quote:Op maandag 19 mei 2014 22:02 schreef --3S-- het volgende:
Bij mij doet dat hele HaxBall het niet meer, m'n verbinding is wel gewoon goed..Mijn DM ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Nee..quote:
Maar raar dat het bij jullie wel luktquote:It's not just you! http://www.haxball.com looks down from here.
Iedereen kan er in, behalve 2 van onze teamledenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
Ik zet wel een server op en record als het niemand lukt.
Zeg het maar.
edit: er van uitgaande dat het een team-wedstrijd is.
Haha, dank voor de moeite, denk dat Euribob en ik maar met 2 moeten.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef --3S-- het volgende:
IE geprobeerd, Firefox geprobeerd, laptop herstart, router herstart, wat een bullshit
Ik wil ook wel even invallen hoor. Vriendendienstje.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, dank voor de moeite, denk dat Euribob en ik maar met 2 moeten.
Aardig van je, maar GGMM had zich al aangeboden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even invallen hoor. Vriendendienstje.
Ja.. we begonnen goed, maar nooit meer wat geworden naar de blessure perikelen.quote:
Met mij hadden jullie gewonnen maar je moet het zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aardig van je, maar GGMM had zich al aangeboden.
Ja, dat snap ik, maar je DM niet gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met mij hadden jullie gewonnen maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Die zitten niet bij ons in de poule, de komen we in de finale pas tegen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij moeten ook nog tegen dat team met Zlatan enzo.
Eens kijken of er nog hilarische eigen goals in zitten.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:22 schreef GGMM het volgende:
http://www.haxballtube.com/watch/fd387c5150
Ik heb me aangeboden als extra speler.
Uiteraard zodat ik al tegen hun gespeeld heb zodat ik ze met team 2 in de finale wel zal verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |