Toegegeven, ik had dit niet van ze verwacht...quote:Op zondag 18 mei 2014 22:23 schreef Salina het volgende:
Precies wat ik hoopte, Indiana lekker scherp bezig tot nu toe.
Alle slechte games van afg maanden even vergeten.
Spelen tegen Miami is totaal iets anders, geeft ietsjes extra motivatie...blijkbaar.
Ik ook niet inderdaad ik had verwacht dat de heat ze compleet zouden wegspelen zonder dat indiana een echte kans had. Het is natuurlijk nog wel de eerste helft dus ben benieuwd of ze dit kunnen volhouden. Ik hoop het in ieder geval wel dan is het tenminste nog spannend.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef VexCasal het volgende:
[..]
Toegegeven, ik had dit niet van ze verwacht...
Ik had niets verwacht, maar wel gehoopt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:25 schreef VexCasal het volgende:
[..]
Toegegeven, ik had dit niet van ze verwacht...
Je weet dat hij samen met wade de meeste punten heeft op het veld?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:33 schreef TheGOAT het volgende:
LeBron is niet involved offensively, dat gaat nog wel veranderen in de 2e helft gok ik zo...
Toch niet aan de coke hoop ik?quote:
Daar is een topic voor.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Salina het volgende:
Kijken jullie ook wel eens NHL (ijshockey) trouwens?
Zijn nu ook de Conference Finals bezig.
Ik ben geen fan van baseball en american football, maar ijshockey en vooral basketbal kijk ik graag.
Als er geen NBA is, kijk ik de komende weken denk ik regelmatig wat NHL, lekker spannend ook.
Ja I know, ik vraag het alleen maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Daar is een topic voor.
Zelf vind ik ijshockey kut, ik kan de puck nooit zien en het is altijd maar een beetje beuken lijkt het.
Minder dan normaal, maar dat is mss de verdienste van Indiana mede?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef TheGOAT het volgende:
Ja weet dat LeBron 13 punten heeft, maar afgezien daarvan heeft hij weinig plays gemaakt, heeft de bal weinig in z'n handen. Hoe vaak heb je hem in de post gezien bijvoorbeeld?
ja oke daar heb je wel een punt hij heeft ook maar 1 assistquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef TheGOAT het volgende:
Ja weet dat LeBron 13 punten heeft, maar afgezien daarvan heeft hij weinig plays gemaakt, heeft de bal weinig in z'n handen. Hoe vaak heb je hem in de post gezien bijvoorbeeld?
Grote onderschatting imo.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Het wil nog steeds niet lukken bij Miami.
nee idd gaat niet zo goed bij ze. Ze schieten een steeds lager percentage.. Ben benieuw of dat nog gaat veranderen. Miami heeft natuurlijk wel vaak die comeback aan het einde deden ze tegen de nets ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Het wil nog steeds niet lukken bij Miami.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, dan mag het.quote:
quote:
Zo idd pff. te veel moeilijke schoten. Ze moeten die ball gewoon rondspelen dan zijn ze 3 keer zo goed..quote:
Dit dus.quote:
?quote:
Puike teamprestatie dusquote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef stephan92 het volgende:
pacers hebben 6 man in double digit scoring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |