Ja het heeft wel wat, al is het in onze gevallen natuurlijk niet echt op voorhand zo gepland.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best leuke tuin nog wel. Ik kan de HW stijl wel waarderen waar de kinderen hun ouders gewoon uitzetten.
[..]
Los van alle onzin laat hij dit seizoen wel echt leuke dingen zien sinds zijn terugkomst.
Ik heb hem uitgescholden gisterenavond! Debieltje blokte het uitgooien van een bal o.a.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Nickgod inderdaad.Dat is nou echt mijn held!
dit verwacht je ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgescholden gisterenavond! Debieltje blokte het uitgooien van een bal o.a.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgescholden gisterenavond! Debieltje blokte het uitgooien van een bal o.a.
Dan ga je naar chaturbate?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
ik ben te oud voor omegle
alleen maar 16-jarigen
Wat zijn verassingen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit verwacht je ook niet
in een voetbalstadion bij een voetbalwedstrijd
deze paar minuten zitten vol verassingen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
Stranger: hee j of m ?
You: beide
Stranger has disconnected.
within a second
chatroulette was wel tof voordat je alleen maar piemels zagquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
alleen maar 16-jarigen
Gedane woorden nemen geen keerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Dit neem je terug.
Nee, echt. Ik ben woedend.
first world problemsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef badschaap het volgende:
bleh slechts tussen de 8,9 en 9,9 voor engels
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef badschaap het volgende:
bleh slechts tussen de 8,9 en 9,9 voor engels
hosselen op omegle?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
alleen maar 16-jarigen
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
chatroulette was wel tof voordat je alleen maar piemels zag
Badboy imago.quote:
De onzin dat hij er niks van zou kunnen en jij mijn UI aanpast ten behoeve van Waterreus.quote:
Succesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedane woorden nemen geen keer
tevens mag ik naar huis sorry Johannes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |