SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een anderequote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is het voor dat ene waar je geen hertentamen voor wil? Zo ja, dan is het terecht, anders niet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Halve finale. Juichen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
We hebben er twee gemaakt, en mijn eigen doelpunt natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Je team heeft officieel niet eens 3 doelpunten gemaakt. Die twee die kwamen omdat Ludachrist disconnecte tellen natuurlijk niet mee.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Anoonumos het volgende:
Halve finale. Juichen.ZlaaataaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima post dit.★★★
Ik wil graag deze foto van Zlata.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Als we het toernooi winnen moet hij in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil graag deze foto van Zlata.Johan is ook erg goed met hondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johan is ook erg goed met hondjesZlata en Derksen zouden een geweldige koppel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moeten we Escha ruilen voor Zlata.
★★★
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:42 schreef Karelnoord het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)ad7e22a1c358145a208d
Jaquote:
Merrie ontvoeren?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
Dat is ook een manier om alors wakker te maken, al had ik een andere manier gekozen.
Ik was wel wakker hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
Dat is ook een manier om alors wakker te maken, al had ik een andere manier gekozen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil graag deze foto van Zlata.Bij deze onze geupdate elftalfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij deze onze geupdate elftalfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij deze onze geupdate elftalfoto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |