SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door G.R.S. op 16-05-2014 19:21:03 ]
De vikingtijd was van de 8e eeuw tot de 11e. Zou het erg knap vinden als ze die genen 1000 jaar later nog steeds puur hebben gehouden zonder inmenging van buitenaf.quote:
Inderdaad. Ga eens op Urk kijken wat 3 generaties inteelt met je doet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De vikingtijd was van de 8e eeuw tot de 11e. Zou het erg knap vinden als ze die genen 1000 jaar later nog steeds puur hebben gehouden zonder inmenging van buitenaf.
Wtf zijn hier meisjes?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
Wat is het met die meisjes die hier posten? Ze zijn allemaal zo grof gebekt. Zijn ze allemaal Tomboys ofzo?
Heb je zo'n klein pikkie dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
Wat is het met die meisjes die hier posten? Ze zijn allemaal zo grof gebekt. Zijn ze allemaal Tomboys ofzo?
Idd ik wil wel een lady in the streets. Als ik viswijven wil ga ik wel naar het eerder genoemde Urk. Of naar Amsterdam of Den Haag.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
Het is wat hèquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zogenaamd "liften'' ze ook nog. Hahaha lol. Zo'n goeie hebben we lang niet gehad.
Lol wat kom je uitleggen kutkloonquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Zogenaamd "liften'' ze ook nog. Hahaha lol. Zo'n goeie hebben we lang niet gehad.
Ben viking dus mag ik racistisch zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
eersten pesten jullie chinezen weg en nu black bear come on
Bitch ik lift al sinds dat jij in luiers rondloopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:20 schreef Teddyburrr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje met je mobieltje liggen Appen op dat buikspierapparaat wordt ook gezien als liften tegenwoordigquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Buikspierapparatenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Beetje met je mobieltje liggen Appen op dat buikspierapparaat wordt ook gezien als liften tegenwoordig
Nohomoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik voelde me bekeken
ik liep in zon fckkking strakke wifebeater
toen ik in het bos liep kreeg ik een tik op me kont van een vlotte 50er met rood haar
ik moet ervan kotsen
Heb je je frikandel toen door het bospad gegooid?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik voelde me bekeken
toen ik in het bos liep kreeg ik een tik op me kont van een vlotte 50er met rood haar
ik moet ervan kotsen
Ik heb een keer een filmpje gekregen van VMSDKR van een rennende pittig kapsel..haar tieten vielen eruit enzo..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik voelde me bekeken
ik moet ervan kotsen
och jeetjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb een keer een filmpje gekregen van VMSDKR van een rennende pittig kapsel..haar tieten vielen eruit enzo..
Ja maar die buikspierapparaten liggen zo lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Buikspierapparaten.
Niet met dumbells legraises doen en planken.
Jij, ik had helemaal geen rood haar en zo strak waren je glutes nietquote:
Met je lange spierenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik voelde me bekeken
ik moet ervan kotsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |