SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
hij zei niet dat ik oud wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende: [..] Ach wat weet zo'n fysio nou helemaal. Als je 65 bent, dan ben je oud.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil je wel verzorgen hoor JB.zo lag ik er wel ongeveer bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met m'n hoofd/haar in n modderpoel
compact en kleverig.
och armequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo lag ik er wel ongeveer bijmet m'n hoofd/haar in n modderpoel
Ik ben geen stuk vlees!quote:
Maar.. ik ben ongeschoren..quote:
Nee, maar wel een naakt mensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben geen stuk vlees!
[..]
Maar.. ik ben ongeschoren..
en dan n week je haren niet mogen wassenquote:
Een oudje dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben geen stuk vlees!
[..]
Maar.. ik ben ongeschoren..
Ja, fotograferen is toevallig één van mijn kwaliteiten.quote:
Toen was je nog liefquote:
Hoe laat kan je hier zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, fotograferen is toevallig één van mijn kwaliteiten.
quote:
Ik ben goed.......quote:
Dat kan ik je pas zeggen zodra ik weet waar je woont, je mag wel even je adres Whatsappen.quote:
Dat moet ik dan maar op je woord geloven denk ik?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben goed.......
"Opgedroogd!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaawwwwwww Yeeeaaaaah!
Vertelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:06 schreef screwloose het volgende:
[..]Sorry hoor maar mijn badeend en ik zijn verantwoordelijk voor vele zware misdaden.
Dan moet je me wel even je nummer pmmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik je pas zeggen zodra ik weet waar je woont, je mag wel even je adres Whatsappen.
PM jij die van jou maar, ik kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om mijn nummer over te tikken. Die taak neem ik dan wel op me.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dan moet je me wel even je nummer pmmen.
Nee dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
PM jij die van jou maar, ik kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om mijn nummer over te tikken. Die taak neem ik dan wel op me.
Waar ben je bang voor?quote:
Vroegah waren er "TC's". Toen was het allemaal veel makkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar op je woord geloven denk ik?
Zijn er nog steeds Screw.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vroegah waren er "TC's". Toen was het allemaal veel makkelijker.
Nou mijn badeend heeft me op zitten stoken. Ik wilde het niet en ik ben er ook niet trots op! Ik heb het verleden begraven.quote:
Ik verwacht zodadelijk een invite!quote:
Die zijn er nog steeds. Kaneel heeft er laatst nog zitten helicopteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vroegah waren er "TC's". Toen was het allemaal veel makkelijker.
Ik ben er een tijdje uit geweest..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds. Kaneel heeft er laatst nog zitten helicopteren.
Wees maar niet bang, ik zal je beschermen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja, tot iemand zijn penert probeerde te faxen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds. Kaneel heeft er laatst nog zitten helicopteren.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, tot iemand zijn penert probeerde te faxen.Wat heb ik gemist?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, tot iemand zijn penert probeerde te faxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Heel veel bloed en gechoqueerde gezichten. Priceless.quote:
Flikker op met je kut knipoogquote:
Meisjes plagen kusjes vragen. Je weet toch.quote:
Waar is de tijd gebleven dat ik nog overal bij was?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel veel bloed en gechoqueerde gezichten. Priceless.
Ik heb geen idee, want daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik nog overal bij was?
Kom op met dat kusje dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen. Je weet toch.
Jawel net op t einde. Weet je nog? Ik wilde jou regelen, jij wees me af enzo. T was pijnlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want daar was ik niet bij.
Ik speel soms een beetje té hard to get. Sorry, maar ja, spijt komt altijd te laat he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jawel net op t einde. Weet je nog? Ik wilde jou regelen, jij wees me af enzo. T was pijnlijk.
gemiddelde pakkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja jezuswil ik klant worden bij essent moet ik mijn stroom en gas verbruik invullen
als of ik dat al weet.
Betaal je toch altijd op basis van een schatting?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja jezuswil ik klant worden bij essent moet ik mijn stroom en gas verbruik invullen
als of ik dat al weet.
Die schatting weet ik toch niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Betaal je toch altijd op basis van een schatting?
Ik denk, 1500 stroom 1100 gas?quote:
Ja voor 1 persoon in een appartement klopt dat wel ongeveer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die schatting weet ik toch niet?
[..]
Ik denk, 1500 stroom 1100 gas?
Oké doe ik dat gewoon. 95 euro is het daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja voor 1 persoon in een appartement klopt dat wel ongeveer.
Ja wel een goede prijs.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké doe ik dat gewoon. 95 euro is het daar.
Maandbedrag mag je zelf aanpassen? Maar het lijkt me dat ik dat ook gewoon op 95 moet houden, niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wel een goede prijs.
E-On zou je op ¤91,77 zitten
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maandbedrag mag je zelf aanpassen? Maar het lijkt me dat ik dat ook gewoon op 95 moet houden, niet?
Oke, gedaan. Er staat dat ik 171 euro retour krijgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Dan heb je de minste kans dat je aan het einde van de rit moet bijbetalen.
Ja, ze zeggen ook dat elk jaar overstappen goedkoper is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben persoonlijk niet zo'n fan er van om het zolang vast te zetten.
Vind een jaar lang genoeg
Vaak wel ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen ook dat elk jaar overstappen goedkoper is.
Dan kijk ik tegen het einde van het jaar wel weerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak wel ja.
Heb mijn ouders vorig jaar overgezet naar Greenchoice, scheelde bijna 30 euro in de maand.
Mijn tante was nog duurder uit bij Nuon maar die was zo dom geweest om het voor 5 jaar vast te zetten.
ja, als ik straks bij je kom wonen zal alles anders worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou 85e betalen geloof ik, maar verhoogt naar 95e omdat ik liever iets terug krijg dan ik bij moet betalen.
Ook vanwege het feit dat ik veel meer gas verbruikte in de winter dan gemiddeld
Deze winter al?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou 85e betalen geloof ik, maar verhoogt naar 95e omdat ik liever iets terug krijg dan ik bij moet betalen.
Ook vanwege het feit dat ik veel meer gas verbruikte in de winter dan gemiddeld
Dan kunnen we elkaar warm houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, als ik straks bij je kom wonen zal alles anders worden.
* Moeraskat sluipt wegquote:
Ja deze winter al jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze winter al?
Bij de meeste mensen valt het door de zachte winter juist gunstig uit.
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er een feest dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen lekker aan het feesten natuurlik.
Ik ben nog de puntjes op de i aan het zetten voor een opdracht.quote:
Vast wel ergens.quote:
Klamboe kopen.quote:
quote:
Het is ook niet de bedoeling dat 'ie er in komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en dan zit ie straks daar in gevangen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik zal jou eens prikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het ophangen tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat 'ie er in komt.
zoiets?quote:
Deze eerst klappen dan.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zoiets?Brrr neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is al zwanger hoor.quote:
Katje?quote:
Kan ik echt aan jou alles kwijt?quote:
Feer is toch de sc-vraagbaak?quote:
Ja hoor. Lips are sealed.quote:
Ook de klaagbaak af en toe.quote:
Zo dans ik ook vaak op muziek.quote:
Ik heb nog een oude stoel.quote:
O, op die fiets.quote:
I'm listening.quote:
Wel joh, gewoon door duwen.quote:
Ah, goed om te wetenquote:
Ik wil even klagen over die achterlijke bouwvakkers die de hele dag RadioNL op hebben staan.quote:
Terechte klacht. Hier werd ik vanochtend wakker met van die tokkiemuziek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil even klagen over die achterlijke bouwvakkers die de hele dag RadioNL op hebben staan.
Gelukkig dat ik vandaag niet veel met scherpe voorwerpen hoefde te werken.
Een kenner.quote:
Dat accent ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
Oh en op nederlandse reclamemakers.
Nog 1 keer Aart met zijn HoiHoi.nl en ik flikker die radio van de steiger
Hangt ervan af hoe groot die stoel isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje ruw is wel leuk maar bij hele stoelen er in trek ik toch een grens
Meneer Aarts?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
Oh en op nederlandse reclamemakers.
Nog 1 keer Aart met zijn HoiHoi.nl en ik flikker die radio van de steiger
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe groot die stoel is
En hoeveel poten die heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe groot die stoel is
Hmm nee dank jequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zet ff een half uur q music ofzo op Vin en dan komt ie een keer of 10 voorbij.
quote:
Kun je jezelf dan meteen antwoord geven?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Ik stel mezelf in lastige situaties ook altijd de vraag: What would Roy do?
Ik snap echt helemaal niks meer vandaag.quote:
Ik gok dat het een rooie kater is...quote:
That's not what Roy would doquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks meer vandaag.Volgens mij moet ik naar bed.
Fera normaal gesproken ook niet. Nachtbraken ftw.quote:
och popje tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks meer vandaag.Volgens mij moet ik naar bed.
Niet dat ik veel kan slapen vannacht.quote:
Bezoek?quote:
" Oh bezoekquote:
In dit geval de kat die naar binnen wilde.quote:
'de kat' die naar 'binnen' wildequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
In dit geval de kat die naar binnen wilde.
Precies wat ik dacht.quote:
Morgen.quote:
Maar het voelt net alsof ik morgen jarig ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus moet je vannacht goed slapen, je hebt je energie voor morgen nodig.
Have fun. Ik wil ook dat soort bezoekquote:
Ah, wat schattig, liefdequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het voelt net alsof ik morgen jarig ben.Spanning enz.
Dank je.quote:
Nou ja, liefde. Beetje een groot woord.quote:
Liever gisteren dan morgen.quote:
Je hebt toch een relatie? Dan moet er toch wel iets van liefde zijn?quote:
inb4 flauw grapjequote:
Lust kan ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt toch een relatie? Dan moet er toch wel iets van liefde zijn?
Neuk zequote:
Je hebt het toch al meegemaakt? Zeven jaar lang, dat is je gisteren.quote:
Ja.quote:
Vertel!quote:
Ja, maar het is nog vrij pril. Wel voelt alles heel goed, maar ik heb nog geen ''ik hou van je'' of zo gezegd, want daarvoor vind ik het nog wat vroeg. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt toch een relatie? Dan moet er toch wel iets van liefde zijn?
Een relatie baseren op lust? Why.quote:
Dat bedoel ik niet feer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
Je hebt het toch al meegemaakt? Zeven jaar lang, dat is je gisteren.
Kan vanzelf uitgroeien tot meerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is alleen lust een goede basis voor een relatie?
Ja, jullie kennen elkaar toch pas een maand? dan kun je ook niet van elkaar houden. wmb. Maar liefde.. dat lijkt me toch wel iets wat aanwezig is, toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog vrij pril. Wel voelt alles heel goed, maar ik heb nog geen ''ik hou van je'' of zo gezegd, want daarvoor vind ik het nog wat vroeg. Als je snapt wat ik bedoel.
Liefde, houden van, voor mij valt dat in dezelfde categorie. Ik weet ook niet hoe ik nu moet noemen. Ontluikende liefde?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, jullie kennen elkaar toch pas een maand? dan kun je ook niet van elkaar houden. wmb. Maar liefde.. dat lijkt me toch wel iets wat aanwezig is, toch.
Nee ik ben morgen gewoon alleen thuisquote:
klinkt vreemd in mijn oren, maar zolang jij maar weet waarmee je bezig bent.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefde, houden van, voor mij valt dat in dezelfde categorie. Ik weet ook niet hoe ik nu moet noemen. Ontluikende liefde?
Voor het eerst je meoder ontmoeten?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het voelt net alsof ik morgen jarig ben.Spanning enz.
Ook dat is een relatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of niet.
Hou het dan gewoon bij fuckbuddy's
Voor een langere relatie is dat niet het beste startpunt.quote:
Dat laatste word anders flink overrated.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ben morgen gewoon alleen thuisen ik wil geen neukdate, ik wil een echt leuke date, spanning dit dat. Kriebels en een vervolgdate.
Begin je voor me te zingen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte, is wat ik dacht toen ik zag dat ze naar even naar me lachte.
Misschien hebben we beiden een ander beeld bij het woord. Maar mijn relatie is in ieder geval niet gebaseerd op enkel lust.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klinkt vreemd in mijn oren, maar zolang jij maar weet waarmee je bezig bent.
Ja, voor mij is liefde ook houden van. Jij zit denk ik nog in de "ik vind je leuk"-fase.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefde, houden van, voor mij valt dat in dezelfde categorie. Ik weet ook niet hoe ik nu moet noemen. Ontluikende liefde?
Ook dat. Hoewel ik weet dat mijn moeder superchill is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor het eerst je meoder ontmoeten?
Er zijn gevoelens lijkt me een goede benaming.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga jij in de "ik vind je leuk fase" een relatie aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, voor mij is liefde ook houden van. Jij zit denk ik nog in de "ik vind je leuk"-fase.
Lukt anders toch aardig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Voor een langere relatie is dat niet het beste startpunt.
Ja, precies!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, voor mij is liefde ook houden van. Jij zit denk ik nog in de "ik vind je leuk"-fase.
Heb je wel eens op die manier van iemand gehouden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn gevoelens lijkt me een goede benaming.
En hoe diep (hihi diep) die gaan zal de tijd uitwijzen.
Nee, vind ik niet. Ik heb nooit direct echt verliefdheid. Maar je voelt wel direct; dit was echt leuk, ik wil haar nog eens zien. En dit is het type die ik aan mijn moeder zou voorstellenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Voor een langere relatie is dat niet het beste startpunt.
[..]
Dat laatste word anders flink overrated.
Kan, als je het gevoel hebt dat je elkaar behoorlijk goed kan inschatten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga jij in de "ik vind je leuk fase" een relatie aan?
Ok, dan ben jij misschien de uitzondering. Bij mij ging het op termijn toch vervelen. Al was ik nog erg jong...quote:
Ik heb er geen tijdschema voor staan, maar ik zeg het niet zomaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zeg minimaal pas na een jaar dat ik van iemand hou, als ik het al zeg
Ik was 19quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan ben jij misschien de uitzondering. Bij mij ging het op termijn toch vervelen. Al was ik nog erg jong...
Hmja, ik kan het niet eens zo goed zeggen, ik zeg dan andere dingen. Waarmee ik eigenlijk dat zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er geen tijdschema voor staan, maar ik zeg het niet zomaar.
Als ik het zeg dan betekend het ook echt iets.
Weet ik niet, vind ik een lastig gevoel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens op die manier van iemand gehouden?
Maakt niet uit toch, zolang de ander maar weet wat je bedoelt. En wat je gevoelens zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hmja, ik kan het niet eens zo goed zeggen, ik zeg dan andere dingen. Waarmee ik eigenlijk dat zeg
Ik word ook niet snel verliefd en ik hoop het voorlopig ook even niet meer te worden eigenlijk. Ik heb zelden een date waarbij ik denk 'die hoef ik niet nog een keer te zien'. Maar ik heb ook zelden een date die in seks eindigt, misschien scheelt dat ook?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik heb nooit direct echt verliefdheid. Maar je voelt wel direct; dit was echt leuk, ik wil haar nog eens zien. En dit is het type die ik aan mijn moeder zou voorstellen
Ik was 16quote:
Dat antwoord zegt genoeg fas. Als het zo is weet je dat gewoon.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, vind ik een lastig gevoel.
Ik zeg het wel dagelijks tegen mijn kinderen. Meer omdat ik niet wil dat ze zich opgelaten voel als ik (of toekomstig vriendje/vriendinnetje) het zou zeggen. Dat had ik namelijk welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hmja, ik kan het niet eens zo goed zeggen, ik zeg dan andere dingen. Waarmee ik eigenlijk dat zeg
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch, zolang de ander maar weet wat je bedoelt. En wat je gevoelens zijn.
hier is het ook niet gebruikelijk om het te zeggen. Misschien dat ik het moet oefenen tegen m'n beejbie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg het wel dagelijks tegen mijn kinderen. Meer omdat ik niet wil dat ze zich opgelaten voel als ik (of toekomstig vriendje/vriendinnetje) het zou zeggen. Dat had ik namelijk wel
Herkenbaar. Ik hoorde het pas heel laat voor het eerst van m'n ouders. Ik werd altijd een beetje verlegen en wist niet goed hoe ik me een houding moest geven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zeg het wel dagelijks tegen mijn kinderen. Meer omdat ik niet wil dat ze zich opgelaten voel als ik (of toekomstig vriendje/vriendinnetje) het zou zeggen. Dat had ik namelijk wel
Hier ook, ja. Al kan ik me wel voorstellen het eens tegen iemand te zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
hier is het ook niet gebruikelijk om het te zeggen. Misschien dat ik het moet oefenen tegen m'n beejbie.
Ben ik uitzonderlijk dat ik het nooit direct van mijn ouders gehoord heb?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik hoorde het pas heel laat voor het eerst van m'n ouders. Ik werd altijd een beetje verlegen en wist niet goed hoe ik me een houding moest geven.
Op het moment denk je het vaak te weten, maar achteraf blijkt vaak anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, vind ik een lastig gevoel.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik het ooit gehoord heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik uitzonderlijk dat ik het nooit direct van mijn ouders gehoord heb?
Ik denk het niet. Ik hoor het ook maar heeeeeeeeeeeeeeel zelden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dus ook. Dat wil ik niet bij mijn kindjes. Ik wil dat ze weten dat ik van ze houd maar ook kunnen zeggen zonder zo'n raar moment.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik hoorde het pas heel laat voor het eerst van m'n ouders. Ik werd altijd een beetje verlegen en wist niet goed hoe ik me een houding moest geven.
maar te vaak, dan is het zo vanzelfsprekend. en krijg je "jaha mamquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dus ook. Dat wil ik niet bij mijn kindjes. Ik wil dat ze weten dat ik van ze houd maar ook kunnen zeggen zonder zo'n raar moment.
Nee hoor. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn vader zei zelfs niet eens direct dat hij trots op me was toen ik mijn diploma op de universiteit behaald had. Dat heb ik via mijn zussen moeten horen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik hoor het ook maar heeeeeeeeeeeeeeel zelden.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik zeg het regelmatig tegen mijn katten.
Die reageren er nauwelijks op
Soms denk ik dat ze alleen maar bij me zijn voor mijn eten.
Als ik kijk naar mijn nichtje en tante dan valt dat reuze mee. Ligt er aan hoe je er mee op groeit hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar te vaak, dan is het zo vanzelfsprekend. en krijg je "jaha mam![]()
![]()
"
Althans, dat denk ik, ik weet niet goed hoe je zoiets moet doseren.
Hangt ook van de insteek af. Is het een seksdate, is het een 'ik ben nieuwsgierig en wil je beter leren kennen' date, een blind date, 'nu wil ik je ook eens in het echt zien' date etc...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik word ook niet snel verliefd en ik hoop het voorlopig ook even niet meer te worden eigenlijk. Ik heb zelden een date waarbij ik denk 'die hoef ik niet nog een keer te zien'. Maar ik heb ook zelden een date die in seks eindigt, misschien scheelt dat ook?
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn nichtje en tante dan valt dat reuze mee. Ligt er aan hoe je er mee op groeit he
Ja, dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dus ook. Dat wil ik niet bij mijn kindjes. Ik wil dat ze weten dat ik van ze houd maar ook kunnen zeggen zonder zo'n raar moment.
Ik vind het fijn als ik ze zeg dat ik van ze houd en de oudste zegt: ik ook van jou mamie. De jongste kan nog maar 4 woordjesquote:
Bij mij is dat allemaal hetzelfde eigenlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hangt ook van de insteek af. Is het een seksdate, is het een 'ik ben nieuwsgierig en wil je beter leren kennen' date, een blind date, 'nu wil ik je ook eens in het echt zien' date etc...
Wel schattig.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het fijn als ik ze zeg dat ik van ze houd en de oudste zegt: ik ook van jou mamie. De jongste kan nog maar 4 woordjes
Volgens mij ook best welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
Maar, volgens mij ben jij ook een lieve mama; Tally.
iemand waar ik een seksdate mee heb, zal niet eindigen in een relatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mij is dat allemaal hetzelfde eigenlijk
Geen uitzonderingen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
iemand waar ik een seksdate mee heb, zal niet eindigen in een relatie.
Ik ben daar eigenlijk ook wel een beetje klaar mee.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
Ik heb nooit echt seksdates gehad. Niet met puur die intentie in ieder geval.
Dat snap ik, alleen is bij mij de intentie vooraf nog weleens onduidelijk. Zover ik weet heb ik ze dus nooit gehad, of er moeten nu een paar vrouwen heel teleurgesteld zijn zonder dat ik het weet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
iemand waar ik een seksdate mee heb, zal niet eindigen in een relatie.
ik wel fwb. Maar ik wil geen nutteloze dates meer. op geen enkel vlak eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
Dat dat best lastig is. Omdat sommige mensen zich serieus voordoen om maar in je broekje te komen.quote:
Ik wel... 2 keer nog maar, maar toch. Maar ja, ben eigenlijk wel toe aan het hebben van een maatje, een vriendin, een relatie. Alles er op en er aan. Maar ben niet driftig op zoek. Het komt, zoals het komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
Maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker of een date nuttig gaat zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wel fwb. Maar ik wil geen nutteloze dates meer. op geen enkel vlak eigenlijk.
O ja, nu je het zegt ... FWB wel een tijdje geprobeerd met een ex, maar ik had achteraf nog teveel gevoelens, dus mee gekapt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wel fwb. Maar ik wil geen nutteloze dates meer. op geen enkel vlak eigenlijk.
In elkgeval met een serieuze insteek.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk nooit 100% zeker of een date nuttig gaat zijn.
Precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel... 2 keer nog maar, maar toch. Maar ja, ben eigenlijk wel toe aan het hebben van een maatje, een vriendin, een relatie. Alles er op en er aan. Maar ben niet driftig op zoek. Het komt, zoals het komt.
Voel je je een stuk vlees, hè.quote:
Oh zo. Ja ik kan me voorstellen dat dat wel lastig is jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat dat best lastig is. Omdat sommige mensen zich serieus voordoen om maar in je broekje te komen.
Ja dat welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In elkgeval met een serieuze insteek.
Ik ben ook eens met iemand het bed in gedoken die verliefd op me was. Toch geen succes. Voor mij althans.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, nu je het zegt ... FWB wel een tijdje geprobeerd met mijn ex, maar ik had achteraf nog teveel gevoelens, dus mee gekapt.
Voelt ook verschrikkelijk rot ... Daar heb ik ook echt spijt van, dat ik dat heb gedaan. Maar ik was denk ik toch een soort van wanhopig omdat ik nog best veel voor hem voelde.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook eens met iemand het bed in gedoken die verliefd op me was. Toch geen succes. Voor mij althans.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook eens met iemand het bed in gedoken die verliefd op me was. Toch geen succes. Voor mij althans.
Ja, en ik vind het in mijn situatie ook niet echt verantwoord.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo. Ja ik kan me voorstellen dat dat wel lastig is ja
Dat laatste sowieso. Daar moet je niet naar zoeken, dat 'overkomt' je. En ja, daar heb ik dan weer wel ervaring mee. En nee, dat zoek ik nu niet. Ik zou eigenlijk juist best eens een 'wilde periode' willen aangezien ik mijn hele studententijd dezelfde vriendin had. Maar ik ben daar helaas niet echt het type voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel... 2 keer nog maar, maar toch. Maar ja, ben eigenlijk wel toe aan het hebben van een maatje, een vriendin, een relatie. Alles er op en er aan. Maar ben niet driftig op zoek. Het komt, zoals het komt.
Doe ik ook niet meer. Maar mijn vlees was zwak op dat moment. Dan laat je maar iets toe, steeds meer en voor je het weet lig je met een penert in jequote:
Begrijpelijk ja... zie je hem nog? Ik voelde overigens niks voor die persoon. Dat vond ik best nasty.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Voelt ook verschrikkelijk rot ... Daar heb ik ook echt spijt van, dat ik dat heb gedaan. Maar ik was denk ik toch een soort van wanhopig omdat ik nog best veel voor hem voelde.
Haha, ja zomaar ineens hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer. Maar mijn vlees was zwak op dat moment. Dan laat je maar iets toe, steeds meer en voor je het weet lig je met een penert in je
[..]
Begrijpelijk ja... zie je hem nog? Ik voelde overigens niks voor die persoon. Dat vond ik best nasty.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja zomaar ineens he![]()
En als ie er dan toch in zit kun je het net zo goed afmaken.
Nee, ik zie hem niet meer. Maar dat is al jaren geleden. Ik heb zelfs later nog een relatie met hem gehad en met hem samengewoond.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer. Maar mijn vlees was zwak op dat moment. Dan laat je maar iets toe, steeds meer en voor je het weet lig je met een penert in je
[..]
Begrijpelijk ja... zie je hem nog? Ik voelde overigens niks voor die persoon. Dat vond ik best nasty.
Oh, heb ik nooit zo'n last van.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies, wel een profiel op een bepaalde datingsitequote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.Driftig zoeken zorgt alleen voor frustratie.
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ineens ja.
Maar inderdaad, dan denk ik toch " /care "
En er na: get the fuck out of here.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ineens ja.
Maar inderdaad, dan denk ik toch " /care "
Ja, logisch toch. Maar ben je daar bang voor omdat ze al 30 is of ... ?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies, wel een profiel op een bepaalde datingsite. Nu ook wel leuke berichtjes van een van 30 uit Zwolle. Al wil ik niet binnen een jaar al gelijk huisje, boompje, beestje. Ik vind het belangrijk om eerst ook samen dingen te ondernemen ipv direct aan kids te beginnen omdat de eierstokken beginnen te rammelen.
Ik betrapte me laatst op gedachtes over hoe ik als papa zou zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies, wel een profiel op een bepaalde datingsite. Nu ook wel leuke berichtjes van een van 30 uit Zwolle. Al wil ik niet binnen een jaar al gelijk huisje, boompje, beestje. Ik vind het belangrijk om eerst ook samen dingen te ondernemen ipv direct aan kids te beginnen omdat de eierstokken beginnen te rammelen.
Cuuuuuute.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik betrapte me laatst op gedachtes over hoe ik als papa zou zijn.
Misschien ben ik dan toch volwassen aan het worden.
Nee hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, logisch toch. Maar ben je daar bang voor omdat ze al 30 is of ... ?
Ohoh, dat is toch niet besmettelijk he Roy?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik betrapte me laatst op gedachtes over hoe ik als papa zou zijn.
Misschien ben ik dan toch volwassen aan het worden.
Maar waarom zei je dat dan? Had gehoopt op een uitleg eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoorvind vrouwen van 25+ ook interessanter
'zoek' een beetje in de categorie 25-32 jaar.
Omdat ze er wel zijn, maar ik ga er niet direct van uit. MI kwam ineens voorbij en dat spuwde ik er uit haha. Wilde altijd wel papa worden. Nu weet ik het niet. Zou het denk ik wel willen, maar het is geen must denk ik. Ben wel gek op kinderen (ok, soms komen ze je strot uit)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar waarom zei je dat dan? Had gehoopt op een uitleg eigenlijk.
Ik vaak ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
ik val overigens ook op iets oudere personen.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ohoh, dat is toch niet besmettelijk he Roy?
Van je eigen kinderen kan je echt heel veel hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ze er wel zijn, maar ik ga er niet direct van uit. MI kwam ineens voorbij en dat spuwde ik er uit haha. Wilde altijd wel papa worden. Nu weet ik het niet. Zou het denk ik wel willen, maar het is geen must denk ik. Ben wel gek op kinderen (ok, soms komen ze je strot uit)
Ik dacht dat er een achterliggende reden was dat je dat zei. Misschien omdat vaak de kinderwensen ook op die leeftijd komen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ze er wel zijn, maar ik ga er niet direct van uit. MI kwam ineens voorbij en dat spuwde ik er uit haha. Wilde altijd wel papa worden. Nu weet ik het niet. Zou het denk ik wel willen, maar het is geen must denk ik. Ben wel gek op kinderen (ok, soms komen ze je strot uit)
Met trekken gaan ze er ook niet komenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een achterliggende reden was dat je dat zei. Misschien omdat vaak de kinderwensen ook op die leeftijd komen.
Aan kinderen moet ik nog helemaal niet denken, maar ik ben ook een stuk jonger. Hoewel ... Het gaat er misschien wel nooit van komen, het trekt me helemaal niet.
Hoiquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoorvind vrouwen van 25+ ook interessanter
'zoek' een beetje in de categorie 25-32 jaar.
Ik meestal ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Te flauw en te makkelijk, Roy.quote:
MAAR MAAR MAAR.quote:
Ik niet. Ik zit toch meer in de categorie 21-26. Die extreem serieuze relatie heb ik al gehad, dat hoeft nu voorlopig even niet. Al kun je het natuurlijk nooit geheel uitsluiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Dat deed ik een jaar of drie terug. Maar ik heb er nu geen haast meer mee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Uiteindelijk gaan we toch nadenken over het voortzetten van de bloedlijn.
Ik vond hem niet zo leuk.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh
Dan wil ik je ook niet als de moeder van mijn kinderen
Nou ja, bij vrouwen ligt de 'druk' van wel of geen kids tussen de 30 - 35 jaar. Is het klokje dat tikt. Maar het weerhoudt me er niet van om vrouwen te daten van rond de 30 hoor. Integendeel haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een achterliggende reden was dat je dat zei. Misschien omdat vaak de kinderwensen ook op die leeftijd komen.
Aan kinderen moet ik nog helemaal niet denken, maar ik ben ook een stuk jonger. Hoewel ... Het gaat er misschien wel nooit van komen, het trekt me helemaal niet.
okeeeeeequote:
Ik hoef ook geen kinderen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh
Dan wil ik je ook niet als de moeder van mijn kinderen
Niet zo heel gek. Als het niet lukt ben je zo 6 jaar verder (weet ik uit ervaring).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, bij vrouwen ligt de 'druk' van wel of geen kids tussen de 30 - 35 jaar. Is het klokje dat tikt. Maar het weerhoudt me er niet van om vrouwen te daten van rond de 30 hoor. Integendeel haha.
Er zijn er ook genoeg die geen kinderen willen. Zou je dat oké vinden, als ze geen moeder wilt worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, bij vrouwen ligt de 'druk' van wel of geen kids tussen de 30 - 35 jaar. Is het klokje dat tikt. Maar het weerhoudt me er niet van om vrouwen te daten van rond de 30 hoor. Integendeel haha.
Ja ja, doe nu maar weer zoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen kinderen.Zeker niet van jou.
Ben je aan het solliciteren?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die geen kinderen willen. Zou je dat oké vinden, als ze geen moeder wilt worden?
quote:
Nee, ik ben gewoon erg nieuwsgierig.quote:
Is seizoen 8 nu afgelopen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
okeeeeeemaar...
oke.
![]()
Bah, nu wachten op seizoen 9 denk ik.
Echt hè.quote:
Ik denk het, zo ziet het er wel uit. ik hoop het niet overigens.quote:
Ze zijn erg makkelijk hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:52 schreef Royco1 het volgende:
Op momenten als deze mis ik toch wel het hebben van een kind.
Nu moet ik zelf naar de koelkast lopen.
ik wil graag solliciteren bij jou, kan dat?quote:
Daar denk ik serieus over na ja, de laatste tijd. Ik ken 1 hele leuke vrouw van 35 geen kids wil. En toen dacht ik: zo'n toffe chick die geen kids wil, zou dat een minpunt zijn voor mij?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn er ook genoeg die geen kinderen willen. Zou je dat oké vinden, als ze geen moeder wilt worden?
Maar je bent er dus nog niet over uit?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar denk ik serieus over na ja, de laatste tijd. Ik ken 1 hele leuke vrouw van 35 geen kids wil. En toen dacht ik: zo'n toffe chick die geen kids wil, zou dat een minpunt zijn voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |