Ja, komt door fanpop. Dat doet mij denken of mijn ronaldo plaatje in het WK topic het wel doet?quote:
Nee is ook kapotquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, komt door fanpop. Dat doet mij denken of mijn ronaldo plaatje in het WK topic het wel doet?
Had je van klb anders verwacht danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef AF_ het volgende:
Helemaal onderuitgehaald worden in klb. dat dit kan
Dit had ik wel verwacht hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Had je van klb anders verwacht dan![]()
Elk Vocky topic is een top topic trouwens.
Ja, en dan gooi je die code in dat balkje dat je krijgt om foto-url in te voeren. Gooi eens een url van een pic die het niet doet bij jou.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dit had ik wel verwacht hoor
En wat bedoel je eigenlijk daar![]()
URL kopieren met rechtermuisklik? Doe ik altijd
Duh doe ik sobersoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, en dan gooi je die code in dat balkje dat je krijgt om foto-url in te voeren. Gooi eens een url van een pic die het niet doet bij jou.
Duurt langquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe het gewoon in imgur nog een keer uploaden. 100% gegarandeerd dat het dan wel werkt.
heel simpel, je gaat imgur.com, rechtsboven zie je uploaden computer/ web en dan en dan klik je een van de twee aan. En dan volg je de stappen op en bam binnen een minuut is een foto geupload.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Duurt lang![]()
Moet er sowieso eerst achterkomen dat hij niet werk
Ik weet hoe imgur werktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heel simpel, je gaat imgur.com, rechtsboven zie je uploaden computer/ web en dan en dan klik je een van de twee aan. En dan volg je de stappen op en bam binnen een minuut is een foto geupload.
Heb nog nooit een foto van internet geupload via imgur en het werkt 99/100 keer bij mijquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heel simpel, je gaat imgur.com, rechtsboven zie je uploaden computer/ web en dan en dan klik je een van de twee aan. En dan volg je de stappen op en bam binnen een minuut is een foto geupload.
JA NOU DAT KAN.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb nog nooit een foto van internet geupload via imgur en het werkt 99/100 keer bij mij
Bedoelde alleen dat het sneller is om url te kopieren dan om imgur te raadplegenquote:
Luiheid blijheidquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Bedoelde alleen dat het sneller is om url te kopieren dan om imgur te raadplegen
Lui dit dat
Blijf van flips af. Ik hou van haar elke dag van de maandquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jeez wat ben je cranky vandaag; is het weer die tijd van de maand ofzo?
Cranky?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jeez wat ben je cranky vandaag; is het weer die tijd van de maand ofzo?
Ah, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Bedoelde alleen dat het sneller is om url te kopieren dan om imgur te raadplegen
Lui dit dat
Oh dat sowieso, maar dan nogquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Blijf van flips af. Ik hou van haar elke dag van de maand
insert die pic maar ga hem niet zoeken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |