Hezbollah, Iraakse milities, zijn ook allemaal rebellen en krijgen hun geld van Bashar en zijn vriendjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef vigen98 het volgende:
Nee jonge het geld voor die 'rebellen' komt rechtstreeks van S-A en de VS
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hezbollah, Iraakse milities, zijn ook allemaal rebellen en krijgen hun geld van Bashar en zijn vriendjes.
Een prachtig landquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:22 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 22:31:45S. Arabie gaat nu dus NL boycotten vanwege beledigende opmerkingen Wilders. Kan NLse bedrijfsleven $3miljard kosten. #thanksman reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 22:32:32En u dacht dat die beveiliging van Wilders al zo duur was. #dag3miljard reageer retweet
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 22:59:40Ik ga morgen visum voor S.Arabie aanvragen. Eens kijken hoe het daar is. Prachtig land. Fascinerende cultuur. reageer retweet
Lekker wielrennen op de brede A2quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
Heeft dit ook betrekking op de olie voorziening direct in onze benzinestations? Anders kunnen we weer op de snelweg fietsen.
Dat is toch heerlijk? Laten we gelijk de TdF door Nederland gaan.quote:
Dat ie vooral een bijbel meeneemtquote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 12:10:53Dijsselbloem imiteert Iraakse min van propaganda. ‘Er zijn geen Amerikaanse tanks in Bagdad. De recessie is over’. http://t.co/UiYOoJOy55 reageer retweet
Ja, en? Ik zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hezbollah, Iraakse milities, zijn ook allemaal rebellen en krijgen hun geld van Bashar en zijn vriendjes.
Maar gast je kunt niet ontkennen dat S-A ongelofelijk veel terroristen steunenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 16-05-2014 om 12:10:53Dijsselbloem imiteert Iraakse min van propaganda. ‘Er zijn geen Amerikaanse tanks in Bagdad. De recessie is over’. http://t.co/UiYOoJOy55 reageer retweet
Dijsselbloem: de recessie zou over zijn als jij je niet als een mafkees had gedragen, gek!
Wat is dit nu weer voor rare offtopic bullshit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De man met wie jij moet trouwen is op tv , ned1
Hans de man van whiskas
Ook zo lekker on topic..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Charismatisch het volgende:
Dijsselbloem: de recessie zou over zijn als jij je niet als een mafkees had gedragen, gek!
Ik ontken het niet, hij had het over al-Qaeda, en ik zei dat KSA al-Qaeda niet steunt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:33 schreef vigen98 het volgende:
Maar gast je kunt niet ontkennen dat S-A ongelofelijk veel terroristen steunen
Wilders heeft in deze wel gelijk. De recessie is niet over.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Charismatisch het volgende:
Zeker wel!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik ontken het niet, hij had het over al-Qaeda, en ik zei dat KSA al-Qaeda niet steunt.
Zucht... Koop olie van Irakquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:35 schreef Individual het volgende:
Geen olie meer in NL. Dan heeft Wilders toch gelijk en gaan we met z'n allen in Duitsland en België tanken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:39 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben populist aan het spelen en kan ff niet naar gezond verstand luisteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |