Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Oh gvdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het trouwens over 't Keldertje op de zolder van het Kluyver, waar heb jij het over?
Wie gaat er nou borrelen in een coffeeshop?quote:
Vond het al een raar voorstelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie gaat er nou borrelen in een coffeeshop?
Lekkertje weertje ook wel voor binnen borrelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het trouwens over 't Keldertje op de zolder van het Kluyver, waar heb jij het over?
Straks regent het weer. #Nederlandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekkertje weertje ook wel voor binnen borrelen
Doorzettingsvermogen en intelligentie, je intelligentie bepaalt of dat je de mogelijkheid hebt om iets te leren, je doorzettingsvermogen bepaalt ofdat je het ook daadwerkelijk doet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef tfors het volgende:
Denken jullie ook niet dat de moeilijkheidsgraad van de beta-studies vooral ligt bij het doorzettingsvermogen dan ergens anders?
En dat is dan nog relatief gemakkelijk in vergelijking met veel andere zaken bij een wat pittigere bèta-opleiding. In andere landen volgen zelfs economiestudenten en verpleegkundeleerlingen calculus.quote:Op een vrijdagavond integralen kraken is niet mijn eerste prioriteit, maar als ik het nu niet doe, moet het een andere keer. Af en toe zou ik willen dat ik op de bank door een marketing boek kon bladeren als wijze van studie.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef tfors het volgende:
Op een vrijdagavond integralen kraken is niet mijn eerste prioriteit, maar als ik het nu niet doe, moet het een andere keer.
Hier heb je wat te kraken als je wijzer wil worden. Voldoende voor een paar genoeglijke vrijdagavondjes ...quote:Ter compensatie krijg ik dan wel weer het gevoel dat ik wijzer word, dat krijg ik niet bij marketing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN EN ONDERBOUWD DMV KWANTUMMECHANICA
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Anoonumos het volgende:
John Troost
15 mei · Bewerkt
ORANJE HELPEN OP WEG NAAR HET WERELDKAMPIOENSCHAPWtf is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN EN ONDERBOUWD DMV KWANTUMMECHANICA
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Anoonumos het volgende:
John Troost
15 mei · Bewerkt
ORANJE HELPEN OP WEG NAAR HET WERELDKAMPIOENSCHAPThe fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN EN ONDERBOUWD DMV KWANTUMMECHANICA
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Is dit een soort nieuwe Emile Ratelband?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |