Haha, gvd wat slecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:40 schreef MrStalin het volgende:
Oh trouwens, check de herkansing van Structures:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm trouwens niet gemaakt hoor, zag deze op Facebook staan. Dus dat cijfer is niet van mij
Wrijf het maar inquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:09 schreef Rezania het volgende:
Dat gevoel wanneer je een groot verslag af hebt.
Het is maar een verslag hè, da's niks vergeleken met een scriptie.quote:
Ja ik zag het jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:40 schreef MrStalin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm trouwens niet gemaakt hoor, zag deze op Facebook staan. Dus dat cijfer is niet van mij
Huh, dit jaar niet gemaakt dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja ik zag het jagodverdomme zie nu al op tegen volgend jaar
Ik heb nog erger meegemaakt: 10% geslaagden bij de eerste poging.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:40 schreef MrStalin het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Je bepaalt zelf voor welk vak je je inschrijft. Dus ja, zolang je inschrijving niet wordt geweigerd omdat er een limiet is voor het aantal studenten, wat volgens mij niet of zo goed als niet voorkomt, is dat dus geen probleem. Waarschuwing: zo'n vak is een tijdvreter omwille van alle praktische opdrachten die je krijgt. Plan het in een rustigere periode als het kan. Kijk ook naar C en C++ als je wil programmeren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:15 schreef Amoeba het volgende:
Voor de TU/e studenten, kun je buiten je eigen keuzeruimte om kiezen om een vak programmeren te volgen? Dus zeg maar een extra vak JAVA volgen?
Ja helaas wel. Tweede kwartiel wordt straks wel druk. Decision Theory (USE), Kansrekening (major) en analyse 3 (major) EN inleiding topologie (Utrecht, 7.5 ECTS).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je bepaalt zelf voor welk vak je je inschrijft. Dus ja, zolang je inschrijving niet wordt geweigerd omdat er een limiet is voor het aantal studenten, wat volgens mij niet of zo goed als niet voorkomt, is dat dus geen probleem. Waarschuwing: zo'n vak is een tijdvreter omwille van alle praktische opdrachten die je krijgt. Plan het in een rustigere periode als het kan. Kijk ook naar C en C++ als je wil programmeren.
Leuke vakken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Tweede kwartiel wordt straks wel druk. Decision Theory (USE), Kansrekening (major) en analyse 3 (major) EN inleiding topologie (Utrecht, 7.5 ECTS).
Vectoranalysequote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:51 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Leuke vakken.![]()
Al weet ik niet waar Analyse 3 over gaat. Vast niets spannends.
Dat komt in het wiskunde B programma hoorde ik, en dan gaat vlakke meetkunde eruit.quote:
Goede zaak.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat komt in het wiskunde B programma hoorde ik, en dan gaat vlakke meetkunde eruit.Eindelijk, iets wordt beter door een besluit in plaats van slechter.
Ja, kunnen ze vectoren bij natuurkunde tenminste ook algebraïsch behandelen, maakt het allemaal een stuk logischer.quote:
Kijk, daar word ik gelukkig van. Alsof er plotseling een paar capabele mensen de weg naar CITO hebben gevonden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
En bij scheikunde komt thermodynamica en de orbitalentheorie weer in het programma. Ook een goede zaak imo.
Inderdaad, het is gewoon bijna schokkend, dit nieuws, zulke goede zetten zijn het.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Kijk, daar word ik gelukkig van. Alsof er plotseling een paar capabele mensen de weg naar CITO hebben gevonden.
Dat wordt leuk! Die reistijd kan er ook inhakken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Tweede kwartiel wordt straks wel druk. Decision Theory (USE), Kansrekening (major) en analyse 3 (major) EN inleiding topologie (Utrecht, 7.5 ECTS).
Nu nog een schadevergoeding betalen aan alle mensen die benadeeld zijn door het slechte VWO-onderwijs.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze vectoren bij natuurkunde tenminste ook algebraïsch behandelen, maakt het allemaal een stuk logischer.
En bij scheikunde komt thermodynamica en de orbitalentheorie weer in het programma. Ook een goede zaak imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |