Je bent jaloers, gek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef GZ1000 het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik weer een topic gemaakt op FOK!, ik vond het eerst erg spannend en twijfelde sterk of ik het nou wel of niet moest doen. Ik wist namelijk niet zo goed wat ik zou vertellen.
Uiteindelijk heb ik een leuk verhaaltje bedacht, waarin ik pretendeer dat naakte paardenmeisjes interesse in mij hebben. Ik hoop dat dit mijn aanzien op het internet vergroot.
Ik heb ook nog een verwijzing naar het RIAGG gemaakt, omdat ik daar laatst heen moest. Nu lijkt het als of ik mensen die daar heen gaan heel raar vind. Hihi :$
Nou lieve groetjes en een kusje op je kaft,
Joppiesaus.
Daar zat ze ook op zei ze, en ik weet haar username!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef GZ1000 het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik weer een topic gemaakt op FOK!, ik vond het eerst erg spannend en twijfelde sterk of ik het nou wel of niet moest doen. Ik wist namelijk niet zo goed wat ik zou vertellen.
Uiteindelijk heb ik een leuk verhaaltje bedacht, waarin ik pretendeer dat naakte paardenmeisjes interesse in mij hebben. Ik hoop dat dit mijn aanzien op het internet vergroot.
Ik heb ook nog een verwijzing naar het RIAGG gemaakt, omdat ik daar laatst heen moest. Nu lijkt het als of ik mensen die daar heen gaan heel raar vind. Hihi :$
Joppiesaus.
Post die username dan nerdje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef Joppiesaus. het volgende:
[..]
Daar zat ze ook op zei ze, en ik weet haar username!
Ga geen foto's plaatsen, want dat mag hier niet.
Ja TS, doe eens.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Post die username dan nerdje.
Vind ik ook man. Waarschijnlijk is het een pokemonlover.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:
En wat heeft dit verzonnen kuttopic in KLB te zoeken?
zovty reactie__!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:47 schreef zovty het volgende:
Waarom zouden paardenmeisjes goed moeten zijn in pijpen?
Nou nou nou.quote:
Zegt de user met schoenen in zijn ui die hij niet betalen kanquote:
niet weten dat wenfer een rijcke hosselaar isquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Joppiesaus. het volgende:
[..]
Zegt de user met schoenen in zijn ui die hij niet betalen kan
Zwerver dat je bent
Opsodemieteren
Niet weten hoe ik roll.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Joppiesaus. het volgende:
[..]
Zwerver dat je bent
Opsodemieteren
Joppiesaus. reactiequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Joppiesaus. het volgende:
[..]
Zwerver dat je bent
Opsodemieteren
Wenfer niet kennenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Joppiesaus. het volgende:
[..]
Zwerver dat je bent
Opsodemieteren
quote:
Wat.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef GZ1000 het volgende:
Lief dagboek,
Joppiesaus.
Tussen de regels door kunnen lezen is ook een gave.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef GZ1000 het volgende:
Lief dagboek,
Joppiesaus.
Dit dus ja. En wat is er zo bijzonder aan het neuken van een meisje met een paardensmoel? En wat heeft xtc ermee te maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |