quote:
Zijn jullie er ook?quote:
Presentquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie er ook?
Als die andere wedstrijd afgelopen is kunnen we de poule meteen afsluiten tegen het team van Karina.
Ik kan er niks van hoorde ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je speelde trouwens best lekker vanmiddag.
jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie er ook?
Als die andere wedstrijd afgelopen is kunnen we de poule meteen afsluiten tegen het team van Karina.
Wij zijn al ingamequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, kan jij dat team van Karina nog eens quoten?
Wanneer gaan wij trouwens tegen team 5 Louis?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je speelde trouwens best lekker vanmiddag.
Ik moest welquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM kickt mij
Hij wil dus het dreamteam opofferen![]()
Oké dan![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest welHet was jou of alors
Als het scheelt; ik heb Paxcon ook opgeofferd.
Mij ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM kickt mij
Hij wil dus het dreamteam opofferen![]()
Oké dan![]()
![]()
Kan prima. Luda speelde best goed verdedigend. 3S was gewoon nog niet warm toen ie erin kwam, dus kan ik niks over zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwens tegen team 5 Louis?
Lijkt me trouwens beter als ik volgende keer middenveld/voor speel, druk zetten is meer mijn ding merk ik.
Zolang je ze er in schiet, mag jij van mij spits zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan prima. Luda speelde best goed verdedigend. 3S was gewoon nog niet warm toen ie erin kwam, dus kan ik niks over zeggen.
Zolang ik maar spits mag.
Ja regelen jullie dat nou even dan kunnen wij ook dooorrrrrr.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwens tegen team 5 Louis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |