Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Oh gvdquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het trouwens over 't Keldertje op de zolder van het Kluyver, waar heb jij het over?
Wie gaat er nou borrelen in een coffeeshop?quote:
Vond het al een raar voorstelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie gaat er nou borrelen in een coffeeshop?
Lekkertje weertje ook wel voor binnen borrelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het trouwens over 't Keldertje op de zolder van het Kluyver, waar heb jij het over?
Straks regent het weer. #Nederlandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekkertje weertje ook wel voor binnen borrelen
Doorzettingsvermogen en intelligentie, je intelligentie bepaalt of dat je de mogelijkheid hebt om iets te leren, je doorzettingsvermogen bepaalt ofdat je het ook daadwerkelijk doet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef tfors het volgende:
Denken jullie ook niet dat de moeilijkheidsgraad van de beta-studies vooral ligt bij het doorzettingsvermogen dan ergens anders?
En dat is dan nog relatief gemakkelijk in vergelijking met veel andere zaken bij een wat pittigere bèta-opleiding. In andere landen volgen zelfs economiestudenten en verpleegkundeleerlingen calculus.quote:Op een vrijdagavond integralen kraken is niet mijn eerste prioriteit, maar als ik het nu niet doe, moet het een andere keer. Af en toe zou ik willen dat ik op de bank door een marketing boek kon bladeren als wijze van studie.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:21 schreef tfors het volgende:
Op een vrijdagavond integralen kraken is niet mijn eerste prioriteit, maar als ik het nu niet doe, moet het een andere keer.
Hier heb je wat te kraken als je wijzer wil worden. Voldoende voor een paar genoeglijke vrijdagavondjes ...quote:Ter compensatie krijg ik dan wel weer het gevoel dat ik wijzer word, dat krijg ik niet bij marketing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN EN ONDERBOUWD DMV KWANTUMMECHANICA
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Anoonumos het volgende:
John Troost
15 mei · Bewerkt
ORANJE HELPEN OP WEG NAAR HET WERELDKAMPIOENSCHAPWtf is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN EN ONDERBOUWD DMV KWANTUMMECHANICA
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:09 schreef Anoonumos het volgende:
John Troost
15 mei · Bewerkt
ORANJE HELPEN OP WEG NAAR HET WERELDKAMPIOENSCHAPThe fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN EN ONDERBOUWD DMV KWANTUMMECHANICA
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Is dit een soort nieuwe Emile Ratelband?quote:
ze winnen met 4-0 (met een marge maximaal van +/- 1 goal per team). De marge nu nog op dit moment omdat we beginnen en nog niet getraind zijn en helder hebben hoeveel mensen mee gaan doen.quote:
Zover was ik niet gekomen met lezen!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
ze winnen met 4-0 (met een marge maximaal van +/- 1 goal per team). De marge nu nog op dit moment omdat we beginnen en nog niet getraind zijn en helder hebben hoeveel mensen mee gaan doen.
Niet dat Nederland er 3 gaat maken.![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:46 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
ze winnen met 4-0 (met een marge maximaal van +/- 1 goal per team). De marge nu nog op dit moment omdat we beginnen en nog niet getraind zijn en helder hebben hoeveel mensen mee gaan doen.
Niet dat Nederland er 3 gaat maken.![]()
Hij is al heel erg lang bekend in het Nederlandse voetbal, langer dan 25 jaar als ik me niet vergis. Overigens valt er voor de mentale begeleiding van een team/sporter wel wat te zeggen, het is bepaald geen exacte wetenschap maar je kan er niet omheen dat de mentale toestand van een ploeg/sporter veel invloed heeft op de prestaties, al zijn er natuurlijk ook sporters die wel heel erg constant presteren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dit een soort nieuwe Emile Ratelband?
Ben net een halfuurtje uit bedquote:Op zondag 18 mei 2014 16:31 schreef MrStalin het volgende:
Wat een heerlijk weer om achter een gordijntje te zitten
Luilak. Ik was er al om negen uur uit.quote:
Om negen uur lag ik er net een halfuur inquote:Op zondag 18 mei 2014 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Luilak. Ik was er al om negen uur uit.Duurde wel tot 1 uur voordat ik productief was, maar toch.
Tsk, partyloeder.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Om negen uur lag ik er net een halfuur in
Nu is het mooi weer om buiten te zijn maar met 25+ heb ik toch liever een binnenruimte met airco.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:31 schreef MrStalin het volgende:
Wat een heerlijk weer om achter een gordijntje te zitten
Eh, zo'n beetje alle wiskunde- en natuurkundeboeken toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Boeken die foute antwoorden geven op hun eigen oefenopgaven
Geen ideequote:Op zondag 18 mei 2014 17:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Eh, zo'n beetje alle wiskunde- en natuurkundeboeken toch?
Je merkt het ook altijd bij die docenten, een totaal gebrek aan vermogen om nauwkeurig te werken.
Docenten die tijdens hun college hun slides vijf keer moeten aanpassen bij één voorbeeld.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:51 schreef OllieWilliams het volgende:
Boeken die foute antwoorden geven op hun eigen oefenopgaven
Soenda gedaan?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Om negen uur lag ik er net een halfuur in
Welke?quote:
Ik zag het. Gister toch? Zal wel Riparius bedoeld zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:54 schreef Rezania het volgende:
Krijg ik zomaar credit voor iets wat ik niet heb gedaan in het wiskundetopic. Wat is deze?
Waarschijnlijk ja. Ken die hele user niet en ik help ook nooit daar.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:00 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik zag het. Gister toch? Zal wel Riparius bedoeld zijn.
Topic per dag nu maar gek genoeg nauwelijks vragen voor de eindexamens.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. Ken die hele user niet en ik help ook nooit daar.
Apart ja, wiskunde is dinsdag al.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:06 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Topic per dag nu maar gek genoeg nauwelijks vragen voor de eindexamens.![]()
Ook in EXA niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |