tnx voor de tip, de buit is binnenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jillz zit deze week in de jackpot bij AH
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef Cantare het volgende:
[..]
tnx voor de tip, de buit is binnen![]()
Fazz, wat mooiJammer dat het na zo'n vlotte start zo moeizaam ging, maar wat een prachtknul heb je eraan overgehouden!
Leuk Chanty!
Kwak en hormonen, goed bezig![]()
voor Ikina
SPOILER: zeikverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 17-05-2014 19:55:45 ]Kwak
dat valt akelig tegen met een rollerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je kan toch wel netjes nagellakken na al dat oefenen?
ik zal nog even doorzoeken. J.an T.igges heb ik idd. gemaild. De privésessies zijn niet gebonden, maar wel veel duurder dan een groepscursus. Ben alweer afgekoeld inmiddelsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:14 schreef mignonne het volgende:
Kwak cursussen zoals samen bevallen worden soms ook aan huis gegeven door leidsters dus wellicht even een belletje aan wagen? En haptonomie is niet gebonden aan een datum toch?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:52 schreef Chanty het volgende:
Oh fazz wat liefEn toch fijn dat je bevalling zo vlot ging ondanks vacuumpomp.
Plankje hangt dus ik kan eindelijk de muurschildering showen![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak, leuk die proefjes! Hebben jullie echt al een duidelijke stijl, of is het van alles wat?
Verder niet bijgelezen en ik moet maar eens naar bed!
hm, veel met dieren (vriend is geobioloog, er is zelfs eentje met dino's bijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:50 schreef Fee-nix het volgende:
Fazz wat een prachtig jongetje!! Sterkte met je herstel, hoop dat je je snel niet meer zo slapjes voelt!
En waarom blijft het nou zo onwerkelijk dat ik ook weer een heus kindje aan het afbakken ben?![]()
Chanty, superlieve muurschildering!
En ik had nog niet gereageerd op je mislukte draaipoging. Maar echt flink balen! En zo'n moeilijke keuze waar je voor staat... Ik hoop dat je binnenkort met een goed gevoel die keuze kunt maken!
Kwak, leuk die proefjes! Hebben jullie echt al een duidelijke stijl, of is het van alles wat?
Verder niet bijgelezen en ik moet maar eens naar bed!
Welk deel bedoel je hiermee precies? Echt het deel dat ze achter de vader aan gaan om te zorgen voor minder bijstand? (Walgelijke manier overigens maar toch)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:49 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik zag overigens dit. Wat mij zou kunnen aangaan, wat vinden jullie hiervan?http://www.dejongmoons.nl(...)ij-biologische-vader
40 weken! Hou je het wel een beetje uit met dit weer?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:15 schreef Kursor het volgende:
40 weken meld!
Wel heel veel/lang harde buiken, maar geen bijzonderheden opgemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |