abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140054692
Ik heb me van tevoren niet echt ingelezen :@ maar ik kreeg van de kraamhulp het boekje 'uit volle borst' mee en heb daar wel wat van opgestoken. Ook heeft de kraam me in de kraamweek heel erg goed begeleid met borstvoeding geven. En daarna is het eigenlijk helemaal vanzelf gegaan. Ik ga ik m'n handjes knijpen als het deze keer weer zo soepel gaat, want helemaal vanzelfsprekend is het niet.

Ohja, en laat je niet ontmoedigen door de eerste paar dagen; die doen namelijk pijn. Je tepels zijn helemaal niet gewend om op die manier gebruikt te worden, ik had na dag 1 dat ik echt door de grond kon zakken van de pijn. Na een aantal dagen waren m'n tepels gewend en ging het wel goed.
Medela tepelzalf was erg fijn, dat verzachte wel wat. En melk op je tepels smeren en aan de lucht laten opdrogen, er zitten stoffen in je melk die ervoor kunnen zorgen dat wondjes sneller helen.
Toen peuter (toen nog baby natuurlijk) ontstoken oogjes had kreeg ik ook de tip om er drupjes melk in te doen, dat zou de genezing bevorderen.
Tralalalaaa
pi_140055240
Haha klopt Krijgertje :) Jij ook zeker? :P

Ja de eerste dagen zie ik wel tegen op TAP, ivm de pijn inderdaad. En ik ben al kleinzerig dus dat helpt niet mee :{
Goed idee van die zalf en de melk!
pi_140055336
Ah joh, komt echt goed hoor (als het alleen de pijn is). Het doet ook alleen eventjes pijn bij het aanhappen, maar als alles verder goed loopt etc is het echt een eitje en heel fijn.
Tralalalaaa
pi_140056256
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef Hilmo het volgende:
Haha klopt Krijgertje :) Jij ook zeker? :P

Ja de eerste dagen zie ik wel tegen op TAP, ivm de pijn inderdaad. En ik ben al kleinzerig dus dat helpt niet mee :{
Goed idee van die zalf en de melk!
Ja, haha! :Y
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:20:53 #130
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140057124
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef Hilmo het volgende:
Oke, dat is dan wel een idee, klein pakje daar van te kopen.
En voedingsbh is handig om dat wat aan het eind van de zwangerschap te kopen ivm groeien van de borsten?
Ik heb daar geen problemen mee gehad, omdat ik na de bevalling enkel van de stuwing veel groeidenken toen droeg ik geen bh's maar voedingstops. Toen bh weer aanging paste het prima, maar dat geldt niet voor iedereen. En ik heb wel iets op de groei gekocht :)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_140057203
Ik heb twee goedkope voedingsbh's gekocht na de stuwing en nu net pas een dure (3 mnd). Ik heb nog redelijk wat gewisseld in maat.
pi_140057279
Ik had uiteindelijk een stuk of 5 van die dingen. Die van de Hema vond ik het prettigste. Ik had toch nog weleens een ongelukje snachts, dat m'n congressen de hoeveelheid extra melk niet aankonden en ik dus was doorgelekt :')
Was superfijn om dan heerlijk een droge aan te kunnen doen ;)
Tralalalaaa
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:36:49 #133
73386 Fazz
onderweg
pi_140057559
Dag dames O+ dank voor alle felicitaties O+ en alvast sorry voor deze egopost :@

We zijn gisteren pas thuis gekomen uit het ziekenhuis en nu thuis rustig aan het wennen aan elkaar. F doet het supergoed en met mij gaat het ook redelijk. Korte verslagje zal ik even onder spoiler zetten, en natuurlijk een foto van F om jullie te doen rammelen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve allemaal hier, ik ga hier nog wel spieken maar heb nu zo'n goed tijdverdrijf hier dat er niet zo veel tijd meer overblijft. Heel veel succes allemaal, en LLMs ik hoop dat jullie ook snel kunnen baby knuffelen O+ O+
pi_140057670
Fazzz wat issie mooi! O+

En heftige nasleep van de bevalling. Doe rustig aan. :*
pi_140057713
Fazzo dat klinkt idd als vrij voorspoedig. Fijn dat je het zo goed ervaren hebt! :)

Geniet van je kleintje en de biefstuk! :)
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:52:00 #136
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140058015
Oh fazz wat lief O+ En toch fijn dat je bevalling zo vlot ging ondanks vacuumpomp.

Plankje hangt dus ik kan eindelijk de muurschildering showen O+ O+ O+

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:01:23 #137
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140058344
Fazz O+ wat een knapperd!

Chanty O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_140058457
Wow Fazz! Wat een mooi hummeltje O+
En bizar snel joh, 3 uur na het breken van de vliezen al volledige ontsluiting :o
Had je daarvoor helemaal geen tekenen gehad dat het zou gaan beginnen?

Wel heftig erna, dat je persweeen niet sterk genoeg zijn en dat je placenta niet vanzelf wilde komen.
Maar wow wat een mooi eindproduct heb je gebakken O+

Die van mij rammelt er bijna uit!

Chanty, wat een toffe muurschildering!! Superleuk ook in combi met het plankje!
Tralalalaaa
pi_140058527
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:01 schreef Kimpossible het volgende:
Fazz O+ wat een knapperd!

Chanty O+
+1!

O+
pi_140059119
Fazz, wat een knapperd heb je gebakken!! O+

chanty wat lief zo met siepie bovenop de plank!
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:23:39 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140059239
Wat een toffe baby Fazz O+

Lief kamertje Chanty!

Ik ben een fotostrip aan het maken van onze "start van de grote wisseltruc" middag... :')
Kwak
pi_140059542
Wat een mooierd Fazz O+ gefeliciteerd en hopelijk gaat het herstellen voorspoedig!

En de muurschildering van Chanty vind ik supertof!

Kwak, ben benieuwd naar je fotostrip :) .

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2014 18:36:55 ]
pi_140059636
Ik zat vanmiddag in de tuin te lezen, tussen de mooie bloemen en mama merel die op haar nest zit. De zon scheen door de boom, de kat lag aan m'n voeten, en ik voelde ons meisje trappen. Ik voelde me zo intens gelukkig dat ik moest huilen.

Wat een bijzondere tijd is dit toch O+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2014 18:35:19 ]
  zaterdag 17 mei 2014 @ 18:43:31 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140060006
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zat vanmiddag in de tuin te lezen, tussen de mooie bloemen en mama merel die op haar nest zit. De zon scheen door de boom, de kat lag aan m'n voeten, en ik voelde ons meisje trappen. Ik voelde me zo intens gelukkig dat ik moest huilen.

O+

ik kan niet wachten tot ik hem/haar voel bewegen...

Hier hadden de hormonen onbedwingbare behoefte tot beginnen met de babykamer. We hebben één kast leeggemaakt, daar de inhoud van een andere kast ingedaan, het weggooien van eerstgenoemde kast en het verplaatsen van alle meubels uit de studeerkamer/babykamer naar de achterkamer komt volgende week hoop ik...

er is nog zoveel te doen :( ik wil eigenlijk gewoon weg hier voor het komt, maar ik wil eigenlijk ook niet weer in een ander ziekenhuis bevallen en een nieuwe vk en kraam etc. zoeken... dus verhuisdrang moet maar een half jaartje wachten, en er komt gewoon hier een kamertje

*hormonen*
Kwak
pi_140060694
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Razztwizzle het volgende:

O+ heerlijk idd! zo stond ik vandaag op de metro te wachten en toen stonden er 2 bejaarden al het leed van de afdeling te bespreken, en ik kon alleen maar lachen omdat ik geschopt werd...

Kwak, herkenbaar hoor, Ik wil liever vandaag dan morgen een ander huis, maar t idee dat ik dan alles om moet gooien, en t verven enz aan anderen moet overlaten maakt dat ik niet serieus ermee bezig ben... komt na de bevalling wel.
S. 2014
J. 2016
pi_140060865
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 09:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

Waarom is dat :') ?

in 0,0 bier zit geen alcohol en om die reden kun je het prima drinken. In alcoholvrij bier zit vaak nog tot 0,5% alcohol maar in 0,0 dus niet.

Ik spreek toch wel met enige regelmaat zwangeren die er best van balen dat ze niet met warm weer een lekker koud biertje mogen, of dat ze bij een diner toch wel graag een wijntje zouden willen.
Alcoholgebruik tijdens de zwangerschap is absoluut af te raden, maar 0,0 is dus geen alcohol.
dit
Born to Lose, but Built to Win.
pi_140061912
Fazz
Heftig zeg!
:* wat een liefje is F

Lekker genieten razz!

Chanty O+ mooie muurschildering

Kwakz0r goed begin!
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:36:23 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140062175
oh, Razz, echt een strip lukte niet :') ik kon geen goed linkje vinden :( dus ik heb de komische "vriend met stapel zooi" foto's en "omgevallen stapel"/"poes bemoeit zich ermee"/poeh wat is het warm" foto's er nu maar uitgelaten ;)
Kwak
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:40:54 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_140062451
Aww fazz, wat is ie mooi O+

En veel babykamerkluspraktijken! Ik heb roze nagelriemen :')
disclaimer
  zaterdag 17 mei 2014 @ 19:41:23 #150
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140062475
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Aww fazz, wat is ie mooi O+

En veel babykamerkluspraktijken! Ik heb roze nagelriemen :')
je kan toch wel netjes nagellakken na al dat oefenen? :+
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')