Heloefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
heloef vond het een leuk park ken jij die?
Ja waarom niet? Ik vind het tof om in De Kuip te komen, met de bijbehorende massaliteit, maar kan bijna net zo veel genieten van kleine (kut)stadionnetjes, bier, vet eten en wat randvermaak.quote:
Was dit seizoen bij Dordt - Willem II, ondanks de 0-2 nederlaag wonnen ze toen de periodetitel. Zat goed vol toen, en ook fanatiek sfeertje. Wel een ongelovelijke hoeveelheid randmongolen, stuk of 10-15 man stormde door zo'n groepje stewards heen naar het uitvak, waar ze tussen de hekken door wat stoten uitdeelden. Later werden de supportersbussen van Willem II nog met bakstenen bekogeld, tja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is mooi man. Ik ga een paar keer per jaar naar Dordt al een tijdje, de hele ambiance geeft het gevoel van een amateurwedstrijdje.
Opzich heeft dat wel wat, maar ik vind Excelsior gewoon zo'n smakeloze clubquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik vind het tof om in De Kuip te komen, met de bijbehorende massaliteit, maar kan bijna net zo veel genieten van kleine (kut)stadionnetjes, bier, vet eten en wat randvermaak.
Staat het er ook echt in hoofdletters?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Op de spelersbus van het Duitse Elftal staat:
EIN LAND, EINE MANNSCHAFT, EIN TRAUM
Hier zijn zo'n 40 - 45 grappen over te maken
Tegen Jong Ajax ben ik met mijn pa geweest, tegen Jong PSV (dat was gewoon random) ook met mijn pa en nog een 3 keer met mijn stiefzus. Prima vermaak wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik vind het tof om in De Kuip te komen, met de bijbehorende massaliteit, maar kan bijna net zo veel genieten van kleine (kut)stadionnetjes, bier, vet eten en wat randvermaak.
[..]
Was dit seizoen bij Dordt - Willem II, ondanks de 0-2 nederlaag wonnen ze toen de periodetitel. Zat goed vol toen, en ook fanatiek sfeertje. Wel een ongelovelijke hoeveelheid randmongolen, stuk of 10-15 man stormde door zo'n groepje stewards heen naar het uitvak, waar ze tussen de hekken door wat stoten uitdeelden. Later werden de supportersbussen van Willem II nog met bakstenen bekogeld, tja.
Maar jij hebt blijkbaar de voortkabbelende potjes bezocht?
Pics van je stiefzus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen Jong Ajax ben ik met mijn pa geweest, tegen Jong PSV (dat was gewoon random) ook met mijn pa en nog een 3 keer met mijn stiefzus. Prima vermaak wel.![]()
Zaten verder geen heel boeiende wedstrijden tussen, weet de tegenstanders niet eens meer zo snel.
Denk het wel.quote:
twitter:fifaworldcup_de twitterde op maandag 12-05-2014 om 17:29:05#WM2014 | EIN LAND, EINE MANNSCHAFT, EIN TRAUM! Der Slogan für den deutschen Team Bus - http://t.co/rA6mPj8RCD http://t.co/7hnddDFhm0 reageer retweet
Zo raakt het nooit uitverkocht daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
kaarten voor dordrecht staan nu voor 50 euro per stuk op internet
Moet je hem gewoon even aaien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:54 schreef Typisch het volgende:
volgens mij word ik oud
al heel de dag last van mijn kater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |