SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verderGroot fan van User Wotte
De kou viel mee... Lekker zonnen in de luwte en het water was verwarmd..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja was het niet koud E_O?
He lekker, weekend! En nog mooi weer ook!
Ohhh ik dacht dat je gewoon ergens het water in dook. Verwarmd, dat is luxe zeg. Maar wel lekker zwemmen. Ga dat binnenkort ook weer eens doen. In zeequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De kou viel mee... Lekker zonnen in de luwte en het water was verwarmd..
Ben verbrand
Er is niks lekkerder dan zwemmen in zeequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat je gewoon ergens het water in dook. Verwarmd, dat is luxe zeg. Maar wel lekker zwemmen. Ga dat binnenkort ook weer eens doen. In zee
Nou ja, het is ook weer geen Longcat (een plaatje van zo'n 100 pixels breed en 50.000 pixels langquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:09 schreef essnhills het volgende:
Hihi, ik klikte net voor de lol op het gedichtje in de spoiler. Wat is het ook een lang ding hè?
Was werken en hardlopen dus neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Scrummie! Je kijkt toch wel naar de topshow he? Het is hilarisch
Nee dat nou ook weer niet neequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook weer geen Longcat (een plaatje van zo'n 100 pixels breed en 50.000 pixels lang)
Ja Bossie en echt het is een topshow. Heb zó gelachen!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was werken en hardlopen dus nee. Maar, mp4 zal zo wel komen en dan gaat het los! Een groene vriend, en verstand op 0, en lachen gieren brullen maar! Wie is er gast? Bossie?
Het is echt een mooi gedicht Essquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet nee
Het duurde wel lang om het allemaal aan elkaar te schrijven
Ben benieuwd dus!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja Bossie en echt het is een topshow. Heb zó gelachen!
De bus van Lowie. Meer zeg ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben benieuwd dus!. Heerlijk, vrijdagavondjes met topshow.
quote:
Echt niet! Nouja, VI kijken, samen met jou op de bank. Dat zou het nog beter maken natuurlijk, schoonheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bus van Lowie. Meer zeg ik niet![]()
Ja geen beter begin van het weekend Scrum
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet! Nouja, VI kijken, samen met jou op de bank. Dat zou het nog beter maken natuurlijk, schoonheid
Ja jij ging na een tijdje rijmen opeens slapenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, er zitten ook een paar strofen van mij bij. Was ik bijna vergeten.
Partypooper hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij ging na een tijdje rijmen opeens slapen
Ja echtquote:
Nee, waardeloos mensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Je kunt niet bouwen op die Lavenderr
Enjoy schattiequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:01 schreef Scrummie het volgende:
MP4 is er, dus ik niet meer. Fijne avond en slaap lekker alvast!
Preciesquote:
Slijmbalquote:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
Luitjes, ik ben bekaf. Willen jullie me excuseren?
Tot morgen
Dankjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dankjewel Ess.
Jij ook voor straks
Phone Rulequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah dankjewel Ess.
Jij ook voor straks
Goed gedaan! Powerwomen ftwquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:42 schreef theguyver het volgende:
http://www.rtvoost.nl/spo(...)x?nid=190022&cat=313
goedzo dames![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moge lavje, geniet lekker van het goeie weer ga ik ook doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed gedaan! Powerwomen ftw
Goedemorgen!drinken in de tuin
![]()
misschien rare vraag maar hoezo heb jij er baat bijquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:52 schreef El_Matador het volgende:
@ TT: Inderdaad; stem anti-EU: Artikel50 of PvdD!
Ik geef om het continent waar ik bijna 33 jaar gewoond heb, waarvan bijna 30 in Nederland...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
misschien rare vraag maar hoezo heb jij er baat bij
Goed smeren Saraquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:03 schreef sararaats het volgende:
wow wat een heerlijk weertje. ik ga niet te lang in de zon liggen (scampi-gevaar)
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geef om het continent waar ik bijna 33 jaar gewoond heb, waarvan bijna 30 in Nederland...
pc mee naar buitenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
goed gesmeerd, afwisselend zon en pc
Kijk jij ook naar Utopia Sara?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
met mijn laptop geen internetverbinding
Weet niet of ze in België SBS6 kunnen ontvangen.quote:
Bizar ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
nog nooit zo'n vreemde gezien
Ik bedoel eigenlijk de streams. Ik zit nu te kijken naar het worstel'gala'. Ruud, een van de bewoners die gisteren een andere bewoner een kopstoot heeft gegeven heeft nu van zo'n opgepompte zelf een poffertje gekregenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Weet niet of ze in België SBS6 kunnen ontvangen.
Raar he? Zat echt met verbazing te kijken en geloof me, ik heb er een heleboel gezien maar zoiets als deze nog nooit. Ga bijna geloven wat tribalwars vertelde.quote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk de streams. Ik zit nu te kijken naar het worstel'gala'. Ruud, een van de bewoners die gisteren een andere bewoner een kopstoot heeft gegeven heeft nu van zo'n opgepompte zelf een poffertje gekregensoms is karma snel
mag eerste keer stemmen cool hequote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ben ook heel benieuwd wat er uit de bus komt volgende week.
Ja prima dank je. Zit met vebazing naar dat showworstelen te kijken. Wat zien die gasten er uit zeg.quote:
Hartstikke cool. Ben je er al uit? Niet dat ik het hoef te weten hoor, maar gewoon of je het al weet.quote:
Was het zelfs daar warm? Of door het harde werken?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
hele dag gewerk in airco had jas aangetrokken vanochtend toen ik om 5 uur klaar was ik zweette als een otter
ja conservatives denk ik ook voor lokale verkiezingen (die op zelfde dag zijn)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke cool. Ben je er al uit? Niet dat ik het hoef te weten hoor, maar gewoon of je het al weet.
Ik denk dat er veel proteststemmen komen.
dat laatste maar toen ik naar buiten liep om 5 uur mama miaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het zelfs daar warm? Of door het harde werken?
En hij moet straks nog een keer . En hij heeft al aangekondigd dat hij die Kenzo wel even gaat pakken . Ja, vastquote:
Die wordt een menselijk tapijt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hij moet straks nog een keer . En hij heeft al aangekondigd dat hij die Kenzo wel even gaat pakken . Ja, vast
Dan valt die warmte in één keer op je he? Dan weet je niet hoe snel je je jas uit moet trekken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat laatste maar toen ik naar buiten liep om 5 uur mama mia
was nog met bus ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan valt die warmte in één keer op je he? Dan weet je niet hoe snel je je jas uit moet trekken.
En die Kenzo zei tegen de vriendin van Ruud, Billy, dat ze een vlooienband om moest. Nou, als dat niet motiveert om er vol in te gaan weet ik het ook niet meerquote:
Nee. Geen SBS6.quote:
Jij bent natuurlijk rozig van de zeelucht. Truste Saraquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee. Geen SBS6.
Slaapwel want ik ben moe.![]()
![]()
Ik moet by the way 25 mei gaan stemmen -----> stemplicht
foto's vanaf dak gestuurd meid, het was echt heerlijk weer vandaag hoop dat iedereen er heerlijk van genoten heeft hierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk rozig van de zeelucht. Truste Sara
Heb je mijn foto van de chemtrail gezien Guyvie? Apart he? Heb jij ooit zoiets gezien?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
foto's vanaf dak gestuurd meid, het was echt heerlijk weer vandaag hoop dat iedereen er heerlijk van genoten heeft hier
Ja zag er wel heel appart uit, grappige was met die vergelijking met foto van 8 jaar terug chemtrails topic.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je mijn foto van de chemtrail gezien Guyvie? Apart he? Heb jij ooit zoiets gezien?
Ja, heerlijke dag gehad, ben al beetje bijgekleurd.
Ja, maar toch blijft het een raadsel waarom deze trail zo anders is dan alle andere trails.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja zag er wel heel appart uit, grappige was met die vergelijking met foto van 8 jaar terug chemtrails topic.
En ja bijkleuren, mijn kop is verbrand![]()
![]()
eerder van de Wuustwezelse lucht hihi. ik vertrek vandaag. jippiequote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk rozig van de zeelucht. Truste Sara
Goeiemorgen Dot nog ffquote:Op zondag 18 mei 2014 08:06 schreef Dotteke het volgende:
Morguh people, het zonnetje schijnt dus hoppa opstaan allemaal
quote:
Soort Blaadjes-streamlock?quote:Op zondag 18 mei 2014 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]Slaap ze, Blaadjes was net in Utopia, een hele stream vol met blaadjes
de steikemerd
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan helaas Saraquote:Op zondag 18 mei 2014 08:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
eerder van de Wuustwezelse lucht hihi. ik vertrek vandaag. jippie
Ja zoietsquote:Op zondag 18 mei 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soort Blaadjes-streamlock?
Heftige avond gisteren he
Over die vlooienband zeker. Haha ja dat was grappig. Wat was ze pissed. Ik vond het geweldig dat Ruud een koekie kreeg. Van eigen deegquote:Op zondag 18 mei 2014 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets
Ja \heftig, maar ook zo nep.
Maar je zal maar als 'worstelaar' verkeerd springen ppffff
Het mooiste vond ik die opmerking van Kenzo over Billy tegen Ruud, lag helemaal dubbel hier
Ja was ook geweldig, jammer dat het daar bij bleefquote:Op zondag 18 mei 2014 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over die vlooienband zeker. Haha ja dat was grappig. Wat was ze pissed. Ik vond het geweldig dat Ruud een koekie kreeg. Van eigen deeg
Ik had zo gehoopt dat hij nog een keer moest. Helaas.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was ook geweldig, jammer dat het daar bij bleef
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat hij nog een keer moest. Helaas.
nee, ik ben nu in Blankenberge. het is prachtweer!!!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan helaas Sara
Top Sara. Geniet er vanquote:Op zondag 18 mei 2014 12:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, ik ben nu in Blankenberge. het is prachtweer!!!
hey Tjacka, moet jij niet BBknoeien?quote:
Zo'n heerlijk weekend gehad. Zon, terras, wijntje, zon, uitslapen. Heerlijk. Vakantiegevoelquote:Op zondag 18 mei 2014 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Druk, heerlijk warm, totaal niet uitgerust, maar morgen weer aan het werk
Bij jou?
mwa te koud voorquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey Tjacka, moet jij niet BBknoeien?
Ik steek dat ding over half uurtje in de hens
Dan al vakantie?quote:Op zondag 18 mei 2014 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk weekend gehad. Zon, terras, wijntje, zon, uitslapen. Heerlijk. Vakantiegevoel![]()
Ja, morgen mogen we weer he. Oh well, nog twee weekjes en dan vakantie
Klein weekje naar Ibizaquote:Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan al vakantie?Ga je ergens heen of?
beetje zuipen beetje snuivenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil jullie meenemen. Wat zouden we een lol hebben
Lekker etenquote:
trance is wel baas, moet ik altijd aan zyzz denkenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker eten![]()
Lekker dansen.
Ben niet zo gek op trance, maar als ik daar ben pruim ik het wel.
En dan 's nachts naar de Space![]()
![]()
Wie is dat?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trance is wel baas, moet ik altijd aan zyzz denken
wanneer ga je snuivenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trance is wel baas, moet ik altijd aan zyzz denken
Ik krijg er vaak zin in zoetigheid van. En soms ook lachen ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Tjacka het volgende:
gisteren nog jointje gerookt
had zieke lachkick
een bodybuilder en hij postte altijd grappige dingen op internet en zat op zelfde internetforum als ikquote:
had Jillzquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg er vaak zin in zoetigheid van. En soms ook lachen ja.
Oh dat is ergquote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een bodybuilder en hij postte altijd grappige dingen op internet en zat op zelfde internetforum als ik
[ afbeelding ]
en hij maakte altijd grappige dingen en motiveerde mensen om te gaan sporten en leuk leven te maken
en hij luisterde vaak trance en hij was echt heel bekend aan het worden
maar hij is helaas overleden
Wat een knappe vent was het.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt zielig ja hij had aangeboren hartafwijking
lolliesquote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kun je wel doorgaan met snoepen he? Marsjes en zo.
Ik ga 1 juni, dat is op zondag dus ik mis VI op maandag. Maar goed, het is niet anders. Lees wel terug.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk!. Zon, zee, strand, feesten. Prima zeg ik.
of dat kan ookquote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hoeren neuken nooit meer werken
de een werkt, de ander blijft liever thuis
he bahquote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt zielig ja hij had aangeboren hartafwijking
Dankjewel Guyvie, zo'n zin inquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
ga je weer ja![]()
het is je gegund meid, lekker relaxen
mja, merk al ben niet zo'n feestbeest meer als jaar geleden.quote:
Het is echt niet alleen maar een feesteiland hoor.Naast het hotel ligt een prachtig natuurgebied waar je kunt verdwalen zo groot. En het strand is zo mooi en schoon. Ook een bezoek aan de 'Oude Stad' met de prachtige kerk is aan te raden.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
mja, merk al ben niet zo'n feestbeest meer als jaar geleden.
Ik hoed het op ierland dit jaar
Minder als je denkt, want in Nederland kan je gewoon de rechtsaat er tegen aanklagen, en leuke smak geld mee krijgen ALS je wint,.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef El_Matador het volgende:
Voor als we het alweer vergeten waren, die "typisch VSAmerikaanse" intimidatiepolitiek (vasthouden zonder proces, invallen in huizen, privacyschending) tegen andersdenkenden vindt ook in Nederland plaats...
Ah oke dat wist ik niet, sorry dat soort dingen heb ik in mijn kop als ik aan ibiza denk, ik ging voerger altijd naar Lloret de Marquote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt niet alleen maar een feesteiland hoor.Naast het hotel ligt een prachtig natuurgebied waar je kunt verdwalen zo groot. En het strand is zo mooi en schoon. Ook een bezoek aan de 'Oude Stad' met de prachtige kerk is aan te raden.
jupquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het Tjacka, snipverkouden las ik?
Jaja, achteraf, altijd makkelijk in Nederland.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Minder als je denkt, want in Nederland kan je gewoon de rechtsaat er tegen aanklagen, en leuke smak geld mee krijgen ALS je wint,.
Als je Wilders graag doodgeschoten wil hebben, moet je dat gewoon zeggen natuurlijk. Ik neem aan dat mocht het nodig zijn, de MP genoeg beveiliging krijgt.quote:Wat ik wel te zot voor woorden vind is dat een Fractie leider een groter cordon kwa politie mee krijgt als de minister president, puur omdat hij "BANG "is, propaganda kuch! Kuch!
We hebben beeld.quote:ik ging voerger altijd naar Lloret de Mar
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaja, achteraf, altijd makkelijk in Nederland.
Wat zou jij ervan vinden als je kleine ineens 10 bewapende mannen in huis ziet, de boel doorzoekend, omdat papa iets heeft gezegd wat anderen niet leuk vinden...
[..]
Als je Wilders graag doodgeschoten wil hebben, moet je dat gewoon zeggen natuurlijk. Ik neem aan dat mocht het nodig zijn, de MP genoeg beveiliging krijgt.
[..]
We hebben beeld.
Geen idee! Ik gok op Kraaij. Weet niet zekerquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga 1 juni, dat is op zondag dus ik mis VI op maandag. Maar goed, het is niet anders. Lees wel terug.
Morgen weer Scrumweet jij al wie er aanschuift?
En ga je het boek van Kieft kopen? Hij heeft eigenlijk in dat interview in de Telegraaf alles al gezegd.
Ow simpel, koffie / thee jongens, koekje er bij, ga zitten. zet ik ff water op en zet ik koffie, wie wil thee.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaja, achteraf, altijd makkelijk in Nederland.
Wat zou jij ervan vinden als je kleine ineens 10 bewapende mannen in huis ziet, de boel doorzoekend, omdat papa iets heeft gezegd wat anderen niet leuk vinden...
[..]
Als je Wilders graag doodgeschoten wil hebben, moet je dat gewoon zeggen natuurlijk. Ik neem aan dat mocht het nodig zijn, de MP genoeg beveiliging krijgt.
[..]
We hebben beeld.
Beetje overdreven hoor, maar goed, jouw mening.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow simpel, koffie / thee jongens, koekje er bij, ga zitten. zet ik ff water op en zet ik koffie, wie wil thee.
Vertel wat is loos, en dan gooien we het andersom, en als ik mee moet ga ik alles bekennen, ik blijf wel ff zitten op burwau ik gooi alles los dat gummetje wat ik gejat heb op school en dat ik ooit een stickertje voor korting ergens op heb geplakt, ik vertel hun alles dat ze me geen 3e dag WILLEN verlengen, en als ik weg moet omdat ik graag wil blijven, nodig ik ze allemaal nog een uit voor de volgende keer.
Wilders gebruikt zijn invloed om juist iedereen bang te maken, zoals ze dat ook in de VS doen, wilders geeft aan dat het een schijtert is dat hoort in zijn propaganda, zo word de bevolking ook zo. van jah verrek het zijn inderdaad de moslims alleen maar de moslims dat komt grotendeels om dat wij westerlingen ze maar de hele dag lopen te jennen, 15 jaar geleden was het niet zo erg als nu.
we hebben het er zelf zo naar gemaakt, in het verleden waren we een geweldige multiculturele samenleving, maar nu is het gewoon zondebok zoeken,
leuke satire tussendoor van onze zuiderburen
wat bedoel je met we hebben beeld, het was dat mijn vrienden er heen wouden, ik had 10 x liever naar rome of parijs londen of andere cultuur gesnoven ipv 5 dagen zuipen, dat kon ik thuis ook.
Gezond!quote:Op maandag 19 mei 2014 09:41 schreef sararaats het volgende:
goedemorgen. ik kom van de markt en veel fruit gekocht
Overdrijven is een vak appart en ik ben directeurquote:Op maandag 19 mei 2014 09:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje overdreven hoor, maar goed, jouw mening.
dus straks een heerlijke fruitsla. vanmiddag naar Oostende met de Kusttram, ik rijd toch gratis.quote:
7 bakkies, goed idee Scrumquote:Op maandag 19 mei 2014 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemaandagmorgen! Of nouja, goed. Maandagmorgen dus.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoi blaadjes, dat is lang geleden, je laat ons beetje in de steek hierquote:
Ja he? Valt me wel op dat BNW gewoon doorgaat ook als ik er niet benquote:Op maandag 19 mei 2014 12:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi blaadjes, dat is lang geleden, je laat ons beetje in de steek hier
dat wil dus niet zeggen dat we je niet missen hèquote:Op maandag 19 mei 2014 12:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he? Valt me wel op dat BNW gewoon doorgaat ook als ik er niet ben
Wéér? Damn, is die eerste zwangerschap helemaal aan me voorbij gegaanquote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat je bent toch niet wéér zwanger he?
Gewoon doorgetrokken. Tis zondequote:Op maandag 19 mei 2014 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wéér? Damn, is die eerste zwangerschap helemaal aan me voorbij gegaan
Heerlijk he? Ben je nu vrij dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja sorry zal me inhouden.
Wel genieten he dit weer....damn.
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat wil dus niet zeggen dat we je niet missen hè
Nee heb nachtdienst(what else is new?quote:
Wat sommigen aan smoesjes kunnen bedenken is echt ongelofelijk iddquote:Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee heb nachtdienst(what else is new?)
Maar heb net 2 Duveltjes gehaald dus zometeen even lekker stukje fietsen. Mooi plekje zoeken ergens op de dijk aan het Grevelingenmeer.
Muziekje erbij.
Zonder vrienden vandaag want die moeten allemaal werken ofzo. kut smoesjes
Haha ach ja zal de zon wel zijn :pquote:
Ja sorry. Soms ben je lekker bezig met andere dingen. Zeker met al die nachtdiensten lijken er minder uren in een dag te zitten.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]sommige peeps hier blijven te lang weg
Ja echt erg. Ik zei nog: zal ik even met je baas bellen dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat sommigen aan smoesjes kunnen bedenken is echt ongelofelijk idd
Jah nachtiensten zijn best ruk, hopelijk zit het er nu op, het is heerlijk weer.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ach ja zal de zon wel zijn :p
[..]
Ja sorry. Soms ben je lekker bezig met andere dingen. Zeker met al die nachtdiensten lijken er minder uren in een dag te zitten.
Nou was het de afgelopen 2 weken ook erg druk dus veel uren maken....weinig tijd voor andere dingen.
Eigenlijk wil ik elke week nachtdienst. Vanaf nu tot oktober.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jah nachtiensten zijn best ruk, hopelijk zit het er nu op, het is heerlijk weer.
Ow dat is wel nice, meeste bedrijven werken met ploegendiensten en dan word de nachtdienst omgezet naar een veel lager percentage, verotte er vaak aan is dat je zelfde verdiend als een collega'maar dat het zomaar kan zijn dat je een week langer nachtdienst hebt gehad.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik elke week nachtdienst. Vanaf nu tot oktober.
Het is de beste dienst vind ik maar het bedrijf wil het liever niet. Toch ga ik proberen dat voor elkaar te krijgen. Nachtdienst is 200% en je maakt in de zomer tussen de 50 a 60 uur in die dienst.
1+1=2 zou ik zeggen.
Zoek ik in de winter de zon wel op.
Met die toeslagen zijn ze idd aardig aan het kloten. Vooralsnog bij mij niet maar dat kan zo veranderen. Zal deze zomer ook niet gebeuren dus ik wil nog even lekker cashen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow dat is wel nice, meeste bedrijven werken met ploegendiensten en dan word de nachtdienst omgezet naar een veel lager percentage, verotte er vaak aan is dat je zelfde verdiend als een collega'maar dat het zomaar kan zijn dat je een week langer nachtdienst hebt gehad.
btw heb je tips wat ik kan doen aan de haan van mijn buren zijn biologische klok is stuk en gaat pas rond middag uur af, ik had zelf het idee, om deze dan maar te gaan vervangen door atoom klok in zijn reet te drukken, tenzij je andere tips hebt.
Had al gevraagd of ze ze zin hadden in barbeknoeienquote:Op maandag 19 mei 2014 13:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Met die toeslagen zijn ze idd aardig aan het kloten. Vooralsnog bij mij niet maar dat kan zo veranderen. Zal deze zomer ook niet gebeuren dus ik wil nog even lekker cashen.
Wat dat andere betreft....tja das kut dat soort hanen. Vaak kukelekuën ze ook nog niet mooi. Ik zou zeggen in de frituur ermee maar zul je net zien dat ie nog niet smaakt ook.
Plus dat de buren dat niet leuk vinden.
Een dialoog met de buren is ook mogelijk maar dat is niet echt van deze tijd.
Dit komt op mij gewoon over als een zinvol en constructief gesprek!quote:Op maandag 19 mei 2014 13:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had al gevraagd of ze ze zin hadden in barbeknoeien
maar goed dat kwam over als een soort van belediging, daarna, vroeg ik of ze een haspel hadden zodat ik mijn wekker in de reet van beest kon drukken, schijnbaar werd het allemaal niet gewaardeerd en eindigde de discussie in een waterbalon gevecht..
quote:Op maandag 19 mei 2014 13:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dit komt op mij gewoon over als een zinvol en constructief gesprek!
Mooi.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nooit eerder iets van hem gehoord. Vind het wel mooi.
Oh dát is pas lekker werken!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi.
Vannacht was een nacht voor jou op het werk. Heel de nacht hardcore en hard ook::p
lekkere hardloop muziek, alsof je achterna gezeten word door reuz met dat gebonk, zet je het wel op een lopenquote:
Ja, zo af en toe is dat zó lekker. Gewoon kebonk gebonk gebonk en gaanquote:Op maandag 19 mei 2014 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
lekkere hardloop muziek, alsof je achterna gezeten word door reuz met dat gebonk, zet je het wel op een lopen
En? Vind je dat lekker, sauna?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
net sauna gepakt en tafeltje proberen te minderen
#deleef
Ga je ook in zo'n jacquet?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:38 schreef theguyver het volgende:
trusten peeps mogen bruiloft feescht
[ afbeelding ]
Smeren smeren smeren Sara. En aftersun!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:38 schreef sararaats het volgende:
Nog steeds veel zon en m'n neus ziet al tomatigrood.
Grtjs
Waar háál je ze vandaanquote:
Nou, da's wel heel tof van je.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor jou ga ik door roeien en ruiten om dit soort pareltjes te vinden.
Ben weer thuis maatje met wie ik mee was, heeft storings dienst, die werd gebeld.quote:
Dat is dus eerder afgelopen dan geplanned. Maar goed, je was voor dronken thuis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben weer thuis maatje met wie ik mee was, heeft storings dienst, die werd gebeld.
Dus ging ook maar mee.
Ja ik maak het ook niet te laat morgen vroeg vanalles geplanned dan even een kast maken home made, maar daar ben ik wel paar dagen zoet mee na werk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus eerder afgelopen dan geplanned. Maar goed, je was voor dronken thuis.
En het was een goede generale repetitie voor je eigen bruiloft he?
Ik heb slaap maar moet tegen 12 uur nog naar Schiphol, mensen ophalen.
Stom is dat he, dat je normaal gesproken tegen een uur of twaalf naar vebd gaat maar nu je weet dat je er nog uit moet ineens lekker wilt gaan pitten. Begrijp er niks vanquote:
snap het nietquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stom is dat he, dat je normaal gesproken tegen een uur of twaalf naar vebd gaat maar nu je weet dat je er nog uit moet ineens lekker wilt gaan pitten. Begrijp er niks van
Uhm. Ik heb een drukke dag gehad en ben moe en zou eigenlijk graag vroeg naar bed gaan, maar nu kan dat niet.quote:
Wie moet je halrnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhm. Ik heb een drukke dag gehad en ben moe en zou eigenlijk graag vroeg naar bed gaan, maar nu kan dat niet.
Maar zij zouden het voor mij ook doen dus ik haal ze natuurlijk even op
Eerst zouden ze half twaalf aankomen, maar het wordt wat later.quote:
succes tijgerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst zouden ze half twaalf aankomen, maar het wordt wat later.
Zijn schatten dus doe het graag hoor
Trusten Lav, ben er morgen weerrquote:Op woensdag 21 mei 2014 00:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Div! Eindelijk
Truste en morgen terugkomen hoor
Oink oink?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:15 schreef sararaats het volgende:
goeiemoggel iedereen
[ afbeelding ]
zonnige (en onweerkans) groetjes vanuit Blankenberge
Scrummieequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:37 schreef Scrummie het volgende:
De DIV![]()
![]()
![]()
Hoe is ie?
En nee, geen oefenwedstrijdje. Wel interessant maar poe, laatste paar keer dat ik die ging heb ik me zo zitten vervelen dat ik niet meer ga.
Ah lekkerquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Scrummiee
Goed goeddruk de laatste tijd. Hoe is het met jou?
Als Feyenoord hier in de buurt is probeer ik het altijd mee te pakken, en heb nog mooie plaatsen ook. Wat ik zo her en der lees zit ik tussen de feyenoorders
Zeker tofquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah lekker. Ah is zeker wel leuk hoor! Maar niet mijn dingetje
. Sowieso tof om het 'nieuwe' Feyenoord aan het werk te zien.
Hier ook alles oké, ook druk, maar ja, da's altijd
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef Divje het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)wing-louis-van-gaal/
Prachtig
Dit spoorde me aan naar de supermarkt te marcherenquote:
Haha ja, actief zijn word je vrolijk van, fysiek beter, etc etc, wat je zegtquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker tofZal Rutten ook even toezingen haha. En 't is beter om het druk te hebben ipv hele dag rustig thuis te zitten ben ik achter gekomen (
) Conditie gaat omhoog, gewicht gaat omhoog doordat ik meer honger krijg en nog meer positieve punten die ik even ben vergeten
Hoe gaat het hardlopen?
Soms blijft het halverwege een beetje steken . Maar kan het niet komen omdat je meer spieren krijgt Scrum? Dat heb ik ook weleens gelezen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, actief zijn word je vrolijk van, fysiek beter, etc etc, wat je zegt.
Hardlopen gaat prima! Gister weer geweest, zit nu in voorlaatste training week van Evy (:') maar het werkt) en kan nu 5,5km lopen waarbij ik dan 13 minuten hardloop, 2 langzaam, 13 weer hard, dan weer 2 langzaam, en eindig met 8 minuten hard.
Blijf alleen beetje steken qua kilos de laatste weken. Tussenstand: vorig jaar eind juli was ik 129kg, nu 102, maar dat schommelt de laatste weken tussen 102-105. Moet ff bednekne wat ik daar aan ga doen, wil richting 85/90 maar doe het wel heel rustig aan (eet af en toe patatje, doe ook wel andere slechte dingen enzo).
Ook dat zal er misschien mee te maken hebben jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms blijft het halverwege een beetje steken . Maar kan het niet komen omdat je meer spieren krijgt Scrum? Dat heb ik ook weleens gelezen.
Je bent goed bezig. Ik probeer ook wel elke week een rondje Bos te maken maar soms komt het er niet van. Ben ik lui in het weekend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat zal er misschien mee te maken hebben ja. Daarom, wacht nog geduldig af of het weer gaat zakken binnenkort, anders maar weer even finetunen wat eten betreft enzo. Beweging krijg ik nu wel voldoende in elk geval!
Alle beweging is goed, mensen kunnen een voorbeeld aan jou nemen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent goed bezig. Ik probeer ook wel elke week een rondje Bos te maken maar soms komt het er niet van. Ben ik lui in het weekend.
Sta wel elke ochtend op de steps en zit ook regelmatig op de hometrainer.En niet alleen zitten hepoosje op de zwaarste stand
Ik heb wel veel mazzel dat ik 'slanke'genen heb meegekregen. Dat helpt wel. Ben al jaren hetzelfde gewicht, tussen de 55 en 57kg en kan eten wat ik wil.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alle beweging is goed, mensen kunnen een voorbeeld aan jou nemen!
Ah dat is heerlijk ja, sommige mensen hebben dat :-). Ik heb het tegenovergestelde, heel de familie is nouja, wat dikkig. En dan nog 95% eigen schuld, gezien mijn eetpatroon de laatste jaren enzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel veel mazzel dat ik 'slanke'genen heb meegekregen. Dat helpt wel. Ben al jaren hetzelfde gewicht, tussen de 55 en 57kg en kan eten wat ik wil.
Ben echt helemaal opquote:
Is ook weleens fijn. En soms echt nodig om je weer een beetje op te laden .quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben echt helemaal opvanaaf maar ff lekker bank hangen niks doen..
Voor mij hetzelfde, maar dan rond de 70 kg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel veel mazzel dat ik 'slanke'genen heb meegekregen. Dat helpt wel. Ben al jaren hetzelfde gewicht, tussen de 55 en 57kg en kan eten wat ik wil.
Fijn is dat he?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde, maar dan rond de 70 kg.
Arme boom.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ff afreageren
anders wordt mijn boom weer de dupe en die is al half kaalgeschopt.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn is dat he?
Wel oneerlijk verdeeld trouwens dat sommigen zoveel moeite hebben en alleen al met kijken naar een hamburger aankomen.
Voor mij exact hetzelfde, maar dan rond de 92 kg.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde, maar dan rond de 70 kg.
Dan ben jij vast 1.90 ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Voor mij exact hetzelfde, maar dan rond de 92 kg.
Slanke genenquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb jij ook slanke genen Div. Maar er moet wel wat bij hoor. Gewoon stug doorgaan met hoe je nu bezig bent dan lukt het vast.quote:
Ben wel tevreden met m'n gewicht hoor..quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb jij ook slanke genen Div. Maar er moet wel wat bij hoor. Gewoon stug doorgaan met hoe je nu bezig bent dan lukt het vast.
Hoe gaat het verder, ben je happy?
Ben zo blij voor je. En je vriendin mag blij zijn met jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben wel tevreden met m'n gewicht hoor..de laatste weken vlogen de kilo's me om de oren
Vet-percentage ligt nu op 10%, dus toch iets minder/meer naar de sportschool gaan
Ben happy jageniet van het leven en de drukte. Komt vooral door m'n lieve drukke vriendin
Wat ben ik blij om uit dat sociale isolement te zijn![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben zo blij voor je. En je vriendin mag blij zijn met jou
Goed hoor Div. Dankjewelquote:
Oeh fijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed hoor Div. DankjewelVolgende week zondag fijn op vakantie en ben er aan toe ook. Ben moe dus een weekje weg zal me goed doen.
Echt nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:30 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Neeeeeeee niet Ibiza. Dat is zo kut
Sowieso dat geloof ik graag. Ik heb veel verhalen gehoord, foto's gezien. Maar ze hebben het helemaal verpest daar nuquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet
Je moet even door al dat gefeest heenprikken en dan zie je hoe mooi het eiland is. Echt.
Ah nee. Mooie wezens zijn hetquote:
Nee hoor helemaal niet. Bijv het hotel waar ik zit, rechts daarvan begint een groot natuurgebied. Zo mooi!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:35 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Sowieso dat geloof ik graag. Ik heb veel verhalen gehoord, foto's gezien. Maar ze hebben het helemaal verpest daar nu
Moest lachenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah nee. Mooie wezens zijn hetJe moet ze soms alleen niet willen begrijpen, dan is de reis richting verdoemenis ingezet.
Ach als je toch naar Spanje gaat ga dan hierheen. Hier was ik bij. Van wat ik heb begrepen was Ibiza net zo 20 jaar geleden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Bijv het hotel waar ik zit, rechts daarvan begint een groot natuurgebied. Zo mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |