Bij de overheid zit je tenminste nog vast aan strikte plannen en regelingen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
behoudt![]()
![]()
Ik maak me vooral zorgen over het behoud van mijn uitkering.
Overheid en arbeid zijn antoniemen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Bij de overheid zit je tenminste nog vast aan strikte plannen en regelingen.
Bij arbeid kan het echt uit de lucht komen vallen. Het ene moment kan je werken, het andere moment wordt je het gebouw uit geėscorteerd
Ik bedoelde dat uitkeringen voorspelbaarder zijn omdat ze door de overheid uitgegeven worden, dan arbeid.quote:
Als er iets onvoorspelbaar is, zijn het wel uitkeringen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat uitkeringen voorspelbaarder zijn omdat ze door de overheid uitgegeven worden, dan arbeid.
Ja, je kunt maar beter een uitkering hebben. Dan heb je in ieder geval niet die onzekerheid of je je baan wel behoudt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat uitkeringen voorspelbaarder zijn omdat ze door de overheid uitgegeven worden, dan arbeid.
Als uitkeringen zo voorspelbaar waren dat ze net zoveel of meer zekerheid zouden bieden dan een vaste baan dan kon je met een uitkering wel een hypotheek krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid != lucratiefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als uitkeringen zo voorspelbaar waren dat ze net zoveel of meer zekerheid zouden bieden dan een vaste baan dan kon je met een uitkering wel een hypotheek krijgen.
Briljant!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid != lucratief
Met een baan waarmee je 100k verdient krijg je makkelijker een hypotheek dan met een inkomen van 10.000, onafhankelijk of het uit arbeid of inkomenstransacties komt.
Met een baan waarmee je 30k verdient krijg je wel een hypotheek, met een uitkering van 30k niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Met een baan waarmee je 100k verdient krijg je makkelijker een hypotheek dan met een inkomen van 10.000, onafhankelijk of het uit arbeid of inkomenstransacties komt.
En het verklaart dus waardoor het behoudt van je uitkering niet de belemmerende factor is bij het aanvragen van een hypotheek. Dat is de hoogte ervanquote:
Gastquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En het verklaart dus waardoor het behoudt van je uitkering niet de belemmerende factor is bij het aanvragen van een hypotheek. Dat is de hoogte ervan
Met een uitkering van 20.000 krijg je amper een hypotheek, zelfs niet als het maar voor 80.000 op een huis van 350.000 is wat verder is afbetaald.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:01 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dat is het dus wel, je hebt geen idee waar je over praat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:03 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En het verklaart dus waardoor het behoudt van je uitkering niet de belemmerende factor is bij het aanvragen van een hypotheek. Dat is de hoogte ervan
Een helpdesk voor een soort semi-overheid bedrijf.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:06 schreef Fripsel het volgende:
Wat voor callcenter werk doe je dan? Ik ken genoeg callcenters die springen om mensen..
Ik voel je pijn brothaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:08 schreef RedDevil085 het volgende:
De toko waar ik voor werkte is vorige maand failliet gegaan. Nu maak ik me dus geen zorgen meerMaar misschien komt er een doorstart, kan ik me daar weer zorgen over gaan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |