Neuh niemandquote:
Je laat de rem niet los, of je haalt de handrem er niet af.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Eerin het volgende:
Waarom slaat nu dan de motor af? Wat doe ik verkeerd?
Geen handrem gebruiktquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Eerin het volgende:
Dan laat ik de rem niet los. Dat klinkt inderdaad wel logisch. Ik zit me altijd helemaal op te vreten bij zo'n kruising omdat ik de bui al voel hangen, dus dan ga ik kutten met de rem.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je laat de rem niet los, of je haalt de handrem er niet af.
Nee stok in het midden, dus dat is wel handig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Palomar het volgende:
Heb je trouwens een mechanische handrem (zo'n stok in het midden achter de versnellingspook) of een elektrische (een knopje)?
Ik wil niet achter jou staan op een steile hellingquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef FuryOverkill het volgende:
Het beste is gewoon het weegschaal effect, als je koppeling omhoog komt trap je het gas in, sta je op een helling gewoon koppeling volledig intrappen en als je wilt gaan REM VASTHOUDEN en koppeling oplaten komen tot je hem voelt "trekken" dan METEEN rem los en gas intrappen, hoeft niet vol maar fors gas geven kan makkelijk en dan koppeling volledig op laten komen en daar ga je
nou simpel dus, gewoon op de handrem zetten en proberen weg te rijden met koppeling nog een beetje ingetrapt. Als je voelt dat dat niet lukt, handrem eraf halenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:24 schreef Eerin het volgende:
[..]
Nee stok in het midden, dus dat is wel handig.
Oke, ik ga morgen hier bij de heuvel bij m'n huis testenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
nou simpel dus, gewoon op de handrem zetten en proberen weg te rijden met koppeling nog een beetje ingetrapt. Als je voelt dat dat niet lukt, handrem eraf halen
Je kunt natuurlijk ook een auto kopen die ESP heeft. Meestal hebben die auto's dan ook een hill-assist-systeem. Die houdt na het los laten van de rem nog een paar seconde druk op het remsysteem. Dan heb je nooit gekloot met een hellingproefquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:26 schreef Eerin het volgende:
[..]
Oke, ik ga morgen hier bij de heuvel bij m'n huis testen![]()
(don't worry, het is daar rustig)
Thanks!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:21 schreef Eerin het volgende:
Ik geloof dat ik de handrem maar eens ga gebruiken xD dank!
Je moet meer gas geven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:22 schreef Eerin het volgende:
Ja nou dat klinkt niet echt studentenbudgetquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een auto kopen die ESP heeft. Meestal hebben die auto's dan ook een hill-assist-systeem. Die houdt na het los laten van de rem nog een paar seconde druk op het remsysteem. Dan heb je nooit gekloot met een hellingproef
Op een steile helling ook niet nee dan handrem gebruiken, mn "11 vw polo tsi heeft 262,8 Nm koppel bij 1650rpm dus ik heb er amper last van dat hij wegvaltquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil niet achter jou staan op een steile helling
Handrem gebruiken.
Kleinigheidje hou je toch, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:29 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ja nou dat klinkt niet echt studentenbudget
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |