Ja, haha!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef Hilmo het volgende:
Haha klopt KrijgertjeJij ook zeker?
![]()
Ja de eerste dagen zie ik wel tegen op TAP, ivm de pijn inderdaad. En ik ben al kleinzerig dus dat helpt niet mee![]()
Goed idee van die zalf en de melk!
Ik heb daar geen problemen mee gehad, omdat ik na de bevalling enkel van de stuwing veel groeidenken toen droeg ik geen bh's maar voedingstops. Toen bh weer aanging paste het prima, maar dat geldt niet voor iedereen. En ik heb wel iets op de groei gekochtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:39 schreef Hilmo het volgende:
Oke, dat is dan wel een idee, klein pakje daar van te kopen.
En voedingsbh is handig om dat wat aan het eind van de zwangerschap te kopen ivm groeien van de borsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve allemaal hier, ik ga hier nog wel spieken maar heb nu zo'n goed tijdverdrijf hier dat er niet zo veel tijd meer overblijft. Heel veel succes allemaal, en LLMs ik hoop dat jullie ook snel kunnen baby knuffelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zat vanmiddag in de tuin te lezen, tussen de mooie bloemen en mama merel die op haar nest zit. De zon scheen door de boom, de kat lag aan m'n voeten, en ik voelde ons meisje trappen. Ik voelde me zo intens gelukkig dat ik moest huilen.
Wat een bijzondere tijd is dit toch.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zat vanmiddag in de tuin te lezen, tussen de mooie bloemen en mama merel die op haar nest zit. De zon scheen door de boom, de kat lag aan m'n voeten, en ik voelde ons meisje trappen. Ik voelde me zo intens gelukkig dat ik moest huilen.
Wat een bijzondere tijd is dit toch.
ditquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom is dat?
in 0,0 bier zit geen alcohol en om die reden kun je het prima drinken. In alcoholvrij bier zit vaak nog tot 0,5% alcohol maar in 0,0 dus niet.
Ik spreek toch wel met enige regelmaat zwangeren die er best van balen dat ze niet met warm weer een lekker koud biertje mogen, of dat ze bij een diner toch wel graag een wijntje zouden willen.
Alcoholgebruik tijdens de zwangerschap is absoluut af te raden, maar 0,0 is dus geen alcohol.
je kan toch wel netjes nagellakken na al dat oefenen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Aww fazz, wat is ie mooi
En veel babykamerkluspraktijken! Ik heb roze nagelriemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |