abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140118132
  maandag 19 mei 2014 @ 01:13:03 #127
258860 Cliffy
Groovy!
pi_140118194
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 01:09 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
post dat hele filmpje dan ff ;)
  maandag 19 mei 2014 @ 09:27:18 #128
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_140121002
quote:
[ afbeelding ]
Lol.

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Salina het volgende:
Maar wel mooi (voor Indiana en voor de spanning in deze serie) dat IND wint.

Alles waarvan van tevoren gezegd werd dat er moest gebeuren (voor IND om te winnen), gebeurd ook.

Hibbert speelt sterk, reserve point guard CJ Watson (enige echte PG van Indiana) speelt goed.
Verder alle starters sterk eigenlijk.
Sterke defense, hele sterke offense.

Maar of ze dit 4 tot 7 games volhouden, ben benieuwd!

Stephenson schoot 66,6% met 17 punten. Ook niet onaardig dacht ik. Als alle spelers gewoon hun niveau halen bij Indiana, dan is het eigenlijk een tering goed team. Ben benieuwd naar de rest van de serie.
pi_140127898
Het verschil met dit Indiana en Washington-Indiana is echt bizar :o
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_140129272
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het verschil met dit Indiana en Washington-Indiana is echt bizar :o
Ja echt he indiana speelde echt heel goed gisteren. Ik denk dat het de "haat" factor is die ze hebben tegen miami die ze heel erg motiveerde. Ben benieuwd of ze dit kunnen volhouden. Het zal in ieder geval spannender worden dan ik eerst had verwacht!
-
  maandag 19 mei 2014 @ 14:42:35 #131
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_140129689
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef stephan92 het volgende:

[..]

Lol nee joh. als de heat alle 3 de thuiswedstrijden gewoon wint hebben ze maar 1tje uit nodig dat kan ook pad game 7 zijn. Chalmers, lebron, wade, allen, battier en bosh kunnen allemaal opstappen indien nodig game 7 vooral. als je terugkijkt vooral wade die opstapt.
Miami wint denk ik nog steeds deze serie.
Als al die spelers opstappen heb je geen team meer over :')
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_140129809
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Als al die spelers opstappen heb je geen team meer over :')
lol ja tuurlijk maar dat geld ook voor alle andere teams. Als je bij de thunder de starting 5 weghaald zijn ze ook niet veel meer dusja.
-
pi_140131435
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef stephan92 het volgende:

[..]

Lol nee joh. als de heat alle 3 de thuiswedstrijden gewoon wint hebben ze maar 1tje uit nodig dat kan ook pad game 7 zijn. Chalmers, lebron, wade, allen, battier en bosh kunnen allemaal opstappen indien nodig game 7 vooral. als je terugkijkt vooral wade die opstapt.
Miami wint denk ik nog steeds deze serie.
Bedoel je opstappen als in het Engelse "to step [it] up"? Dat ze een tandje bijschakelen?

Want ik dacht dat ze dat gisteren in de tweede helft zouden gaan doen, maar dat was dus helemaal niet zo.
pi_140135189
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Rosario het volgende:

[..]

Bedoel je opstappen als in het Engelse "to step [it] up"? Dat ze een tandje bijschakelen?

Want ik dacht dat ze dat gisteren in de tweede helft zouden gaan doen, maar dat was dus helemaal niet zo.
Ja dat bedoel ik inderdaad.
Klopt had ik inderdaad ook verwacht maar dat ze het deze keer niet deden betekend natuurlijk niet dat het helemaal niet meer gebeurd. Bpsh gaat volgende wedstrijd sowieso beter spelen dan die nu deed.
-
pi_140135755
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:18 schreef stephan92 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik inderdaad.
Klopt had ik inderdaad ook verwacht maar dat ze het deze keer niet deden betekend natuurlijk niet dat het helemaal niet meer gebeurd. Bpsh gaat volgende wedstrijd sowieso beter spelen dan die nu deed.
Gisteren werden ze waarschijnlijk wel overdonderd door de kwaliteit Indiana, dus het verrassingseffect is er nu wel af. Maar als Indy zo goed blijft spelen met die intensiteit gaan ze er echt een zware kluif aan hebben en dan kun je echt niet zomaar bouwen op een extra niveautje dat je ergens in huis hebt.. Miami zijn volgens mij ook van die gasten die onwijs gefrustreerd raken als ze geen controle hebben over een wedstrijd.
pi_140136050
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Rosario het volgende:

[..]

Gisteren werden ze waarschijnlijk wel overdonderd door de kwaliteit Indiana, dus het verrassingseffect is er nu wel af. Maar als Indy zo goed blijft spelen met die intensiteit gaan ze er echt een zware kluif aan hebben en dan kun je echt niet zomaar bouwen op een extra niveautje dat je ergens in huis hebt.. Miami zijn volgens mij ook van die gasten die onwijs gefrustreerd raken als ze geen controle hebben over een wedstrijd.
misschien niet maar als je keek naar hoe slecht miami eigenlijk verdedigde en dat vergelijkt met hoe goed ze normaal zijn kunnen ze dat verschil wel maken denk ik hoor. Maar je hebt gelijk het word zeker lastig ja maar dat is alleen maar leuk beetje spanning. Hopelijk word het een game 7.
-
pi_140150784
quote:
[ afbeelding ]
Damn, dit is scary, man. Not funny. :+

En dat je dit als Spurs fan post :P .
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140150929
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Lol.

[..]

Stephenson schoot 66,6% met 17 punten. Ook niet onaardig dacht ik. Als alle spelers gewoon hun niveau halen bij Indiana, dan is het eigenlijk een tering goed team. Ben benieuwd naar de rest van de serie.
Stephenson en West schoten heel goed, inderdaad.

Wel grappig, zie op US sites nu allemaal reacties van Miami fans. Ene gedeelte blamed de refs (37 tegen 15 fouten) en zegt dat de game rigged is (terwijl iedereen juist denkt dat NBA Miami juist in de final wil hebben, maar goed).
Andere gedeelte begint nu langzaam in te zien dat het team misschien toch niet zo goed is als vorige seizoenen, waarbij woorden als te oud, te soft (Bosh), met vervroegd pensioen (Battier) vallen. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140150944
Ik heb alvast 15 wekkers gezet voor het wedstrijdje zo.
pi_140151027
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Rosario het volgende:
Miami zijn volgens mij ook van die gasten die onwijs gefrustreerd raken als ze geen controle hebben over een wedstrijd.
Hoe kom je dáár nu bij (kuch kuch Chalmers)? ;)
pi_140151056
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb alvast 15 wekkers gezet voor het wedstrijdje zo.
Zo?

Heb ik iets gemist?

Mijn agenda geeft 3.00 's nachts aan. :(
pi_140151212
Ik zag afgelopen week trouwens op CBS Sports een leuk plaatje, foto van Ginobili die tegen Patty Mills praat en ergens naar wijst met zijn linkerhand, en daaronder het onderschrift HE WAS MAKING FUN OF MY BALD SPOT!

Kan hem nergens terugvinden helaas.

Typisch gevalletje van moet je gezien hebben, om het grappig te vinden. :')
Laat maar.
pi_140152677
Cool story bro'

haha jk
Only the strong survive
pi_140156815
Zo net terug van een 4 dagen lang Final Four in Milaan. Was echt top en wat een sfeer door die Maccabi fans ^O^

Nu mooi nog even de NBA kijken want morgen vrij *O*
pi_140157207
Wow, leuk man. Zag er goed uit idd.
pi_140157258
Zin in! *O*
pi_140157442
Duncan _O_
pi_140157460
8 op 10, die ouwe. :D
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 03:52:04 #149
426493 crew  PippenScottie
pi_140157480
Wel heel duidelijk dat OKC Ibaka mist.

Groeten uit Aruba! 😄
My friends all drive horses
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 04:06:23 #150
426493 crew  PippenScottie
pi_140157492
Verschil bij rust 8 punten. De Spurs leken in het tweede kwart een groot gat te slaan, maar it's still a game.

Spurs al bijna 40 punten in the paint gemaakt.. Duncan ouderwets baas.
My friends all drive horses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')