van al-Qaeda in eigen land. Bekentenissen van terroristen die zeiden dat ze via het Syrië van Bashar naar Irak gingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:18 schreef Peunage het volgende:
In ieder geval in de periode tussen 2003 en 2008 ongeveer in Irak. Bekentenissen van terroristen. Wikileaks. Allerlei ander soort bewijs.
Een kolonie maken van de heilige steden van de islam. That will end well.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:16 schreef Nintex het volgende:
Wat denken die zandbewoners wel, we maken er een kolonie van, leve de VOC!
In eigen land ja. Een enkele reis naar Irak valt ook onder het uitroeien van Al-Qaeda in eigen land. Het is geen toeval dat de meeste terroristen in Irak Saoedisch zijn. Daar hebben hun veiligheidsdiensten echt wel zicht op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze hebben na 911 al-Qaeda gesteund? Tussen 2003 en 2008 waren ze zelf bezig met het uitroeien van al-Qaeda in eigen land. Bekentenissen van terroristen die zeiden dat ze via het Syrië van Bashar naar Irak gingen.
Nederland en België zijn goed voor 300 jihadgangers. Nederland en België steunen al-Qaeda.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:
In eigen land ja. Een enkele reis naar Irak valt ook onder het uitroeien van Al-Qaeda in eigen land. Het is geen toeval dat de meeste terroristen in Irak Saoedisch zijn. Daar hebben hun veiligheidsdiensten echt wel zicht op.
Saudi-Arabie verbiedt Nederlandse bedrijven projecten uit te voeren in het koninkrijktwitter:Bouzerda twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 23:06:43@HaraldDoornbos Ik ben zo vrij geweest het artikel te vertalen. het is geen totale boycot en ik vraag me af of het ook wel helemaal klopt. reageer retweet
Meneer durft over mensenrechten te spreken terwijl hij de moslimminderheid in eigen land wil onderdrukken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Prima. Laten we meteen al die islamieten het land uit gooien. Als ze gezeur willen dan kunnen ze het krijgen
Een verbod op hoofddoekjes, het sluiten van alle moskeeën, het kan mij niet ver genoeg gaan. De islam is vergif. Overal waar deze ideologie opduikt is het ellende, schending van mensenrechten, onderdrukking en explosieve bevolkingsgroei.
Zou jij mensen die Adolf Hitler aanhangen hun gang laten gaan als ze een substantieel deel van de bevolking worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Meneer durft over mensenrechten te spreken terwijl hij de moslimminderheid in eigen land wil onderdrukken.
Vertel gewoon meteen wat je probleem is en hoe je de moslims wilt onderdrukken i.p.v. onzinnige godwins te maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:49 schreef Brum_brum het volgende:
Zou jij mensen die Adolf Hitler aanhangen hun gang laten gaan als ze een substantieel deel van de bevolking worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |