En ditquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Had je het eerder moeten bestellen, maar nee: je bent een gemakzuchtige, luie man.
Zo werkt de service industrie niet. Zij beloven iets, dus dan moeten ze het godverdomme ook nakomen ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Had je het eerder moeten bestellen, maar nee: je bent een gemakzuchtige, luie man.
Ga via je mobiel dan meneer hoink581.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME DAT HEB IK DUS BESTELD HE, NU MOET IK HET HELE WEEKEND ZO TYPEN.![]()
Anticipatie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo werkt de service industrie niet. Zij beloven iets, dus dan moeten ze het godverdomme ook nakomen ook.
Wat zijn anusringen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:25 schreef Ope het volgende:
TS baalt dat z'n nieuwe anusringen er niet zijn
Dat is allemaal leuk en aardig, maar zo heb ik wel 45 euro weggeflikkert en zelf kon ik het niet halen omdat het niet in de buurt wordt verkocht.quote:
Spijtige zaak waardequote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar zo heb ik wel 45 euro weggeflikkert en zelf kon ik het niet halen omdat het niet in de buurt wordt verkocht.
Was het een gouden voorbinddildo? Om wat avonturen te hebben met je vriendin?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar zo heb ik wel 45 euro weggeflikkert en zelf kon ik het niet halen omdat het niet in de buurt wordt verkocht.
Annuleer je bestelling. Geld terug. Jammer voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
http://www.videobewerken.nl/products/Micro-Boompole.html
(Niet bij deze winkel, btw)
Verhuist je buurmeisje maandag?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ik er niets meer aan heb is misschien een beetje overdreven, maar ik had het juist dit weekend nodig. Nu is het afwachten hoe vaak ik het nog ga gebruiken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:28 schreef Copthorne het volgende:
Waarom heb je er na het weekend niks meer aan?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:28 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Annuleer je bestelling. Geld terug. Jammer voor je.Dat is misschien de beste oplossing ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat had je hiermee willen doen, dit weekend?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Topplanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:06 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon doorverkopen in V&A voor 90 euro.
Ik klap je met dat ding totdat of die stok, of jij helemaal kapot bent.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:34 schreef GZ1000 het volgende:
Ik snap dat het vervelend is, maar gezien TS' anger-management raad ik aan om het Pieter Baan centrum te bezoeken.
Een bevestiging van mijn vermoeden dus.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik klap je met dat ding totdat of die stok, of jij helemaal kapot bent.
En dan neem ik aan dat hij bedoelde met: 'na het weekend heb ik er niets meer aan!!' dat zijn oude fleshlight weer terug komt van reparatiequote:
Normaal leveren ze ook altijd op tijd, maar dit is ook meer een klacht over de wet van Murphy.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik lees hier wel vaker klachten over PostNL, nu bestellen we nooit zoveel over het internet, maar de keren dat ik het heb gedaan is het altijd prima op tijd geleverd.
Niet mauwen.. Ik stond net na 20km met de auto te hebben gereden bij het treinstation om er achter te komen dat ik mijn portomonee was vergetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Normaal leveren ze ook altijd op tijd, maar dit is ook meer een klacht over de wet van Murphy.
Zoals gewoonlijk heeft mijn trein nu ook 15 min vertraging en moet ik bepakt en bezakt op de grond van dat smerige ding zitten omdat de trein vol zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |