Nee..quote:
Maar raar dat het bij jullie wel luktquote:It's not just you! http://www.haxball.com looks down from here.
Iedereen kan er in, behalve 2 van onze teamledenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
Ik zet wel een server op en record als het niemand lukt.
Zeg het maar.
edit: er van uitgaande dat het een team-wedstrijd is.
Haha, dank voor de moeite, denk dat Euribob en ik maar met 2 moeten.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef --3S-- het volgende:
IE geprobeerd, Firefox geprobeerd, laptop herstart, router herstart, wat een bullshit
Ik wil ook wel even invallen hoor. Vriendendienstje.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, dank voor de moeite, denk dat Euribob en ik maar met 2 moeten.
Aardig van je, maar GGMM had zich al aangeboden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even invallen hoor. Vriendendienstje.
Ja.. we begonnen goed, maar nooit meer wat geworden naar de blessure perikelen.quote:
Met mij hadden jullie gewonnen maar je moet het zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aardig van je, maar GGMM had zich al aangeboden.
Ja, dat snap ik, maar je DM niet gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met mij hadden jullie gewonnen maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Die zitten niet bij ons in de poule, de komen we in de finale pas tegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij moeten ook nog tegen dat team met Zlatan enzo.
Eens kijken of er nog hilarische eigen goals in zitten.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
http://www.haxballtube.com/watch/fd387c5150
Ik heb me aangeboden als extra speler.
Uiteraard zodat ik al tegen hun gespeeld heb zodat ik ze met team 2 in de finale wel zal verslaan.
Die zitten wel bij ons in de poule.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zitten niet bij ons in de poule, de komen we in de finale pas tegen.
Zeker.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eens kijken of er nog hilarische eigen goals in zitten.
Godver doe ik het weer foutquote:
Je hebt gelijk, ik dacht dat je zlata123 bedoelde.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zitten wel bij ons in de poule.
Vorige wedstrijd waren wij (team 5) gênant slecht, dus ik ben benieuwd wat voor kraker dat wordt.quote:
Ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:23 schreef Euribob het volgende:
De nummer 2 van poule B speelt tegen de nummer 1 van poule A en vice versa toch?
Mijn moment of fame er niet in hebben maar mijn moment of shame wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:23 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Godver doe ik het weer fout.
1e helft op 1 minuut na :http://www.haxballtube.com/watch/1ff6cad446
Na die 1-0 dacht ik: Hopelijk zijn ze vergeten te recorden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn moment of fame er niet in hebben maar mijn moment of shame wel.
En ze waren het, hoe geweldig.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Na die 1-0 dacht ik: Hopelijk zijn ze vergeten te recorden.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef sneakydesert het volgende:
Voor iedereen in team 3, check je persoonlijke berichten voor onderling contact via ons irc kanaal. Vanaf 20:00 is het meest haalbaar tot nu toe. Voor de andere teams, neem maar contact met mij op via pb of quote dit even voor het afspreken van een datum en tijd.
quote:Op maandag 12 mei 2014 13:08 schreef Karina het volgende:
Helaas geen tijd gehad dit weekend om te oefenen
Ik heb het verhaal van Karel in de OP gezet, zodat iedereen die met het toernooi mee wilde doen het nog eens na kan lezen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zet mij maar reserve, ik heb volledig vertrouwen in alors en Paxje.
Wanneer spelen we?quote:
Ergens 's avondsquote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wanneer spelen we?
Oh, ik dacht uit en thuisquote:
Beste speler van FOK! in mijn ogen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Bij Team 4 mag Shinji Ono eigenlijk nooit reserve staan, Zlata, Pepe en ik zullen moeten rouleren.
Eh 's avonds? Morgen avond kan ik wel woensdag ook wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wanneer spelen we?
Ik maakte na 10 seconden dus zo'n blunder als jij in de laatste 10.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Bij Team 4 mag Shinji Ono eigenlijk nooit reserve staan, Zlata, Pepe en ik zullen moeten rouleren.
Ik heb al reserve gestaan en toen ging het ook primaquote:Op maandag 19 mei 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Voor een glorieuze Team 2 overwinning wil ik altijd tijd vrijmaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Eh 's avonds? Morgen avond kan ik wel woensdag ook wel.
Als ik maar laatste man sta is er niks aan de hand pik, behalve die laatste 10 seconden van deze match dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik heb al reserve gestaan en toen ging het ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |