abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2014 @ 19:43:35 #226
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140396412
Dit valt me wel een beetje tegen van je hoor Rez ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_140396787
Hoi dames. *)
  maandag 26 mei 2014 @ 20:14:27 #228
349633 SiIk
Echt zijde
pi_140397919
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_140398141
De vraag luidt: Verklaar in 150 tot 250 woorden het gedrag van de luchtstroom wanneer de invalshoek van het vleugelprofiel toeneemt. Betrek bij jouw omschrijving de Cl-a kromme die je hiervoor getekend hebt.

Dit is de Cl-a kromme die ik heb getekend.

Als iemand mij in de juiste richting kan helpen, kan ik uiteraard de rest zelf wel afmaken totdat ik het vereiste woorden heb. Ik heb namelijk geen idee hoe ik überhaupt moet beginnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door GeenInspiratie. op 26-05-2014 20:21:45 (grammatica (ik hebben)) ]
pi_140402950
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef Novermars het volgende:
Confidence intervals en hypothesis testing :')
Precies waar wij nu ook mee bezig zijn. :P
pi_140403122
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 20:19 schreef GeenInspiratie. het volgende:
De vraag luidt: Verklaar in 150 tot 250 woorden het gedrag van de luchtstroom wanneer de invalshoek van het vleugelprofiel toeneemt. Betrek bij jouw omschrijving de Cl-a kromme die je hiervoor getekend hebt.
[ afbeelding ]
Dit is de Cl-a kromme die ik heb getekend.

Als iemand mij in de juiste richting kan helpen, kan ik uiteraard de rest zelf wel afmaken totdat ik het vereiste woorden heb. Ik heb namelijk geen idee hoe ik überhaupt moet beginnen.
Draai allereerst je assen eens om. Cl-alpha grafieken worden altijd getekend met de hoek op de horizontale as.

Weet je wat de lift coëfficiënt is?
  maandag 26 mei 2014 @ 21:51:34 #232
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140403388
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 21:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Iemand hier zei een paar pagina's terug dat de besluiten om het programma van wiskunde B en scheikunde aan te passen van CITO kwamen, ik zelf heb eigenlijk geen idee. Ik nam het dus maar aan als de waarheid, had beter eerst even kunnen googlen ja.

Maar, je snapt mijn punt niet. Ik zie in dat vlakke meetkunde belangrijk is, zeker met dat voorbeeld wat je nu geeft. Maar ik zeg ook dat we blij moeten zijn met iedere verbetering. Het programma is geloof ik inhoudelijk nog nooit zo slecht geweest, dus iedere stap in de goede richting waardeer ik. Je hebt natuurlijk wel gelijk, het mooiste zou zijn als ze vlakke meetkunde op een goede manier in het programma stoppen samen met lineaire algebra, maar het is nu nog niet zo.
Het programma is nog slechter geweest. Zo hoefde je een paar jaar geleden niets meer algebraïsch aan te tonen voor wiskunde B en wordt het nu tenminste weer eens gevraagd op het centrale examen. ;)
Maar ja, het is flink verslechterd in vergelijking met de jaren 80 en in de decennia daarvoor verslechterde het volgens mij ook al.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140404090
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 21:47 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Draai allereerst je assen eens om. Cl-alpha grafieken worden altijd getekend met de hoek op de horizontale as.

Weet je wat de lift coëfficiënt is?
Dit is de opgave waarvoor ik die grafiek moest maken.
Eén waarin je de invalshoek uitzet tegen de CL-waarde (de CL-α kromme) en één waarin je de invalshoek uitzet tegen de CD-waarde (de CD-α kromme).
Hetgeen dat je uitzet tegen iets moet op de verticale as. Zo heb ik het altijd begrepen.

Ik ben er zelf al wel uitgekomen maar ik zie net dat jij Lucht- en ruimtevaarttechniek studeert aan de TU Delft dus zou je misschien even kunnen kijken of mijn antwoord ook klopt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140404167

[ Bericht 100% gewijzigd door jordyqwerty op 26-05-2014 22:02:59 ]
  maandag 26 mei 2014 @ 22:12:44 #235
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140404797
quote:
14s.gif Op zondag 25 mei 2014 23:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Toffe ontwikkelingen weer. 8-)
Dat is weer spannend ja. Die technologie om doorheen het lichaam vermogen te geven aan electronica, dat zou wat zijn als je op die manier ervoor kan zorgen dat je niet na 10 jaar iemand moet opereren om simpelweg een batterijtje van de pacemaker te vervangen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140407839
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:30 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb morgen vier uur practicum blegh.
Wow, wel vier hele uren. meid toch.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_140409641
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wow, wel vier hele uren. meid toch.
Ik vind vier uur practicum nog best veel hoor :')
pi_140410151
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 22:01 schreef GeenInspiratie. het volgende:

[..]

Eén waarin je de invalshoek uitzet tegen de CL-waarde (de CL-α kromme) en één waarin je de invalshoek uitzet tegen de CD-waarde (de CD-α kromme).
Hetgeen dat je uitzet tegen iets moet op de verticale as. Zo heb ik het altijd begrepen.

Ik ben er zelf al wel uitgekomen maar ik zie net dat jij Lucht- en ruimtevaarttechniek studeert aan de TU Delft dus zou je misschien even kunnen kijken of mijn antwoord ook klopt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de variabele die je veranderd in het experiment wordt doorgaans op de x-as gezet. als ik kijk naar het verhaal in de spoilertag dan is dit duidelijk de invalshoek
pi_140410779
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Wat.

Ik draai(de) vaak zat 3-6 weken practica: 9-5 labwerk en 's avonds uitwerken/voorbereiden.

Maar ik heb vandaag mijn laatste practicumdag gehad van m'n bachelor *O*
Nu alleen nog uitwerken en inleveren voor morgenochtend 9 uur en woendag tentamen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140414951
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:30 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Lol, wat een grap.
pi_140414954
quote:
9s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:51 schreef yosander het volgende:

[..]

Wat.

Ik draai(de) vaak zat 3-6 weken practica: 9-5 labwerk en 's avonds uitwerken/voorbereiden.

Maar ik heb vandaag mijn laatste practicumdag gehad van m'n bachelor *O*
Nu alleen nog uitwerken en inleveren voor morgenochtend 9 uur en woendag tentamen :')
Nice.
pi_140414966
Vandaag trouwens ook practicum. Het heet Buffers, ik denk dat het saai gaat worden. :')
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:33:25 #243
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_140417824
quote:

[..]

SPOILER
Mag ik vragen waar je het precies voor nodig hebt ?
  dinsdag 27 mei 2014 @ 10:41:25 #244
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_140418018
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:06 schreef Rezania het volgende:
Vandaag trouwens ook practicum. Het heet Buffers, ik denk dat het saai gaat worden. :')
Prepareer een 10 mM fosfaatbuffer en dat dan voor 10 verschillende buffers? :Y)
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_140425762
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 23:39 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

de variabele die je veranderd in het experiment wordt doorgaans op de x-as gezet. als ik kijk naar het verhaal in de spoilertag dan is dit duidelijk de invalshoek
Dat leek mij ook het meest logische.
Ik heb het alleen altijd zo verteld gekregen maar heb voor de zekerheid toch maar even op Google gekeken. Daar stond dat het dan zo moest worden getekend.
Ik vond het zelf ook al apart hoor.
pi_140425847
quote:

[..]

SPOILER
Tja, je kunt er ook vijf pagina's aan wijden, maar ik weet niet hoeveel kennis jij ervan hebt. Zoals MrStalin al vroeg, waar heb je het voor nodig?
pi_140425848
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef MrStalin het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je het precies voor nodig hebt ?
Het is voor mijn toekomstige opleiding. Ik heb daar huiswerk voor gekregen.
De rest ging me allemaal goed af maar met deze vraag had ik toch wat meer moeite dan verwacht. Ik heb het dan op school ook nooit over vliegtuigen of iets in de richting gehad.
Voor de zekerheid toch even vragen of ik het zo ongeveer toch in de juiste hoek heb gekregen.
pi_140426065
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 14:16 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Tja, je kunt er ook vijf pagina's aan wijden, maar ik weet niet hoeveel kennis jij ervan hebt. Zoals MrStalin al vroeg, waar heb je het voor nodig?
Ik snap het principe er achter wel maar mijn kennis op dit gebied is niet heel denderend. Dit komt ook doordat ik op de middelbare school nooit iets heb gehad over vliegtuigen of iets dat in die richting komt.
Het is een huiswerkopdracht, die ik heb gekregen van mijn toekomstige opleiding. Ik had niet echt de behoefte om iets op te sturen dat helemaal nergens op slaat en helemaal fout is dus daarom toch maar even vragen. :P
pi_140428384
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 10:41 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Prepareer een 10 mM fosfaatbuffer en dat dan voor 10 verschillende buffers? :Y)
We hoefden gelukkig maar drie buffers te maken, een fosfaatbuffer, een azijnzuurbuffer en een Trisbuffer. Daarvan dan ook nog 10 keer verdunningen van maken. En ten slotte een beetje klooien met indicatoren, dat was wel leuk. :P
pi_140428393
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:05 schreef Rezania het volgende:

[..]

Lol, wat een grap.
Waarom zo hatelijk? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')