Netjesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:15 schreef apacalipto het volgende:
heb mijn darkcoin even verkocht voor vandaag vertrouw er niks van op het moment, vandaag weer mooi 0.2 bitcoin mee verdient.
hahah ja als je er voor 100 k inzit wil je hem echt niet meer zien zakkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:16 schreef roislecxe het volgende:
Kheb net even voor 100btc gekocht zag ik. Mooi dat de buyorder erdoor ging.
Nou vooruit. Had ik maar 100kquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:18 schreef apacalipto het volgende:
[..]
hahah ja als je er voor 100 k inzit wil je hem echt niet meer zien zakkenhij is nu ook al weer iets gestegen sinds ik hem verkocht heb
Ik heb een prima autootje voor de vakantie hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef apacalipto het volgende:
kun je gelijk een nieuwe auto kopen voor je vakantie rondjedarkcoin knalt nu omhoog zonder mij ;'(
Het is erg tricky nu (als je wil traden).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:24 schreef apacalipto het volgende:
kun je gelijk een nieuwe auto kopen voor je vakantie rondjedarkcoin knalt nu omhoog zonder mij ;'(
Ik zit bijna nergens in nu. Geen grote coins met volume iig. Geen idee wat het gaat doen... gister was het een stuk voorspelbaarder.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het is erg tricky nu (als je wil traden).
Buy/sellwalls duiken te pas en te onpas op.
Ik wil mn buyorder cancelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:34 schreef edraket31 het volgende:
Als NC2 terugkomt straks mooie kans om gokje te nemen
Wordt nu op C-Cex verhandeld voor 2k, vlak voor t sluiten zat ie rond de 5k
Een ticket opent? Kunnen zij hem voor mij cancelen dan ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat er dik doorheen, tenzij je een ticket opent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |