Lol.quote:
Stephenson schoot 66,6% met 17 punten. Ook niet onaardig dacht ik. Als alle spelers gewoon hun niveau halen bij Indiana, dan is het eigenlijk een tering goed team. Ben benieuwd naar de rest van de serie.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef Salina het volgende:
Maar wel mooi (voor Indiana en voor de spanning in deze serie) dat IND wint.
Alles waarvan van tevoren gezegd werd dat er moest gebeuren (voor IND om te winnen), gebeurd ook.
Hibbert speelt sterk, reserve point guard CJ Watson (enige echte PG van Indiana) speelt goed.
Verder alle starters sterk eigenlijk.
Sterke defense, hele sterke offense.
Maar of ze dit 4 tot 7 games volhouden, ben benieuwd!
Ja echt he indiana speelde echt heel goed gisteren. Ik denk dat het de "haat" factor is die ze hebben tegen miami die ze heel erg motiveerde. Ben benieuwd of ze dit kunnen volhouden. Het zal in ieder geval spannender worden dan ik eerst had verwacht!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het verschil met dit Indiana en Washington-Indiana is echt bizar
Als al die spelers opstappen heb je geen team meer overquote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Lol nee joh. als de heat alle 3 de thuiswedstrijden gewoon wint hebben ze maar 1tje uit nodig dat kan ook pad game 7 zijn. Chalmers, lebron, wade, allen, battier en bosh kunnen allemaal opstappen indien nodig game 7 vooral. als je terugkijkt vooral wade die opstapt.
Miami wint denk ik nog steeds deze serie.
lol ja tuurlijk maar dat geld ook voor alle andere teams. Als je bij de thunder de starting 5 weghaald zijn ze ook niet veel meer dusja.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als al die spelers opstappen heb je geen team meer over
Bedoel je opstappen als in het Engelse "to step [it] up"? Dat ze een tandje bijschakelen?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Lol nee joh. als de heat alle 3 de thuiswedstrijden gewoon wint hebben ze maar 1tje uit nodig dat kan ook pad game 7 zijn. Chalmers, lebron, wade, allen, battier en bosh kunnen allemaal opstappen indien nodig game 7 vooral. als je terugkijkt vooral wade die opstapt.
Miami wint denk ik nog steeds deze serie.
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:34 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bedoel je opstappen als in het Engelse "to step [it] up"? Dat ze een tandje bijschakelen?
Want ik dacht dat ze dat gisteren in de tweede helft zouden gaan doen, maar dat was dus helemaal niet zo.
Gisteren werden ze waarschijnlijk wel overdonderd door de kwaliteit Indiana, dus het verrassingseffect is er nu wel af. Maar als Indy zo goed blijft spelen met die intensiteit gaan ze er echt een zware kluif aan hebben en dan kun je echt niet zomaar bouwen op een extra niveautje dat je ergens in huis hebt.. Miami zijn volgens mij ook van die gasten die onwijs gefrustreerd raken als ze geen controle hebben over een wedstrijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:18 schreef stephan92 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik inderdaad.
Klopt had ik inderdaad ook verwacht maar dat ze het deze keer niet deden betekend natuurlijk niet dat het helemaal niet meer gebeurd. Bpsh gaat volgende wedstrijd sowieso beter spelen dan die nu deed.
misschien niet maar als je keek naar hoe slecht miami eigenlijk verdedigde en dat vergelijkt met hoe goed ze normaal zijn kunnen ze dat verschil wel maken denk ik hoor. Maar je hebt gelijk het word zeker lastig ja maar dat is alleen maar leuk beetje spanning. Hopelijk word het een game 7.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gisteren werden ze waarschijnlijk wel overdonderd door de kwaliteit Indiana, dus het verrassingseffect is er nu wel af. Maar als Indy zo goed blijft spelen met die intensiteit gaan ze er echt een zware kluif aan hebben en dan kun je echt niet zomaar bouwen op een extra niveautje dat je ergens in huis hebt.. Miami zijn volgens mij ook van die gasten die onwijs gefrustreerd raken als ze geen controle hebben over een wedstrijd.
Damn, dit is scary, man. Not funny.quote:
Stephenson en West schoten heel goed, inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lol.
[..]
Stephenson schoot 66,6% met 17 punten. Ook niet onaardig dacht ik. Als alle spelers gewoon hun niveau halen bij Indiana, dan is het eigenlijk een tering goed team. Ben benieuwd naar de rest van de serie.
Hoe kom je dáár nu bij (kuch kuch Chalmers)?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Rosario het volgende:
Miami zijn volgens mij ook van die gasten die onwijs gefrustreerd raken als ze geen controle hebben over een wedstrijd.
Zo?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb alvast 15 wekkers gezet voor het wedstrijdje zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |