Ja en hoe weet ik welke websites dat niet toestaanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef Diemux het volgende:
Is wel een knapperd ja. Maar dat komt omdat die websites hotlinking niet toestaan. ff zelf uploaden ergens.
Dat weet je zodra je 141531 quotes krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja en hoe weet ik welke websites dat niet toestaan
Imgur FTW.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef Diemux het volgende:
Is wel een knapperd ja. Maar dat komt omdat die websites hotlinking niet toestaan. ff zelf uploaden ergens.
Die van jou doet het ook niet.... hotlinking... read the fucking posts people.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef Starm het volgende:
[ afbeelding ]
Je CTRL C maakt plaatjes kapot![]()
Owquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef Diemux het volgende:
[..]
Die van jou doet het ook niet.... hotlinking... read the fucking posts people.
Hier doet die het danweer welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef Diemux het volgende:
[..]
Die van jou doet het ook niet.... hotlinking... read the fucking posts people.
Niet genoegen nemen met kaalquote:
Grolsch kanon zuipenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:25 schreef Rectum het volgende:
zou d'r raken, ondanks die deurmatten boven d'r ogen
Zeg je nou: TSquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Linken naar de foto zelf wil trouwens ook wel eens helpen, ts
Hey hij doet hetquote:
Omdat jijzelf (lees: je IP) al een keer die afbeelding heeft bekeken op een reguliere webpagina waar die afbeelding (die gehost is op hetzelfde domein voor de duidelijkheid) op geëmbed werd.quote:
Diequote:
Ja zoiets zei ik al in m'n editquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat jijzelf (lees: je IP) al een keer die afbeelding heeft bekeken op een reguliere webpagina waar die afbeelding (die gehost is op hetzelfde domein voor de duidelijkheid) op geëmbed werd.
Dus jij ziet hem hier ook. Wij niet, wij hebben de afbeeldingen nooit gezien op een reguliere webpagina op hetzelfde domein als de afbeelding zelf...
Duhuh
Goed spul ja.quote:
Vickytopic = toptopicquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vicks![]()
![]()
![]()
En terechte klacht overigens.
Kunt ook gewoon rechtermuis => afbeelding kopieren en dan dat gewoon ni de foto URL gooien.
Strugglesquote:
Ga je opblaaspop bij miley terughalenquote:
Ik heb liever Gulpener uit die streek, al zeg ik zeker geen nee tegen Alfa.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |