Dit is een foto die ik zelf gemaakt heb die ik echt mooi vind, puur mazzel natuurlijk. Was in Thailand en er kwam een aapje op mijn knie zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de enige fote die er van mij in de laatste 15 jaar gemaakt is was op een fokmeet,staat in mijn fobo, maar is nog uit de tijd dat ik 30 kilo zwaarder was
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nooit Pokemon gekeken, voor mij waren het echt M&M's.
Wie zijn dat?quote:
Die doet het met zijn tweetjes?quote:
Nee is waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer, of broer, of allebei, geen idee.quote:
Ik ben heel blij voor die Pool.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Baconbus het volgende:
Nee is waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer, of broer, of allebei, geen idee.
Maar het gaat om de linker. Een Pool.
Wie ben jij dan? Met dat zwarte of grijze vest?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zwaargewichten.
De jeugdopleiding wordt alleen maar beter. En als er geen jeugd voor een positie is dan halen we iemand. Bovendien is deze gehuurd, als hij het goed doet kunnen we hem ook nog kopen. Anders no harm no foul.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Arkadiusz Milik? weeeer niks uit de jeugdopleiding
Ik ken 'm niet, voetbal boeit me niet, maar ik gun het hem.quote:
Cool! Toen zong je zeker:: "Chestnut tree! Chestnut tree! Look I've got a dying little monkey on my knee!"quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is een foto die ik zelf gemaakt heb die ik echt mooi vind, puur mazzel natuurlijk. Was in Thailand en er kwam een aapje op mijn knie zitten.
[ afbeelding ]
Nu al miskoop.. oh nee huur... AJAX= HUURCLUB= geen indentiteitquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, voetbal boeit me niet, maar ik gun het hem.
Was in 2009 en ze liepen gewoon op het strand.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool! Toen zong je zeker:: "Chestnut tree! Chestnut tree! Look I've got a dying little monkey on my knee!"
dat is zijn "waarde" maar hij zal wel minsten 400.000 per jaar krijgen, met extra premiesquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die verdient meer dan 100x wat een gemmiddelde poolse seizoensarbeider krijgt.
Graafschapquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu al miskoop.. oh nee huur... AJAX= HUURCLUB= geen indentiteit
Vet, waren ze ook vervelend? Je hoort vaak dat ze van alles jattenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was in 2009 en ze liepen gewoon op het strand.
De nummer 1 van Gelderland! Vitesss!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Graafschap![]()
Die hebben hun identeiteit altijd wel in orde.
Ach, het aankoopbeleid van Ajax is nou ook niet echt goed, ik noem een Mido, een El Ahmadi, een Sulejmani, een Gabrich, bij huren zit je tenminste maar alleen aan het loon vast en als deze ondermaats presteert ben je er tenminste in korte tijd vanaf .quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nu al miskoop.. oh nee huur... AJAX= HUURCLUB= geen indentiteit
Ja, toeristen voederen ze daar. Ik zat in het zand en er ging er zelfs 1 op mijn hoofd zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vet, waren ze ook vervelend? Je hoort vaak dat ze van alles jatten
Dat was jaren geleden. Sindsdien is er veel veranderd. En je bedoelt waarschijnlijk El Hamdaoui.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, het aankoopbeleid van Ajax is nou ook niet echt goed, ik noem een Mido, een El Ahmadi, een Sulejmani, bij huren zit je tenminste maar alleen aan het loon vast.
ohja hamdaoiquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was jaren geleden. Sindsdien is er veel veranderd. En je bedoelt waarschijnlijk El Hamdaoui.
Ja deze zal ook wel niet zo duur zijn omdat het nog geen vaste waarde ergens is en uit Europa komt. Vorig jaar hebben ze Kric gehuurd, dat kostte ook bakken met geld en kregen ze weinig voor terug.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, het aankoopbeleid van Ajax is nou ook niet echt goed, ik noem een Mido, een El Ahmadi, een Sulejmani, bij huren zit je tenminste maar alleen aan het loon vast.
Deze heb ik ook genomen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
aapjes zijn leuk, achter de tralies![]()
ik ben ook absoluut geen avonturier
haha jeetje monkey island ofzo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook genomen.
[ afbeelding ]
das wel coolquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook genomen.
[ afbeelding ]
Cool moet ik ook nog een keer heen die regio, misschien in septemberquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was bij Krabi. Op een stukje strand net naast het bos.
kwist niet of ik voor het paal grapje ging of voor de kameleon of wat dat beest ook isquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee achter de camera, wel een topless dame zie ik nu pas
Iemand gaat Liesje DM'en.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee achter de camera, wel een topless dame zie ik nu pas
Ik kan je het zeker aanraden. Mooi stranden, mooie vrouwen, lekker weer, lekker eten en alles is 5 keer goedkoper.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool moet ik ook nog een keer heen die regio, misschien in september
lol nee ging om de leguaan, als reactie op de aapjes... maar de apies zijn veel coolerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
kwist niet of ik voor het paal grapje ging of voor de kameleon of wat dat beest ook is
tieten had ik nog geen eens gezien![]()
![]()
vind het allebei wel cool, ik vond de apenheul al spannendquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee ging om de leguaan, als reactie op de aapjes... maar de apies zijn veel cooler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |