Dit is een foto die ik zelf gemaakt heb die ik echt mooi vind, puur mazzel natuurlijk. Was in Thailand en er kwam een aapje op mijn knie zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de enige fote die er van mij in de laatste 15 jaar gemaakt is was op een fokmeet,staat in mijn fobo, maar is nog uit de tijd dat ik 30 kilo zwaarder was
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nooit Pokemon gekeken, voor mij waren het echt M&M's.
Wie zijn dat?quote:
Die doet het met zijn tweetjes?quote:
Nee is waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer, of broer, of allebei, geen idee.quote:
Ik ben heel blij voor die Pool.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Baconbus het volgende:
Nee is waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer, of broer, of allebei, geen idee.
Maar het gaat om de linker. Een Pool.
Wie ben jij dan? Met dat zwarte of grijze vest?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zwaargewichten.
De jeugdopleiding wordt alleen maar beter. En als er geen jeugd voor een positie is dan halen we iemand. Bovendien is deze gehuurd, als hij het goed doet kunnen we hem ook nog kopen. Anders no harm no foul.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Arkadiusz Milik? weeeer niks uit de jeugdopleiding
Ik ken 'm niet, voetbal boeit me niet, maar ik gun het hem.quote:
Cool! Toen zong je zeker:: "Chestnut tree! Chestnut tree! Look I've got a dying little monkey on my knee!"quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is een foto die ik zelf gemaakt heb die ik echt mooi vind, puur mazzel natuurlijk. Was in Thailand en er kwam een aapje op mijn knie zitten.
[ afbeelding ]
Nu al miskoop.. oh nee huur... AJAX= HUURCLUB= geen indentiteitquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, voetbal boeit me niet, maar ik gun het hem.
Was in 2009 en ze liepen gewoon op het strand.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Cool! Toen zong je zeker:: "Chestnut tree! Chestnut tree! Look I've got a dying little monkey on my knee!"
dat is zijn "waarde" maar hij zal wel minsten 400.000 per jaar krijgen, met extra premiesquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die verdient meer dan 100x wat een gemmiddelde poolse seizoensarbeider krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |