SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
hij zei niet dat ik oud wasquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef Royco1 het volgende: [..] Ach wat weet zo'n fysio nou helemaal. Als je 65 bent, dan ben je oud.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil je wel verzorgen hoor JB.zo lag ik er wel ongeveer bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met m'n hoofd/haar in n modderpoel
compact en kleverig.
och armequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo lag ik er wel ongeveer bijmet m'n hoofd/haar in n modderpoel
Ik ben geen stuk vlees!quote:
Maar.. ik ben ongeschoren..quote:
Nee, maar wel een naakt mensquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben geen stuk vlees!
[..]
Maar.. ik ben ongeschoren..
en dan n week je haren niet mogen wassenquote:
Een oudje dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben geen stuk vlees!
[..]
Maar.. ik ben ongeschoren..
Ja, fotograferen is toevallig één van mijn kwaliteiten.quote:
Toen was je nog liefquote:
Hoe laat kan je hier zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, fotograferen is toevallig één van mijn kwaliteiten.
quote:
Ik ben goed.......quote:
Dat kan ik je pas zeggen zodra ik weet waar je woont, je mag wel even je adres Whatsappen.quote:
Dat moet ik dan maar op je woord geloven denk ik?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben goed.......
"Opgedroogd!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaawwwwwww Yeeeaaaaah!
Vertelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:06 schreef screwloose het volgende:
[..]Sorry hoor maar mijn badeend en ik zijn verantwoordelijk voor vele zware misdaden.
Dan moet je me wel even je nummer pmmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan ik je pas zeggen zodra ik weet waar je woont, je mag wel even je adres Whatsappen.
PM jij die van jou maar, ik kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om mijn nummer over te tikken. Die taak neem ik dan wel op me.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dan moet je me wel even je nummer pmmen.
Nee dat durf ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
PM jij die van jou maar, ik kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om mijn nummer over te tikken. Die taak neem ik dan wel op me.
Waar ben je bang voor?quote:
Vroegah waren er "TC's". Toen was het allemaal veel makkelijker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar op je woord geloven denk ik?
Zijn er nog steeds Screw.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vroegah waren er "TC's". Toen was het allemaal veel makkelijker.
Nou mijn badeend heeft me op zitten stoken. Ik wilde het niet en ik ben er ook niet trots op! Ik heb het verleden begraven.quote:
Ik verwacht zodadelijk een invite!quote:
Die zijn er nog steeds. Kaneel heeft er laatst nog zitten helicopteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vroegah waren er "TC's". Toen was het allemaal veel makkelijker.
Ik ben er een tijdje uit geweest..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds. Kaneel heeft er laatst nog zitten helicopteren.
Wees maar niet bang, ik zal je beschermen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja, tot iemand zijn penert probeerde te faxen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds. Kaneel heeft er laatst nog zitten helicopteren.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, tot iemand zijn penert probeerde te faxen.Wat heb ik gemist?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, tot iemand zijn penert probeerde te faxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Heel veel bloed en gechoqueerde gezichten. Priceless.quote:
Flikker op met je kut knipoogquote:
Meisjes plagen kusjes vragen. Je weet toch.quote:
Waar is de tijd gebleven dat ik nog overal bij was?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heel veel bloed en gechoqueerde gezichten. Priceless.
Ik heb geen idee, want daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat ik nog overal bij was?
Kom op met dat kusje dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen. Je weet toch.
Jawel net op t einde. Weet je nog? Ik wilde jou regelen, jij wees me af enzo. T was pijnlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want daar was ik niet bij.
Ik speel soms een beetje té hard to get. Sorry, maar ja, spijt komt altijd te laat he?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jawel net op t einde. Weet je nog? Ik wilde jou regelen, jij wees me af enzo. T was pijnlijk.
gemiddelde pakkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja jezuswil ik klant worden bij essent moet ik mijn stroom en gas verbruik invullen
als of ik dat al weet.
Betaal je toch altijd op basis van een schatting?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ja jezuswil ik klant worden bij essent moet ik mijn stroom en gas verbruik invullen
als of ik dat al weet.
Die schatting weet ik toch niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Betaal je toch altijd op basis van een schatting?
Ik denk, 1500 stroom 1100 gas?quote:
Ja voor 1 persoon in een appartement klopt dat wel ongeveer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die schatting weet ik toch niet?
[..]
Ik denk, 1500 stroom 1100 gas?
Oké doe ik dat gewoon. 95 euro is het daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja voor 1 persoon in een appartement klopt dat wel ongeveer.
Ja wel een goede prijs.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké doe ik dat gewoon. 95 euro is het daar.
Maandbedrag mag je zelf aanpassen? Maar het lijkt me dat ik dat ook gewoon op 95 moet houden, niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wel een goede prijs.
E-On zou je op ¤91,77 zitten
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maandbedrag mag je zelf aanpassen? Maar het lijkt me dat ik dat ook gewoon op 95 moet houden, niet?
Oke, gedaan. Er staat dat ik 171 euro retour krijgquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Dan heb je de minste kans dat je aan het einde van de rit moet bijbetalen.
Ja, ze zeggen ook dat elk jaar overstappen goedkoper is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben persoonlijk niet zo'n fan er van om het zolang vast te zetten.
Vind een jaar lang genoeg
Vaak wel ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen ook dat elk jaar overstappen goedkoper is.
Dan kijk ik tegen het einde van het jaar wel weerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vaak wel ja.
Heb mijn ouders vorig jaar overgezet naar Greenchoice, scheelde bijna 30 euro in de maand.
Mijn tante was nog duurder uit bij Nuon maar die was zo dom geweest om het voor 5 jaar vast te zetten.
ja, als ik straks bij je kom wonen zal alles anders worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou 85e betalen geloof ik, maar verhoogt naar 95e omdat ik liever iets terug krijg dan ik bij moet betalen.
Ook vanwege het feit dat ik veel meer gas verbruikte in de winter dan gemiddeld
Deze winter al?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou 85e betalen geloof ik, maar verhoogt naar 95e omdat ik liever iets terug krijg dan ik bij moet betalen.
Ook vanwege het feit dat ik veel meer gas verbruikte in de winter dan gemiddeld
Dan kunnen we elkaar warm houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, als ik straks bij je kom wonen zal alles anders worden.
* Moeraskat sluipt wegquote:
Ja deze winter al jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze winter al?
Bij de meeste mensen valt het door de zachte winter juist gunstig uit.
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er een feest dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen lekker aan het feesten natuurlik.
Ik ben nog de puntjes op de i aan het zetten voor een opdracht.quote:
Vast wel ergens.quote:
Klamboe kopen.quote:
quote:
Het is ook niet de bedoeling dat 'ie er in komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en dan zit ie straks daar in gevangen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik zal jou eens prikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij het ophangen tochquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat 'ie er in komt.
zoiets?quote:
Deze eerst klappen dan.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zoiets?Brrr neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is al zwanger hoor.quote:
Katje?quote:
Kan ik echt aan jou alles kwijt?quote:
Feer is toch de sc-vraagbaak?quote:
Ja hoor. Lips are sealed.quote:
Ook de klaagbaak af en toe.quote:
Zo dans ik ook vaak op muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |