http://www.nytimes.com/20(...)m-be-caned.html?_r=0quote:An Indonesian woman who was gang-raped by men who accused her of having extramarital sex may be caned publicly for violating Islamic law, an official said Wednesday. The woman, a 25-year-old widow, said she was raped by eight men who found her with a married man in her house, reports said. The man was reportedly beaten and the two were doused with sewage before being turned over to the Islamic police. The reported rape occurred early last Thursday in Lhokbani, a village in the East Aceh district. The head of Islamic Shariah law in the district, Ibrahim Latief, said his office had recommended that the woman and the married man be caned nine times for violating religious law by being in the same room together, pending an investigation
Troll, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
Misschien ging ze schaars gekleed. Als je weet dat het niet mag en je kent de consequenties moet je ook niet gaan klagen achteraf. Je kan het eens zijn met de strafmaat of niet persoonlijk ben ik het er wel mee eens.
Dat als je als ondernemer gezellig een terras buiten zet dat je moet betalen, vervolgens komen ze het controlleren met een meetlint of je niet toevallig 5 centimeter te ver staat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoeven we het er ook helemaal niet mee eens te zijn. Daar is het gebruikelijk en normaal. En dat hebben wij alleen maar te respecteren. Wij zullen ook regels of gebruiken hebben die wij de normaalste zaak van de wereld vinden, maar voor hun kunnen dat ook vreemde regels zijn waar ze het niet mee eens zijn.
Niet zo gemeen zijn tegen de TS.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:12 schreef Disana het volgende:
Jammer dat je er een gewoonte van hebt gemaakt selectief anti-islamitisch 'nieuws' te posten. Voegt bijzonder weinig toe behalve 'zie je wel'.
Ze krijgt de stokslagen omdat ze vreemd ging met een getrouwde man. Misschien is het de bedoeling dat ze leert dat niet meer te doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat zal d'r leren zeg, zich zomaar laten verkrachten![]()
/sarcasm
Oh ja, die was ik vergeten. Was lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo gemeen zijn tegen de TS.![]()
Af en toe plaatst hij ook heel verontwaardigd berichten over 1 april grappen waar hij is ingetrapt. Dat zorgt er voor dat we af en toe wat te lachen hebben en dat moet je toch ook kunnen waarderen.
NWS / Hippiepartij Partij voor de Dieren maakt ophef om achternaam
Kijk eens aan. Dat ze haar verkracht hebben neemt niet weg dat ze iets strafbaars gedaan heeft. Daarvoor is ze gestraft. Helaas heeft ts eenzijdig verhaal verteld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die kunnen tot 15 jaar gevangenisstraf krijgen.
Jupquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Dat ze haar verkracht hebben neemt niet weg dat ze iets strafbaars gedaan heeft. Daarvoor is ze gestraft. Helaas heeft ts eenzijdig verhaal verteld.
Het trieste aan dit alles dat the new yourk times een eenzijdig verhaal publiceert en daarmee insinueert dat alleen zij gestraft is en de verkrachters niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jup
NWS / Verkrachte Indonesische vrouw krijgt stokslagen
Vollediger verhaal.
Gast, het gaat hier om mishandeling van een vrouw, nadat ze al is verkracht. Er is hier geen sprake van discussie over goed of fout, alleen fout.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:10 schreef Geralt het volgende:
Overigens hoeven we het er ook helemaal niet mee eens te zijn. Daar is het gebruikelijk en normaal. En dat hebben wij alleen maar te respecteren. Wij zullen ook regels of gebruiken hebben die wij de normaalste zaak van de wereld vinden, maar voor hun kunnen dat ook vreemde regels zijn waar ze het niet mee eens zijn.
Ja, want stokslagen krijgen is natuurlijk van hetzelfde niveau als bureaucratie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat als je als ondernemer gezellig een terras buiten zet dat je moet betalen, vervolgens komen ze het controlleren met een meetlint of je niet toevallig 5 centimeter te ver staat.
Of dat de overheid je beloont als je schulden maakt voor een huis, en dat je gestraft word als je zorgzaam je geld op de bank zet.
Of dat als je bank bent, het prima is dat je heel veel risico neemt, want als het misgaat komt de overheid je redden, maar als je een hardwerkende ondernemer bent, dan is er niemand die daar een fuck om geeft.
Wat deze Midden-Oostendeskundige zegt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
Misschien ging ze schaars gekleed. Als je weet dat het niet mag en je kent de consequenties moet je ook niet gaan klagen achteraf. Je kan het eens zijn met de strafmaat of niet persoonlijk ben ik het er wel mee eens.
Er is sprake van een foute TT. Waarom zeg jij dat ze stokslagen krijgt omdat ze verkracht is, terwijl ze stokslagen krijgt omdat ze mogelijk vreemd gegaan is met een getrouwde man?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Gast, het gaat hier om mishandeling van een vrouw, nadat ze al is verkracht. Er is hier geen sprake van discussie over goed of fout, alleen fout.
Dat is net zoals zeggen ''kinderhandel kan je niet slecht vinden want ergens in de wereld vinden mensen wel iets wat wij doen slecht''
Ik weet niet wat erger is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, want stokslagen krijgen is natuurlijk van hetzelfde niveau als bureaucratie.
Nieuws negeren omdat het toevallig met Islam te maken heeft lijkt me een stuk ernstiger. Of vind jij dat we zulke vrouwen helemaal aan hun lot moeten overlaten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:12 schreef Disana het volgende:
Jammer dat je er een gewoonte van hebt gemaakt selectief anti-islamitisch 'nieuws' te posten. Voegt bijzonder weinig toe behalve 'zie je wel'.
Wat is het precieze probleem? Dat mensen niet de vrijheid hebben om vreemd te gaan? Zo is de cultuur nou eenmaal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nieuws negeren omdat het toevallig met Islam te maken heeft lijkt me een stuk ernstiger. Of vind jij dat we zulke vrouwen helemaal aan hun lot moeten overlaten?
Dat opent een hele andere discussie: Mogen we het oneens zijn met andere culturen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is het precieze probleem? Dat mensen niet de vrijheid hebben om vreemd te gaan? Zo is de cultuur nou eenmaal.
Ik zie in de islam-pohi van PizzaMizza niets dat wijst op een verlangen mensen te helpen, jij wel?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nieuws negeren omdat het toevallig met Islam te maken heeft lijkt me een stuk ernstiger. Of vind jij dat we zulke vrouwen helemaal aan hun lot moeten overlaten?
Ik ken de beste man verder niet. Ik reageer alleen op dit artikel en ik vind het vreemd dat mensen het nieuws zouden willen negeren omdat het over de islam gaat, of blijkbaar omdat de verkeerde persoon het post.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie in de islam-pohi van PizzaMizza niets dat wijst op een verlangen mensen te helpen, jij wel?
Net zo lang slaan dat ze het lekker gaat vinden. Is hun koeltoer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze krijgt de stokslagen omdat ze vreemd ging met een getrouwde man. Misschien is het de bedoeling dat ze leert dat niet meer te doen.
Het vervelende is dat TS een historie heeft van onjuiste info geven in zijn (openings)berichten, dus worden zijn topics om die reden weing zinvol.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken de beste man verder niet. Ik reageer alleen op dit artikel en ik vind het vreemd dat mensen het nieuws zouden willen negeren omdat het over de islam gaat, of blijkbaar omdat de verkeerde persoon het post.
Tot ze wat lekker gaat vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:34 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Net zo lang slaan dat ze het lekker gaat vinden. Is hun koeltoer.
Dat heeft niet zoveel met sharia te maken.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:26 schreef Wespensteek het volgende:
Al weer, het was er al in Nederlands, al wel wat oud:
NWS / Verkrachte Indonesische vrouw krijgt stokslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |